Vakantiepark Aqua Beach Club Sunland - Matula

7.1Goed

• 7Onderkomen
  • 7.3Activiteiten
  • 6.6Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Beach Club Sunland - Matula voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

1074 reviews over Vakantiepark Aqua Beach Club Sunland - Matula

• 2een koppel23-09-2016

verschrikkelijk hotel niet boeken gewoon niet doen

het strand, voor de rest weinig

• 5Activiteiten

Gereisd met partner in september 2016

• 3Moni03-09-2016

Verschrikkelijk niet boeken

Dit was de verschrikkelijkste accommodatie die we ook hebben gehad. Riool komt omhoog in de badkamer Airco werkte niet Spiralen voel je in bed

En alle jaja maken we morgen.......Nee dus

• 5Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5miriam02-09-2016

eenmalig

voor een all inclusive vind ik deze accommodatie zeer sober. bijna geen keuzes in aangeboden dranken. de frisdranken zelf zelfs postmix,dus niet uit fles.

buffet; wij vonden dit zeer slecht. elke dag zelfde aanbod van salladebuffet en het eten dat warm hoort te zijn is erg lauw.(voor de grieken zelf heel normaal maar wij zijn geen grieken) het ontbijt erg engels gericht worstjes,witte bonen in tomatensaus.

nee voor ons wat dit een eenmalige ervaring en vonden dit vakantieares ook zeker niet touroperator waardig.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Ingrid05-08-2016

Een Geweldige Vakantie !!!!!

Hardwerkend personeel, iedereen doet ontzettend zijn best. Mooi hotel, omringd door mooie tuinen en over het algemeen heerlijk rustig. Ook de kamers en eten zijn prima in orde. Een heerlijke vakantie!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 2Ronnie01-08-2016

Verschrikkelijk slecht hotel

Totaal niet voor kinderen ingericht kinder faciliteiten in het blue bay niet in eigen resort ook geen eten voor kinderen. Zwembad was zwaar vervuild en hotel is vies en stinkt. restaurant personeel heel vriendelijk maar eten elke dag het zelfde. kamers zijn redelijk wordt alleen slecht schoongemaakt. hebben heel veel last gehad van geluid van andere gasten

• 1Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Maudy Bergfeld09-06-2016

Het personeel is heel erg vriendelijk, het voelt bijna als familie, zo behandelen ze ons :) Het is hier heerlijk rustig, althans is het Sunland gedeelte, waar het eten en drinken exact hetzelfde is als in Blue Bay Beach. Vele vinden dit verwarrend, maar is het niet. Met de bus, voor weinig, kun je alle kanten op.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 1nicole24-11-2015

Vreselijk!

Beste mensen, ik heb te weinig woorden over hoe vreselijk het allemaal was, alleen het personeel van sunland was erg aardig. Daardoor was onze vakantie leuk. Maar het eten, het onderhoud van de kamers, zwembaden en hele hotel was zo slecht.. Alle zwembaden vol met dode vliegen en wespen, zwembad bij blue bay zo wit van de chloor dat je de bodem niet zag. Geen woorden voor. Zelfs het personeel vond het vreselijk. Eten was erg slecht. De managers van de hotels aten iedere dag in naast gelegen restaurants. Dat wil wat zeggen dus! Niet doen dus! Alle recensies zijn waar!

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 4marian31-08-2015

Nooit meer!

De ingang van het hotel Prachtig. Totdat we onze kamer kregen :-( wat een Drama... De kamer met 1 woord Verschrikkelijk!!! Het bed was vochtig en er liepen mieren in bed overal schimmel in de badkamer, de airco lek. De koelkast beschimmeld. Voor ons de eerste en de laaste keer.... :-( :-(

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 3Dijkerman27-07-2015

Dit nooit meer

Wat een drama is het daar.......We zijn hier 8 jaar geleden geweest en toen was het prima. Nu een vochtig slaaphok, 1 kind moest op de gang slapen. Alles was nat en vochtig, in de deuren zat het weer in, het beslag van de deur zat los dus men kon de deur met een klein zetje open krijgen. Het zitje (lees 1x1 buitenplekje) was dag en nacht onder gelopen met water dus zitten konden we er niet en al zeker niet met z'n viertjes. De all-in formule was zeer slecht. Droog brood met alleen kaas, worst en jam. Het avondeten wat smakeloos en koud. Het all-in drinken was koffie, thee, bier, wijn en voor de kinderen alleen prik drinken. Kinderen van 5 en 6 vinden dit niet lekker! Dus alleen water voor hen. De bekers waren constant op. Dit alles was in een hoek van het park te vinden, de mooie kant was de betalende kant van de accommodatie. Tevens rook het park naar urine en er lopen mega veel zwerfkatten rond. Nee dit echt nooit meer.

• 2Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Irma Kurpershoek18-08-2014

viel alles mee

Ik schrok van tevoren van een heleboel negatieve beoordelingen. Toch is mijn eigen ervaring gelukkig niet zo negatief. Als je op Sunland verblijft, kun je gebruik maken van alle faciliteiten van Matula en Beach hotel. Verbeterpunten: betere matrassen (overigens werden die van ons verwisseld na klacht hierover, daarna prima geslapen, wat achterstallig onderhoud wegwerken, wat vervangen van meubilair op het complex. Het eten is ons prima bevallen soms was iets lauw, maar meestal goed warm en echt genoeg keuze voor iedereen, de cocktails iedere dag heerlijk. Het personeel was behulpzaam genoeg, de schoonmaakploeg krijgt van mij een dikke duim, prima en nog eens prima. Je zit hier inderdaad in de aanvliegroute van en naar het vliegveld. Maakt best veel lawaai, maar went ook. En; je bent zo op het vliegveld, geen lange transfer.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden