Reviews over Theologos / Tholos

Honingzoet

Bart Bleukx,
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden,
    29-5-2017

Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.

Goede prijs/kwaliteit!

Christa,
    25-5-2017

Hotel meliton is een gezellig familiehotel. Het nadeel is de ligging. Het ligt vrij afgelegen met uitzicht op een energiecentrale. Een auto huren is een must! Verder prima hotel, goed eten en vriendelijk personeel.

Gezellig, niet voor jeugd

Mariska,
    4-3-2017

Kleinschalig, net hotel. heerlijk rustig maar zonder auto erg afgelegen. Met de auto zijn de meeste bezienswaardigheden en stranden max 45 minuten. Vlakbij het vliegveld. Vriendelijk personeel en wij vonden het eten prima. Prijs/kwaliteit is goed!

Niet echt een geschikt hotel voor jong gezin.

Jim,
    25-9-2016

We hadden een standaard kamer geboekt met als uitzicht op de tuin. Eenmaal aangekomen bleek dit een erg kleine kamer te zijn met een slechte douche erin. Dit was wel een teleurstelling omdat dit niet overeenkwam met de foto's op hun website. De kamer was redelijk dicht bij het restaurant en bar waar om de dag of twee dagen een thema avond was zoals karaoke, disco etc. Dit is de reden dat wij het geen geschikt hotel vinden voor jonge kinderen gezien de geluidsoverlast in de avond tot 1 uur midden in de nacht.

Dit was onze eerste keer dat een hotel met all inclusief concept hadden gekozen maar doen we eigenlijk ook niet meer. Buiten de deur kan je 10 keer lekkerder eten voor een leuk prijsje. Het was bijna elke dag hetzelfde zowel voor ontbijt, lunch en diner. Het diner zat meer variatie in.

Het hotel ligt rustig gelegen. Waar een auto huren geen overbodige luxe is. Wij hadden een auto gehuurd.Zo konden met gemak het eiland ontdekken, wat het helemaal goed maakte. Je was binnen een kwartier op een mooi strand en een half uur in Rhodos stad.

Het personeel vonden we daar en tegen erg vriendelijk en behulpzaam. Ze probeerde het je echt naar de zin te maken. Bedankt!