Appartement Christodoulou

6.4Voldoende

Griekenland, Rhodos, Trianda / Ialyssos

Op vakantie geweest naar Christodoulou?

6.4Voldoende

• 5.6Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Christodoulou

• 6Netty en Ton30-11-2007

Wij gingen hier naartoe zonder hoge verwachting van luxe, zoals veelal op de griekse eilanden. Natuurlijk kan er wat aan onderhoud gedaan worden, maar dat bepaalde onze vacantie niet. Het heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan. Wij hebben dan ook bijzonder genoten van onze vacantie. Ook de gastvrijheid van de beheerders was bijzonder hartelijk.

Gereisd met partner in september 2007

• 3a wind26-08-2007

2 km lopen naar het "echte strand" , ligt zover uit het centrum en is zo onbekend dat de taxi-chaffeurs het zonder kaartje het geen eens kunnen vinden of kennen. Even ´s morgens bovenschappen doen bij de naastgelegen supermarkt of even s avonds een borrel halen ben je een half uur aan het lopen naar het centrum/bewoonde wereld .Zwembad stelt niets voor. Wel goede schoonmaak en aardige eigenaren. Bedden zeer slecht en rammelende airco´s. Koelkasten die amper werken en uit het jaar nul zijn. Totaal geen luxe,bar etc en recepetie pas om 9 uur open en veelal gesloten. Aan het bordjes op de gevel geselecteerd door Sudtours hecht ik geen waarde !

Alleen gereisd in augustus 2007

• 8Sonja02-08-2007

Wij zijn dit jaar juni geweest en hebben er een heerlijke tijd gehad, Christodoulou is een echt familiecomplex, de familie doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Het is eenvoudig maar schoon en echt grieks! gelegen in het oude centrum van Trianda.

Gereisd met partner in juni 2007

• 1aly en henk16-01-2006

zeer slecht apartement, zwembad zeer vervuilt.eigenaar zeer onvriendelijk, bij het vijandige om af. niet alleen mens maar ook dieronvriendelijk. ga hier beslist nooit heen, je kan voor een paar euro,s meer naar maritime aan de overkant van de weg wat top adres is een verschil van hel en hemel. en geloofd u ons wij zijn echte griekenland gangers en zijn op verschillende eilanden geweest waaronder 4 keer op rhodos.

Gereisd in januari 2006

• 6Ria en Bert van Dijk15-01-2006

Wij zijn hier sept 2005 acht dagen geweest, de gesloten bar hebben we niet gemist, maar ook onze ervaring met het zwembad is slecht. Bovendien stond er een koelkast uit het jaar "0" in ons appartement die zoveel kabaal maakte dat we 'snachts de stekker er maar uittrokken. De bekleding van de "bank" zat vol doorgesleten gaten, en de warmwaterkraan van het keukenblokje was afgedopt zodat afwaswater uit de badkamer gehaald moest worden. Tenslotte was er 's morgens en 's avonds een hondenblafconcert van vaak meer dan een uur vanaf het terrein van de nabijgelegen villa's. Toch hebben we het wel naar onze zin gehad: het is tenslotte Griekenland nietwaar? Laatste tip: ga vooral eens eten bij "Filerimos"! Oja dat vergat ik nog het is er helaas vergeven van de katten!

Gereisd in januari 2006

• 7Diana en Remko25-10-2005

Als je weinig tot geen behoefte hebt aan luxe en entertainmentprogramma´s is dit een ideale accomodatie. Lekker rustig en geen geluidsoverlast. Dit was de reden waarom wij ook deze accomodatie hebben gekozen. Voor vertier en restaurants kun je lopend of op de fiets naar het dorp. Voor verdere afstanden neem je de bus of taxi of je huurt een auto. De eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. De eigenaar spreekt wat minder Engels dan zijn vrouw, als er wat is spreek haar dan aan. Als de receptie niet bemand is: in de woning naast het complex wonen de eigenaren!! De opbergruimte per appartement/studio varieert evenals de buitenruimte. Tip: vraag bij het reisbureau een uitdraai van de Toeristiek

Gereisd met partner in oktober 2005

• 7stefan21-10-2005

in dit appartement voor een week gezeten prima vakantie gehad alleen het appartement is niet erg luxe voor het zelfde geld zit je in bijvoorbeeld barbie met dubbele luxe zeer karig is de kammer het zwembad was in oktober 13-20 erg smerig en lag niet echt in de zon zodat je er goed kon liggen eigenaar is wel uiterst vriendelijk maar voor ons niet meer

Gereisd in oktober 2005

• 7joyce en michiel02-09-2005

wij zijn in aug 05 in dit app. geweest en hebben er een supper leuke tijd gehad,maar dat meer door de gezellige mensen dan door de eigenaar.die was nogal nors,en als je wat vroeg dan moest zijn vrouw komen,het is geen echt vies app.maar je moet niet te veel verwachten,saai ingericht en weinig keukenspul.het is wel overal vervanaf maar daarvoor hadden wij een fiets gehuurd(4euro p.d.)verder was t een geweldige vak. mede door iedereen die we hebbe leren kennen!!

Gereisd in september 2005

• 6Bart, Miranda, Linda en Nienke29-08-2005

Augustus 2005 hebben wij 2 weken een 1 kamer appartement gehuurd op dit door bloemen best gezellig complex. In het appartement mis alleen kast ruimte en vooral in de keuken. (App. nr21) Er was 1 keukenkastje met een klein beetje keukengerei en verder is het sober in gericht. Zwembad was perfect voor onze kleine (20 mnd) maar was weinig schoon gemaakt. Was een gezellige vakantie omdat er gezellige andere gasten waren waar we s,avonds een lekker drankje mee dronken alleen het is beter als je niet bij het zwembad gaat zitten met het licht aan. (Kan de eigenaar wel eens ontploffen). Plus punt is de huur van arco in appartement.(+- 30 euro pw)

Gereisd in augustus 2005

• 6Robert Jose Liesje en Janneke25-08-2005

Verblijf: aug 2005. Appartement goed verzorgd. Complex ziet er leuk uit, mooie bloemen enzo. Zwembadwater werd niet schoongemaakt en was troebel (zonnebrandolie). Zwembad is voor kinderen verder wel ideaal. De beschrijving "rustig appartement" wordt door eigenaren erg serieus genomen. Een avondje borrelen (geen wild feest) bij het zwembad werd wild verstoord door de "freaking greek" ( eigenaar). Zorba dreigde met het bellen van Politie en waxine lichtjes werden van de bar geveegd waardoor de videocamera meteen naar Madame Tussauds kon verhuizen. Werd later wel weer gesust maar men verzekerde ons dat het echt de bedoeling dat het rustig is. Voor iedereen met enige behoefte aan contact en een biertje in de avonduren geldt dus een negatief reisadvies. De eigenaresse is trouwens wel erg aardig. Receptie is meestal verlaten. De bus is 10 minuten en strand 20 minuten lopen (met kids).

Gereisd in augustus 2005

Appartement Christodoulou info