Hotel Sabina

3 reviews over Hotel Sabina in het Nederlands

Geweldig

Conny
2-10-2017

Een geweldig fijn hotel , zeer vriendelijk personeel , wat je ook vraagt niks is te veel gevraagd , het ontbijt is super lekker en je kan buiten ontbijten , de kamers zijn zeer proper ,

Prima hotel op een rustig gelegen plek

Kirsten
2-9-2017

Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en voorzien van nieuw sanitair. Het zwembad heeft voldoende bedjes en is lekker maar eenvoudig.

Voor 3,20 heen & 3,00 terug ben je binnen 50 minuten met de bus in Rhodos stad. Voor 2,80 brengt de bus je in 20 minuten naar de luchthaven.

Het hotel heeft ook een 'auto, quat, scooter leen service' voor een goede prijs.

Enigste twee min punten zijn dat het strand niet heel schoon is door de boomblaadjes/slierten en de zee is behoorlijk wild.

Bij Rhodos stad en op andere delen van het eiland is het zee water een stuk meer helder en geschikter om bijv. te snorkelen. Waterschoentjes zijn ECHT een must door de steentjes in het water.

& Voor de airco vraagt het hotel 40 euro per nacht, welke je Zeker nodig hebt.

Ook is het zeer aan te raden om alsnog een auto te huren. In theologos zijn verschillende hele leuke restaurantjes, maar verder valt er niks te beleven.

2007

het is een super hotel, erg netjes allemaal voor elkaar, personeel heel vriendelijk. mooi zwembad. alleen het strand is wat minder.

kamers ook erg netjes, werden elke dag schoongemaakt. er mist alleen wel een koelkast en waterkoker.

het eten was eenvoudig maar goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Sabina voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
WTC.nl
WTC.nl
Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabina in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.