Vakantiepark Aqua Beach Club Sunland - Matula

• Onderkomen6,9

19 reacties Vakantiepark Aqua Beach Club Sunland - Matula

soort strand

miriam, 18-8-2016
is het een zandstrand of kiezelstrand bij aqua beach club sunland
0 reacties

Winkels / markt

erwin, 10-12-2012
Wie kan mij vertellen of er op loopafstand winkeltjes of winkelcentrazijn? Wanneer en waar is er markt?

wifi

ddaniellew, 26-8-2012
Is er in dit hotel gratis wifi aanwezig?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Beach Club Sunland - Matula voor je op een rij gezet:

Dringende vraag!!!!

Corinda, 24-6-2012

Wij gaan 10 juli as hier naar toe.

Graag zou ik willen weten van iemand die er recentelijk is geweest of het allemaal echt zo slecht is?

Wij zitten in het sunland gebouw met 4 personen all inclussive.

1 kind van 2 jaar, 1 kind van 10 jaar.

Is er nou wel overal handoekenservice of niet?

Is het eten echt niet warm, slecht?

Is het aquapark elke dag geopend?

Is het wel schoon?

Kan een kind van 10 zich daar vermaken?

Enz eigenlijk.....

Alvast heel erg bedank voor jullie reactie!!!

Groeten.

hoe bevalt de bungalow?

Caro, 31-7-2011

Ik wil graag de ervaringen weten over de bungalow met prive zwembad.

Hoe is de inrichting, de ligging, is het waterpark gratis toegangkelijk?, bij welk reisburo is het beste te boeken en andere info. Alvast bedankt, Caro.

2 reacties

Familyworld gebouw

danielle, 24-7-2011

Hoi,

Wie van jullie weet waar het familyworld gebouw onder valt, ik kan hier niets over terug vinden dus ook geen revieuws over het hotel.

Alvast bedankt.

wie weet

irma, 1-7-2011

hallo.kan iemand mij vertellen of je strandlakens kan huren of dat dit gratis is.

en ik lees van allerlei gekleurde bandjes kan iemand mij vertellen wat die kleuren inhouden.

zovast bedankt

vraagje

-, 26-6-2011
hallo, ik ga met mijn dochter en haar vriendin van 15 ook , hoe oud zijn jullie kinderen? en zijn daar ook veel jongeren rond de 15,16 of 17 jaar? groetjes

aqua park

francisca, 31-5-2011

Hallo,

kan iemand mij ook vertellen of als ik bij arke boek ook gratis in het aqua park mag kind van 13 en 2 volwassenen?en anders wat het per dag kost als je moet betalen.

En ook zou ik graag willen of het eten echt zo slecht is als sommige zeggen op de site ?

Het gaat dus om hotel bleu bay .

alvast bedankt voor de reactie

Francisca.

excursies

sika, 28-5-2011
wie weet wat voor excursies er zijn in blue bay en hoeveel het kost??