Reviews over Theologos / Tholos

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn je

J.G. van den Ijssel,
    5-8-2007

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn familie zorgen heel erg goed voor je en hun eten is werkelijk geweldig

Doordat Tholos een dorpje is wat niet zo toeristisch is,

agnes,
    5-8-2007

Doordat Tholos een dorpje is wat niet zo toeristisch is, is het vrij rustig en kleinschalig. Het appartementencomplex is zeer goed, vrij eenvoudig maar prima. De familie dat het runt is erg gastvrij en ze maken altijd tijd voor een praatje, dat maakt het heel persoonlijk. Het eten (moeder kookt) is heerlijk en vrijwel het beste en lekkerste van het hele dorpje. Ik zou het veel mensen aanraden die naar de westkust van Rhodos gaan en iets rustigs zoeken. Voor kinderen is het tevens ook prima, het zwembad en de kindermenu's maken het zeer geschikt.

Het appartementen complexje is zeer verzorgd

R en J,
    18-8-2006

Het appartementen complexje is zeer verzorgd. De kamers zijn ruim en netjes. Het terrein ziet er erg verzorgd uit en er word daar veel aandacht aan besteed. Het eten vinden wij het beste van heel Tholos/Theologos. De service is uitstekend en de eigenaar en zijn familie zijn erg gastvrij. Het dorpje zelf is erg klein maar het oude dorp Theologos is zeker een bezoek waard en bij de plaatselijke bakker kan men heerlijk brood kopen.

Sea View is een erg leuke accomodatie in een erg plaatsje.

B & R,
    14-8-2005

Sea View is een erg leuke accomodatie in een erg tegenvallend plaatsje. Michael en Hyso zijn erg vriendelijk en doen alles voor je. Het eten van Hyso in de bijbehorende taverna is erg goed en betaalbaar.