Reviews over Theologos / Tholos

Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Anneke Vanderkelen
    15-7-2018

Het hotel is rustig gelegen, op wandelafstand van het strand, bushalte en dorpskern. Je merkt dat de mensen hier ook komen omwille van het rustige karakter. De maaltijden zijn vaak typisch Grieks, erg lekker en veelzijdig. Het avondmaal kan zelfs à la carte zonder toeslag. Prima zwembad en zonneweide met steeds een ligbed ter beschikking. Je kan ook gratis gebruik maken van de hotelfietsen om bv. naar de Vlindervallei te fietsen.

Makkelijk is ook de relatief korte afstand tot de luchthaven (minder dan 3 km), wij kwamen gewoon te voet van daar naar het hotel. De hotelier is altijd bereid om je gratis terug naar de luchthaven te brengen.

Kamers eerder aan de kleine kant, maar volledig in orde. aan de noordkant zit je prettig in de schaduw en heb je uitzicht op zee en zowel de zonsondergang als zonsopgange (prachtig!). Leuk balkon met tuinmeubels.

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine
    3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

super miejsce

Artur
    26-3-2018

Byłem w tym hotelu z przyjaciółmi. Jestesmy z tego hotelu bardzo zadowoleni. Pokoje są zadbane i przestronne, często sprzatane. Obsługa hotelu jest bardzo pomocna. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Hotel oferuje spory wybór lokalnych alkoholi. Okolica jest spokojna i cicha, ale wieczorem nie ma problemu ze znalezieniem jakiejś rozrywki. Wycieczka była doskonale zorganizowana, rezydent jest bardzo pomocny. Biuro ma w swojej ofercie również wiele ciekawych, dodatkowych wycieczek. Wszystkim bardzo polecam ten hotel. Idealny dla każdego, kto szuka trochę rozrywki

Geweldig

Conny
    2-10-2017

Een geweldig fijn hotel , zeer vriendelijk personeel , wat je ook vraagt niks is te veel gevraagd , het ontbijt is super lekker en je kan buiten ontbijten , de kamers zijn zeer proper ,

Hôtel sympa, propre, les pieds dans l'eau ...

AILLET Régine et Béatrice
    22-9-2017

Peut-être la décoration qui manque d'histoire, un peu trop strict et moderne, nous préférons le style "grec" qui n'est pas représenté, dommage !

Le personnel pour certains adorables (bar piscine Maria et Adriana), d'autres pas marrants et trop stricts ... notamment le chef de la salle de restaurant prénommé gentiment "le dogue" et le chef des bars intérieur et extérieur !