Appartement Alea Studios

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Alea Studios

• 2019
    9Fam. v. Gemert21-08-2019

Fijn, schoon en zeer vriendelijk hotel!

Kleinschalig, zeer netjes en schoon onderhouden hotel/ appartement. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Simpel maar goed ontbijt aanwezig. Prijs kwaliteitis verhouding is goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

5S30-09-2017

Eenvoudig hotel. Prima locatie.

Vriendelijk personeel. Diverse revieuws gelezen dat het zo schoon zou zijn. Dat viel tegen. Het balkon werd niet goed geveegd, plukken stof en haar. Ook binnenin de kastjes lagen kruimels van voorgangers en de wastafel werd ook niet dagelijks gedaan ondanks dagelijks een fooitje. Op de foto's staat een heel andere badkamer dan die we kregen. Deze was gewoon klein en verouderd. Het zwembad was ijskoud. Het ontbijt was simpel maar dat wisten we van te voren. Op zich hebben we een heerlijke vakantie gehad mede door locatie maar verwacht niet veel van je kamer. En daar betaal je natuurlijk ook naar.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Veronique04-09-2017

Goed verzorgd

Het is schoon, vriendelijk personeel. Niets op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Bert en Bep27-06-2017

Prettig hotel, vriendelijk en netjes. centraal.Top

Netjes schoon. Nieuwe kamers, heerlijk bed, zeer klantvriendelijk aldoor bereid te helpen mocht er een vraag zijn. De ligging is tussen het oude en nieuwe centrum. Leuk om beiden te bezoeken met tal van goede restaurants. De positieve uitstraling van ieder die er werkzaam is, geeft mij ook plezier. Zeker om opnieuw naar terug te gaan. Het strand ook op loop afstand. Wij hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Anoniem01-09-2015

Gastvrije accomodatie

Zeer gastvrij, wordt gerund door 3 broers en er is altijd iemand aanwezig. Eenvoudig maar goed hotel, voorzien van alle gemakken zoals douche/bad, fohn, balkon met zitje, ruime kast en kitchenette. Kluis en airco zijn te huur via receptie. Kamers worden goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. klein zwembad aan de achterzijde, voorzien van ligbedden. Kleine snack verkrijgbaar. Ontbijt is eenvoudig en iedere dag hetzelfde, mandje brood, fruit, zoetwaren, ham en kaas, tomaten, ei en koffie/thee. Alles aanwezig en met liefde bereid. Jammer dat hierdoor wel veel eten overblijft. Een gezellig sfeertje hangt in het gehele hotel, aanrader dus! Op loopafstand van het centrum met restaurantjes en winkeltjes. Verhuur scooter/auto, kiezelstrand voorzien van ligbedden, pinautomaat in nabije omgeving. Gaan graag terug en hebben onze eerste reis naar Griekenland als zeer positief ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8hail19-07-2015

Vriendelijke mensen en heerlijke plek

Bij aankomst zijn we netjes geholpen, de kamer is goed en het personeel vriendelijk. Het is voor ons een lekkere plek om te vertoeven. We hebben via het hotel een scooter gehuurd en dat bevalt prima. Bij de service balie kun je een kluisje huren. Omdat er altijd iemand aanwezig is, geeft dit een prettig gevoel. De kamer is groot zat, de douche is lekker(goede druk en brede straal) en het balkon is aan het zwembad (achterkant). Bij het zwembad zijn ligbedden aanwezig en kun je in de schaduw overdekt eten of drinken. Beneden is de bar aan de voorkant van het hotel waar je lekker een drankje kunt doen. Verderop is de winkelstraat en je bent met 10 minuten lopen aan de zee. Naast het hotel is een klein winkeltje waar souvenirs en dergelijke gekocht kunnen worden. Vlakbij zitten 2 supermarkten waar je het meeste kunt krijgen en daar tegenover zit een pinautomaat. Het hotel wordt gerund door drie broers, allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De kamer wordt om de dag goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Kayleigh15-09-2014

Heerlijk en relaxte vakantie

Voor een zeer schappelijke prijs krijg je een super mooi en netjes hotel. niet ver lopen van leuke restaurantjes en het kiezelstrand. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Bij het cafe dat bij het hotel hoort en de receptie gratis wifi en gezellig om een drankje te doen. ook computers beschikbaar voor als dat nodig is. Zeer nette kamer, sowieso om de twee dagen schone bedden en handdoeken. vrij groot balkon erbij en een schone badkamer. Dit hotel heeft meer een doelgroep voor volwassen, leuk voor stelletjes en ouderen.

Gereisd in augustus 2014

• 8Kalkman/Blok06-07-2014

Heerlijk Hotel

Wat een fijn plekje om te verblijven, gastvrij ontvangen door beide broers, en dat is de hele vakantie zo gebleven. Kamer waarin wij verbleven was top, ontzettend leuk zwembad, waar 's middags de zon heerlijk schijnt, maar ook veel plekken zijn waar je schaduw hebt. Een erg gezellig gedeelte waar je wat kunt drinken......veel locals zijn er dagelijks gast, wat het allemaal erg relaxed maakt. Strand 10 minuten lopen, supermarkten eetgelegenheden.........allemaal dichtbij. Voor ons zeker een plek om terug te gaan. Kortom een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9smolders03-07-2014

fantastische plek

Een heel leuk klein hotel waar de eigen naars heel vriendelijk zijn en gastvrij de kamers zijn ruim en schoon

Gereisd met partner in juni 2014

• 8dammetje08-11-2013

Prima

Top gehad in Altea, vriendelijk personeel, schoon appartement, rustig we waren er in september, allerlei restaurantjes en winkeltjes in de straat, strand op loop afstand wel kiezels maar met een gehuurd bedje zalig. Autootje gehuurd voor 3 dagen hadden er 2 kunnen zijn. Oude Rhodos stad met de bus bezocht, kortom wij hebben het er heerlijk gehad in de 8 dagen Rhodos.

Gereisd met partner in september 2013

Appartement Alea Studios info