Aparthotel Filerimos

FamiliehotelWeer vandaag29°24°
Aparthotel Filerimos
7,7

371 reviews over Aparthotel Filerimos in het Nederlands

Super leuk hotel, goede prijs kwaliteit verhouding

J.J.s.
18-8-2019

Was geschrokken van de beoordelingen, maar wat een super vakantie hebben wij gehad, all incl. Formule kan altijd beter en daarom is het ook maar 3 sterren hotel, prijs kwaliteit is prima, tip auto huren en ga naar de andere kant van eiland voor de zand stranden en rij naar de havens bij rhodos stad erg mooi. neem de bus naar rhodos stad voor een paar euro, paar keer lekker gaan uiteten daar, wij vonden rhodos erg leuk!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Zeer slecht

Jupke
19-9-2015

Mensen die Filerimos een goede beoordeling geven moeten zich diep schamen. Andere gaan af op jullie beoordeling, en krijgen een vakantie die zwaar tegenvalt. Zeg nou eens eerlijk hoe slecht de bedden zijn, hoe smerig het eten is enz.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Drama

vreselijk
28-8-2015

Alles in het hotel is oud en of kapot, de receptionistes zijn zeer onvriendelijk en onbeleefd, 80 % van de gasten waren frans die zeer luidruchtig zijn, en geen rekening houden met andere gasten. De matrassen zijn zeer slecht ( vering prikt in je rug ). Wij hadden een familie kamer met 2 1 pers. bedden en in de woonkamer 2 bedbanken ( Beton met een dunne matras erop) het buffet met het eten is beperkt maar niet onaardig. Ook het all incl. viel enorm tegen ( geen cola light ) en is zeer beperkt. Er is van alles te bestellen tegen betaling. alles werd ook zeer slecht schoon gemaakt, de stoelen en tafels in het restaurant waren vies en vet. naar het strand is zeker zo'n 10 a 15 min lopen. het hotel ligt zeer afgelegen en er is in de buurt niks te doen. Kortom een zeer slecht hotel op een mooi eiland met vriendelijke mensen in de winkels.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Tegenvaller...!!!

Carien, Meppel
7-8-2015

Onze kamer is zeer gedateerd te noemen. Het enige positieve was een koelkast die het goed deed. Er stonden twee bedden waarvan bodemplanken regelmatig er tussenuit vielen. Daarnaast moest je extra betalen voor airco, zijnde 14 euro extra p.d. Op zondag bleek kamer niet te zijn schoongemaakt, een reactie van de onvriendelijke Franse receptioniste was dat er op zondag niet werd schoongemaakt?! Daarnaast gaf ze aan dat er geen handdoeken beschikbaar waren, pas op de maandag. Haar reactie op mijn opmerking dat er normaliter dagelijks werd schoongemaakt incl vervanging van de handdoeken, zei ze laconiek: " dan hebben jullie geluk gehad... Normaal is dit eens in de twee dagen" ..dit is uiteraard niet een reactie die je verwacht en voor een hotel gepast is!De ligging van het hotel is niet gunstig tov het strand. Om de drie minuten vliegt er een vliegtuig vrij laag over het hotel. Kortom, gelukkig waren we niet veel op het complex omdat het eiland Rhodos veel mooie bezienswaardigheden heeft.

Gereisd Met partner in augustus 2015

een topper

l.schoormans
25-9-2014

als het kan volgend jaar weer topper ben nu 22 keer geweest in filerimos het is m,n 2de huis geworden weet niet wat andere lopen te zeuren in een woord geweldig adres mensen daar lijken wel fam als je je normaal gedraagt doen ze alles voor je

Gereisd Met partner in september 2014

Aardig hotel, maar erg weinig Nederlanders

Rob
23-9-2014

Wij zijn hier 2 weken geweest. Het is een hotel met vooral mensen uit Frankrijk en uit de Oostbloklanden. Verder ook wat Duitsers. Maar erg weinig Nederlanders. Toen wij er waren, zijn we er niet 1 tegen gekomen in dit hotel. Volgens de obers kwamen hier voorheen wel veel Nederlanders, maar nu niet meer en zijn het hoofdzakelijk Oostblokkers. De hotelkamers, die ook als appartement worden verhuurd, waren niet slecht. Het complex ligt aan de drukke weg naar Rhodos-stad, dat als voordeel heeft dat de stadsbus voor het hotel stopt. Verder vliegen er aan de voorzijde op ongeveer een kilometer afstand veel landende passagiers vliegtuigen langs, richting het vliegveld. Dit hoor je zeker wel. Vanaf het hotel ben je dan ook in 10 minuten op het vliegveld. Het strand, waar voor €3,50 ligbedjes worden verhuurd, is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijke vakantie

sonja struik
7-10-2013

Mooi complex met schitterende tuin. Alles netjes onderhouden . Ook 2 mooie schone zwembaden.Fijn appartement. Wij zaten in een bungalow met terras en grasveldje voor app.Het personeel is heel vriendelijk en als je vragen hebt wordt je meteen geholpen.Het eten was prima, buiten werd iedere avond vlees of kip gegrild en verse pasta s bereid. Het strand is ong 7 min lopen. Een mooi strandje met genoeg ruimte tussen de bedjes .Halverwege n het strand heerlijk eettentje Mirteni en niet duur.Geen echt wandelgebied bij complex (boulevard of zo ) maar bushalte voor complex en met 20 min in Rhodosstad, Prijs/kwaliteit verhouding prima.Wij zijn hier al eerder geweest en gaan graag nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Sep 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Gabrielle
29-9-2013

Na alle berichten die hier op stonden en de film van red mijn vakantie dachten we echt waar zullen wij belanden. Maar zowel de berichten als het filmpje komen niet overeen met waar wij zaten. Het hele complex ziet er super netjes uit. Nette en schone appartements. Bedden wel wat hard. Zwembad schoon en netjes. Personeel ook heel vriendelijk. Wij hadden verder geen eten erbij. Maar hebben gehoord dat het erg goed was en het vlees en vis werd vers gebakken en niet van die vieze opwarm zooi.

Het strand is ongeveer 10 min lopen. Strand is echt heerlijk. Vlak bij het strand zit taverne mirtene. Echt een aanrader om daar te lunchen, maar ook voor het avond eten.

Je bent zo met de bus in rhodos. Voor weinig. Taxi is ook prima te doen alleen iets duurder.

Een auto huren is echt een aanrader en lekker rond rijden met de kaart. Zeker ook van de hoofdweg afgaan, dan zie je echt mooie dingen.

We gaan nooit 2 keer naar het zelfde complex maar willen hier nog wel een keer terug komen

Gereisd Met partner in september 2013

Appartement/Hotel Superleuke vakantie

Gabe
14-7-2013

We hadden en 4 persoons appartement gekregen, we hadden een familie kamer geboekt. Annastasia, de super vriendelijke vrouw van de receptie had dat fijn voor ons geregeld. Het hotel/appartement is gedateerd maar zeker niet vies. Ik weet niet waarom sommige bezoekers zo`n slecht advies geven. Ons gezin vader, moeder en zoon van 12 jaar. Het eten is goed iedere dag wel wat anders. Ik kan geen 5 sterren verwachten voor die 1250-, euro all.incl. Ik zou zeker nog een weekje terug gaan. De oude stad van Rhodes kun je bereiken met een buskaartje van 2,20 euro pp, krijg je bij winkel voor het hotel. En zet je af 10 meter (einde rit) vanaf de oude stad Rhodes. Het WaterPark moet je zeker doen (koop een volwassen kaartje bij de ingang van het WaterPark ander kan hij niet overal in).

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek

Sonja heuveling
23-6-2013

Apart hotel filerimos in Trianda is echt super leuk. Wij zaten op de begane grond, lekker terras met grasweide. Uitzicht op het zwembad. 2 leuke kinder badjes. En 1 groot zwembad met leuke bruggetjes.

De bedden zijn wel erg slecht.

Eten is goed, maar weinig variatie.

Strand is op zo,n 6 à 7 minuten lopen. Super knus, schommels met speelgoed. En leuke taverna, kun je heerlijk eten.

Wij hebben een super week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand14 minuten lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Filerimos in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Filerimos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.