Theologos / Tholos

We hebben een aantal aanbieders voor Theologos / Tholos voor je op een rij gezet:

Reviews over Theologos / Tholos

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine,
    3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk

Gerda,
    23-5-2017

Een goed en gemoedelijk hotel voor naturisten en vooral redelijk geprijsd. Dit is nog wel eens anders als het om een naturistenlocatie gaat. De eigenaar met zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben deel genomen aan een naturistische boottocht op een zeiljacht, door hem georganiseerd. Keurige kamers, elke dag schoon! Wij hadden alleen met ontbijt geboekt, het eten was daar ook prima, maar wij vinden het leuk om steeds weer ergens anders te eten. Eigenlijk geen minpunten. Wel een auto gehuurd en het hele eiland bekeken. Een geslaagde vakantie!!!

Gereisd met partner in september 2016

klein paradijs

meijer,
    21-7-2014

erg leuk hotel; personeel zeer vriendelijk; in het paradijs is het eten wel wat beter

Gereisd met partner in juni 2014

Gezellig hotel!

Sam,
    30-8-2012

We hebben hier een week doorgebracht. Het personeel van het hotel is super! Mooie kamers, alleen de badkamer is een beetje oud. Dorpje is niet te druk maar gewoon gezellig. Lekkere restaurantjes en een nieuwe en moderne bar naast het hotel. Het zwembad in het hotel is ook erg fijn, prima formaat. We hebben een super vakantie gehad! Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn je

J.G. van den Ijssel,
    5-8-2007

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn familie zorgen heel erg goed voor je en hun eten is werkelijk geweldig

Gereisd met partner in juli 2007