Appartement Studio's Sea View

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Appartement Studio's Sea View
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Studio's Sea View voor je op een rij gezet:

Laatste review

Laat ik beginnen met de positieve aspecten:

1 Zeer rustige ligging vh Hotel met een mooi zwembad

2 De gastheer was/is enorm klantvriendelijk

3 We konden kosteloos laat uitchecken

4 Ligt op 5 minuten rijden van het vliegveld

5 Het eten was echt Top en betaalbaar

6 Het hotel heeft 11 kamers zodat er altijd een plek bij het zwembad is

7 Gratis internet in het restaurant, maar ook bij ons op de kamer 1 aangezien die aan het restaurant grensde.

8 Grote Supermarkt in dorp verderop

Nadelen:

1. Wij gingen speciaal voor het tennissen, maar de baan was onbespeelbaar

2. Vliegtuigen vliegen laag langs het hotel

3. Je had 1 kookpitje en een klein warmhoud pitje

4. In de directe omgeving was er niets te doen

5. Het strand is aan de West-kust (bijv. Lindos en Faliraki) veel mooier. Bij Theologos heb je stenen en sterke stroming. Perfect geschikt voor wind activiteiten.

6 Badkamer klein, en de kamers waren gedateerd. Geen TV: heerlijk

4 Ligt op 5 minuten rijden van het vliegveld

5 Het eten was echt Top en betaalbaar

6 Het hotel heeft 11 kamers zodat er altijd een plek bij het zwembad is

8 Grote Supermarkt in dorp verderop

Nadelen:

1. Wij gingen speciaal voor het tennissen, maar de baan was onbespeelbaar

2. Vliegtuigen vliegen laag langs het hotel

3. Je had 1 kookpitje en een klein warmhoud pitje

4. In de directe omgeving was er niets te doen

6 Badkamer klein, en de kamers waren gedateerd. Geen TV: heerlijk

Huur een auto!

Conclusie: gematigd positief, top gastheer

2007

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn familie zorgen heel erg goed voor je en hun eten is werkelijk geweldig

Doordat Tholos een dorpje is wat niet zo toeristisch is, is het vrij rustig en kleinschalig. Het appartementencomplex is zeer goed, vrij eenvoudig maar prima. De familie dat het runt is erg gastvrij en ze maken altijd tijd voor een praatje, dat maakt het heel persoonlijk. Het eten (moeder kookt) is heerlijk en vrijwel het beste en lekkerste van het hele dorpje. Ik zou het veel mensen aanraden die naar de westkust van Rhodos gaan en iets rustigs zoeken. Voor kinderen is het tevens ook prima, het zwembad en de kindermenu's maken het zeer geschikt.

2006

Het appartementen complexje is zeer verzorgd. De kamers zijn ruim en netjes. Het terrein ziet er erg verzorgd uit en er word daar veel aandacht aan besteed. Het eten vinden wij het beste van heel Tholos/Theologos. De service is uitstekend en de eigenaar en zijn familie zijn erg gastvrij. Het dorpje zelf is erg klein maar het oude dorp Theologos is zeker een bezoek waard en bij de plaatselijke bakker kan men heerlijk brood kopen.

2005

Sea View is een erg leuke accomodatie in een erg tegenvallend plaatsje. Michael en Hyso zijn erg vriendelijk en doen alles voor je. Het eten van Hyso in de bijbehorende taverna is erg goed en betaalbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Sea View in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.