Aparthotel Atlantica Princess

all inclusive

J.C.Y. alves de paiva, 18-1-2018

hoe is het ontbijt?

vers gebakken brood?

is er veel variatie met avond eten?

0 reacties
tot hoelaat is er vervoer naar rhodos stad+terug?
0 reacties

Rolstoel

Natas, 7-9-2014

Is dit hotel geschikt voor rolstoelgebruikers?

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Princess voor je op een rij gezet:

D-reizen

openbaar vervoer of auto huren

Hermien, 11-3-2014

Hoe is het openbaar vervoer naar de stad en is een auto huren erg duur?

Begrijp dus dat er geen handdoekenservice is,?

Wij gaan in mei heen is het animatieteam dan ook al actief?

Wie heeft er nog tips over uitjes die je beslist moet doen.

En wat raden jullie af. Zijn er ook veel katten? want daar heb ik een bloedhekel aan.

Standbedjes

Linda, 31-1-2014
Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn van het huren van strandbedjes/parasol?

Vliegveld overlast

Sylvia, 1-9-2013
Wanneer ik op de kaart kijk, valt mij op dat het vlak bij het vliegveld ligt. Heb je geen overlast van de dalende en stijgende vliegtuigen?

handdoeken service

Jan, 22-8-2013
Ik heb begrepen dat er bij het zwembad geen handdoekenservice is, mag je een badlaken meenemen vanuit het hotel, of moet ik een eigen badlaken van huis meenemen.
1 reactie

Wie weet of de bedden hard of normaal zijn?

M.Janssen, 25-7-2013
Ik heb rugklachten en hoop dat de bedden niet hard zijn. Ik las uit reacties dat er boxspringmatrassen zijn, maar is dit in het hele hotelcomplex? We hebben een kamer met zeezicht, zijn de bedden dan wat luxer en zachter?

Zwembad handdoekenservice

mfd365, 9-4-2013
Weet iemand of er inmiddels al een handdoekenservice is bij dit hotel.? De meeste All-inclusive hotels hebben deze service maar kom het hier niet tegen.

familiekamer

Joke, 7-2-2013
wij hebben een familiekamer geboekt voor 4 personen, zonder aparte slaapkamer. Zijn deze kamers niet te klein, voor een gezin met kinderen van 13 en 9 jaar?