Appartement Graziella

58 reviews over Appartement Graziella in het Nederlands

perfect

gerard en anita
1-6-2018

1 week bij nikos geweest, super kerel, de schoonmaakster echt toffe vrouw iedere dag schoonmaken apartement, nikos is een echt gast heer, niets te veel voor ze gasten apartement is super alles zit erin wat je moet hebben een super week gehad

Gereisd Met partner in mei 2018

eens en nooit meer.

ans van parid
12-10-2017

het benauwde op het app. Keukentje in kast. Kon niet op balkon zitten, vanwege de warmte. Geen parasol; Geen bankje om op te zitten, alleen op bed. Stopcontact voor een fohn, veel te ver van spiegel vandaan. Haspel meenemen.Geen koffiekan, konden geen fatsoenlijk koffie zetten. Wel vaak schone handdoeken.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

roelie
30-9-2017

Graziella ligt in een rustige omgeving en toch vlakbij het centrum. de kamers zijn ruim en schoon met regelmatig wisseling van baddoeken en bedlinnen. De eigenaar Nikos doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken.Het was de tweede keer dat we in Graziella waren , en komen vast nog een keer terug

Gereisd Met partner in september 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Graziella voor je op een rij gezet:

Een super mooie plek vlakbij het uitgaanscentrum

thijs
13-9-2017

Deze plek was precies zoals de reviews omschreven. Er zijn voldoende auto, brommer en motorverhuurbedrijven op loopafstand zodat je ter plekke kan beslissen bij wie je langs gaat. Let er wel op dat de verzekering voldoende dekt. Het appartement was helemaal prima. Het bed was wat aan de harde kant maar dat is in griekenland normaal. Bij het zwembad heb je altijd voldoende ligplaats en je hebt vaak het idee daar alleen te zijn. Zeker voor de mensen die zich willen terug kunnen trekken uit de drukte is dit een goede plek. De kamer is niet zo groot maar als je de hele dag buiten de deur bent heb je er geen last van. In de reviews wordt veel over de honden geschreven. Die zijn inderdaad aanwezig en ze hebben zo hun momenten dat ze aanslaan. Bij volle maan meer dan normaal. Meestal zijn de honden tussen 23:00 en 10:00 uur stil en heb je geen overlast. Ik kan me voorstellen dat mensen over de honden klagen. Die beesten blaffen maar voor korte duur dus het geklaag vind ik zelf ongegrond. Wij hebben alle nachten goed kunnen slapen. Als de voordeur dicht is hoor je de landende vliegtuigen nauwelijks. De supermarkt en het centrum ligt nog geen 5 minuten van Graziella.

Voor mensen die alles van het eiland willen zien is Kalithea / Faliraki de meest centrale plek van het eiland. Aan de kant van het vliegveld is weinig bijzonders te zien. Het viel ons op dat de wind aan de kant van Kalithea veel minder is, dus wat warmer. De zee was daar veel rustiger en helderder. Hier kon je onder water 30 meter ver kijken en waren diverse vissen te zien. Op de warmere dagen was het in Trianda beter uit te houden, maar de zee was kouder en troebel. Qua restaurants is er voldoende variatie voor 10 dagen. 's Avonds zijn genoeg plekken te vinden om een drankje te vinden. In dit dorp komen over het algemeen Nederlanders, Engelsen en enkele Oostblokkers (geen russen). Zwalkende feestgangers zijn we niet tegengekomen. De sfeer in het dorp is erg leuk /gezellig en gemoedelijk. Het personeel van restaurants, winkels en verhuurbedrijven is uiterst vriendelijk.

Als je gezellig met je partner een rustige vakantie wilt vieren is Graziella zeker aan te bevelen. Het uitzicht vanaf de 2e verdieping is prachtig. De schoonmaakster komt elke dag langs en zorgt voor een schone en opgemaakt kamer. De buitenzijde wordt regelmatig schoongemaakt. 2x in de week krijg je nieuw beddengoed.

Gereisd Met partner in september 2017

Warme Griekse gastvrijheid

Chantal
5-9-2017

Fijn kleinschalig appartement complex. Nickos is een warme gastheer waardoor je je gelijk thuis voelt. Bij aankomst een welkomstdrankje en Nickos begeleidt je naar je kamer. Ontbijt is mogelijk, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Zwembad is netjes en schoon en zijn genoeg ligbedjes. Kamers hebben alles wat je nodig hebt, kleine keuken, prettige badkamer, fijne bedden en een lekker balkonnetje. Ligging is top en op 5 minuten lopen vind je alles wat je nodig hebt. Als wij weer naar Rhodos gaan zullen we zeker terug gaan naar Graziella!!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldig appartement, schoon en compleet

Ger & Chantal
2-8-2017

De kamers werden heel goed schoongehouden en de lakens ruim op tijd verschoond. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam. Kortom, dit is niet de laatste keer geweest dat ik deze accommodatie zal boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie

Monica en jonny
11-7-2017

App. Graziella raden we iedereen aan die een beetje rustige appartement willen. Ligt net buiten het drukke gedeelte van lalyssos. Super vriendelijke mensen en een netjes onderhouden appartementen. Maakt niet uit hoe laat je aan komt, je krijgt eerst wat te drinken aangeboden. Bedden zijn wat hard maar voor ons perfect. Heerlijk kunnen slapen. Manager ook erg vriendelijk en kan je dag en nacht bij aankloppen. Raad deze locatie aan iedereen aan. Ligt stukje van het strand af, (1.5 km) maar was voor ons geen probleem. Je hoorde ook van veel mensen daar dat ze er al jaren kwam. Je kon op 3 min loopafstand ook makkelijk de stadsbus nemen naar rhodos zelf. Ong. 10 min. Van het geblaf van honden waar we veel over hoorden hebben we weinig last gehad. Smorgens hoorde je wel eens een of 2 honden blaffen maar niet echt storend. Wij hebben een super fijne vakantie gehad. Zeker een aanrader. Waren er 12 dagen en wilde liefst nog langer blijven. Waarschijnlijk volgend jaar weer.

Goede ligging, in rustige omgeving

Babs
4-7-2017

Alles was goed verzorgd, vriendelijke eigenaar.Jammer dat de ligbedden bij het zwembad anders waren als op de foto's (lagen nl voor geen meter) Enige minpuntje was dat we 4 dagen zonder water zaten omdat vanwege de extreme warmte zijn installatie het niet aan kon.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017
Nikos Graziella Aparts, General Manager, 12-7-2017

Dank voor uw review over ons hotel. Het probleem van watertekort gebeurde plotseling en dit was de eerste keer in vele jaren. Zoals ik al meerdere keren heb uitgelegd lag het niet bij het hotel, het hele eiland had namelijk het zelfde probleem. Ons hotel reageerde gelijk door een oplossing te vinden in het investeren in een watertank met pomp. Hierdoor zijn vanaf heden alle kamers ten alle tijden voorzien van water. Hierbij nogmaals onze excusses ,wij begrijpen uw ongemak volkomen om 4 dagen zonder water te zitten met dit warme weer.

Heerlijk gastvrij appartementcomplex

Linda luttge
6-6-2017

Ik heb het geluk gehad hier 10 dagen te mogen verblijven en ik had geen betere accommodatie kunnen bedenken. Nickos (eigenaar)is erg vriendelijk en gastvrij en doet er alles aan om jou een zo fijn mogelijk verblijf te laten hebben. Zwembad is niet heel groot, zo'n 12x5 meter, maar het water is heerlijk, fijne ligbedden, wordt ook elke dag schoongemaakt. De kamers zijn ruim, schoon, met een bad, kleine kitchenette (1 grote kookpit, 1 inie minie), tafelmodel koelkast met vriesvak wat wederom erg schoon is. Ook eenlekker ruim balkon. De lieve dame van de schoonmaak doet meer dan ik had verwacht en beter dan menig hotel. Beide proberen alles zo veel mogelijk in te spelen op jouw wensen wat erg prettig is. Ik zou hier zeker terug komen! Oh ja, en het ontbijt is ook erg lekker. Eerste dag werd gevraagd wat ik wilde, en als ik een keer om iets extras vroeg was dat geen enkel probleem!

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

1 in woord Geweldig

Steffanie & Vincent
24-1-2017

toen we aankwam werden we warm onthaald door de eigenaar. kregen wat te drinken en hij hielp met de spullen naar de kamer. we zijn heerlijk tot rust gekomen geen last gehad van lawaai. savonds alleen af en toe een blaffende hond. voor de rest alleen maar krekels.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Graziella in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Graziella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.