Hotel Rhodian Sun

3 reviews over Hotel Rhodian Sun in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Anneke Vanderkelen
15-7-2018

Het hotel is rustig gelegen, op wandelafstand van het strand, bushalte en dorpskern. Je merkt dat de mensen hier ook komen omwille van het rustige karakter. De maaltijden zijn vaak typisch Grieks, erg lekker en veelzijdig. Het avondmaal kan zelfs à la carte zonder toeslag. Prima zwembad en zonneweide met steeds een ligbed ter beschikking. Je kan ook gratis gebruik maken van de hotelfietsen om bv. naar de Vlindervallei te fietsen.

Makkelijk is ook de relatief korte afstand tot de luchthaven (minder dan 3 km), wij kwamen gewoon te voet van daar naar het hotel. De hotelier is altijd bereid om je gratis terug naar de luchthaven te brengen.

Kamers eerder aan de kleine kant, maar volledig in orde. aan de noordkant zit je prettig in de schaduw en heb je uitzicht op zee en zowel de zonsondergang als zonsopgange (prachtig!). Leuk balkon met tuinmeubels.

wij gaan hier zeker nog eens heen.

f.toppie
13-4-2014

dit hotel is een familie hotel. vader, moeder en 3 zonen runnen het. heel lieve mensen, spreken goed engels en het eten is zeer goed. we mochten meehelpen met wijn maken. ze hebben een eigen wijngaard en zonnecollectoren. ook het zwembad is lekker warm. we werden opgehaald en weggebracht van/naar het vliegveld en naar steden er omheen, waar feesten en markten waren.

de douche is krap, maar deze worden verbouwd. ze doen er alles aan om het de vakantieganger zo relaxed mogelijk te maken.

vliegtuigen komen laag over. er is een bushalte bij het hotel, die je o.a. naar de vlindertuin brengt.

de bedden zijn goed en er zijn handdoeken genoeg.

2008

Er is geen Slechtere.....

Franklin M.
27-7-2008

Wij zijn hier in 2007 geweest. Slecht onderhouden (alles is kapot) vies hotel met bijna geen personeel. Ongezellig en in the middle of nowhere. Plaatjes op internet zijn waarschijnlijk in een grijs verleden gemaakt. Afrader 1e klas.

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodian Sun voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodian Sun in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodian Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.