Reviews over Theologos / Tholos

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine
    3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

super miejsce

Artur
    26-3-2018

Byłem w tym hotelu z przyjaciółmi. Jestesmy z tego hotelu bardzo zadowoleni. Pokoje są zadbane i przestronne, często sprzatane. Obsługa hotelu jest bardzo pomocna. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Hotel oferuje spory wybór lokalnych alkoholi. Okolica jest spokojna i cicha, ale wieczorem nie ma problemu ze znalezieniem jakiejś rozrywki. Wycieczka była doskonale zorganizowana, rezydent jest bardzo pomocny. Biuro ma w swojej ofercie również wiele ciekawych, dodatkowych wycieczek. Wszystkim bardzo polecam ten hotel. Idealny dla każdego, kto szuka trochę rozrywki

Heerlijk

Gerda
    23-5-2017

Een goed en gemoedelijk hotel voor naturisten en vooral redelijk geprijsd. Dit is nog wel eens anders als het om een naturistenlocatie gaat.

De eigenaar met zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben deel genomen aan een naturistische boottocht op een zeiljacht, door hem georganiseerd.

Keurige kamers, elke dag schoon! Wij hadden alleen met ontbijt geboekt, het eten was daar ook prima, maar wij vinden het leuk om steeds weer ergens anders te eten. Eigenlijk geen minpunten.

Wel een auto gehuurd en het hele eiland bekeken.

Een geslaagde vakantie!!!

Such a warm welcoming

Anne
    16-10-2015

The hotel is quiet, sea view pool view, the restaurant is very good, breakfast, dinner, only with fresh food, homemade,Mike is a very friendly guy. The hotel is real close to the sea, lot of other restaurants around, shops, bus stop...

klein paradijs

meijer
    21-7-2014

erg leuk hotel; personeel zeer vriendelijk; in het paradijs is het eten wel wat beter