Appartement Barbie

Appartement Barbie
8,4

24 tips over Appartement Barbie

Lia de Groot, 8-6-2018

Heerlijk gegeten bij Greekland, met iedere avond live-muziek.

Zelf boottocht geboekt bij Captain's office , aan de hoofdweg, prima geregeld.

lisa, 18-7-2017
Ga een keer koffie (cappuccino) drinken bij mikel aan hoofdstraat naast bushalte naar rhodos stad.Nog nooit zo'n lekkere cappuccino gehad!!! De binnenkant van de koffietent is al het bekijken waard!
lisa, 18-7-2017
Boek een rondreis Rhodos met de bus in het plaatsje,gids spreekt duits een engels . Bij het reisbureautje zit vaak Hollandse dame! Kosten 37,00 euro pp en je bent 10 uur onderweg! Je ziet het hele eiland!

We hebben een aantal aanbieders voor Barbie voor je op een rij gezet:

Gerda en Harrie, 12-6-2016

Als men iets van het eiland Rhodos wilt zien (zeer de moeite waard) huur dan een auto of scooter.

Er zijn diversen leuke strandjes met bedjes, en bezienswaardigheden, waaronder Rhodos stad, Lindos, vlinderpark (seizoengebonden), en diversen kloosters/kastelen oude opgravingen enz.

Marcel, 23-9-2015
Ga geen boot reis maken naar ( 3 uur heen en 3 uur terug) na het witte dorpje. Wij vonden het zonder van onze tijd.
ben, 9-8-2015
Huur je auto bij SKY autorent. Zit verderop in de straat. Geen gezeur en goede auto voor een goede prijs

mmariandekker, 28-9-2014
Kamer met zeezicht nemen, anders kijk je op je balkon tegen een muur op.Terras stoelen zijn aan vervanging toe ( einde seizoen?)
M-j, 5-9-2014

Wij hadden een driekamer appartement aan de overkant en die was toe aan renovatie. Boek lekker LO en ga iedere dag uit eten en haal je boodschappen bij de supermarkt om de hoek. Voor All inclusieve krijg je te weinig.

De taxi is niet duur. Als je met 4 personen bent vaak net zo duur of goedkoper dan de bus. De prijslijst met bestemmingen hangt bij de taxistandplaats .

ingrid de Niet, 27-8-2014
rhodos oude stad, en haraki
Mike stellios, 21-8-2014
tsambika beach, kalithea , lindos