Hotel Electra Palace

Hotel Electra Palace
8,2

45 tips over Hotel Electra Palace

JenCenP, 13-11-2014
Rhodos stad ook makkelijk te bereiken per bus voor 2,20 pp. Vlindervallei, Lindos, oude stad van Rhodos en het kruis van Filerimos (prachtig uitzicht) zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Aanrader auto huren en rondtouren over het eiland. Auto gehuurd in het hotel bij Rhodos cars (Nederlandse vrouw) de helft goedkoper dan Arke
robbert en merle, 4-8-2014

vlindervallei in juli, echt prachtig.

Verder Lindos natuurlijk , kun je beter zelf met de auto doen dan met de boot.

stockman lucrece, 19-7-2014

Kamer met zeezicht is goede keuze, dan heb je geen lawaai van de animatie 's avonds. Rhodos stad is goed te bereiken met lijnbus en kost 2,30€. Van daaruit kan je alle interessante uitstappen doen.

Met een auto kan je ook veel leuke plaatsen bezoeken o.a vlindervallei, seven-springs3. Zeker doen in rhodos stad: old town.

We hebben een aantal aanbieders voor Electra Palace voor je op een rij gezet:

M. Zijlstra, 19-7-2014
Huur een auto en trek er op uit. Er is veel te zien op Rhodos.
Ida den Hamer, 30-6-2014
Huur een auto en toer over het eiland. Wij reden de route van Faliraki naar Zuid Rhodos en daarna via de westkant weer naar Trianta. Goed te doen en mooie route.
Michael en Henny, 25-6-2014

- vraag een topping om de harde bedden te verzachten (heerlijk geslapen).

- bij bushalte met medewachtenden afspreken om samen een taxi aan te houden en de kosten te delen

- Beetle cabrio huren bij onze lieve Friese meid Grietje en het heerlijke eiland verkennen. Rhodos is niet groot, erg mooi en er is veel te zien.

- neem suikerbrood en veel Nederlandse bladen voor haar mee. ook met ontbijtkoek en Wilhelmina pepermunt doe je haar een groot plezier!

- neem DEET mee tegen de eventuele minimuggen.

Janine, 28-9-2013
Leuke uitstapjes zijn een bezoek aan Rhodos stad (met de taxi is dit ideaal). Verder een boottocht naar Symi en een bustour naar Lindos zijn zeker de moeite waard. Boek Lindos bij voorkeur in de ochtend vanwege de vele toeristen en warmte.
Mattijs & Alinda, 10-9-2013
Wel een zee zicht kamer boeken erg mooi uitzicht!
nadia, 7-9-2013
Bezoek zeker Lindos met de boot. Ga via het strand naar het dorp Yallissos, daar is een leuke, hippe bar met mooi kader. Met de bus naar Rodos-stad en met de taxi terug (moe van het wandelen) voor 12 euro.
Mie en Bob, 5-9-2013
Huur een wrangler bij ons Nederlandse vriendin , dit echt een super meid !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Electra Palace voor je op een rij gezet: