Hotel Meliton

33 reviews over Hotel Meliton in het Nederlands

Een flinke min!!

John,
5-12-2018

Helaas viel de vakantie erg tegen! Uitzicht op locatie is op een energiecentrale waar grote schoorsteenpijpen boven uitsteken met af en toe zwarte rook wolken.

Grote electriciteitsnet masten lopen over het kleinschalige hotelcomplex. Je voelt je niet op vakantie.

Eten was niet goed er was weinig keus en koud. All-inclusief sober de (fris)drank werd in plastic bekertjes gestopt. De cocktail werd van te voren in een jerrycan klaar gemaakt en op was op! De eindtijd was op papier 22:30 maar er werd na 22:15 niet meer geschonken! De strandbus ging twee keer om 10 en 13 uur. Daarna moest je maar zien hoe je weer terug kwam. Lopen was een aardige tippel en als je minder te been bent, was een taxi noodzaak! Het zwembad was klein en de jacuzzi was al lang defect. Ook zwommen er kleine beestjes (water vlooien) in het water, etc. We hebben extra kosten moeten maken voor avondeten en een hotel wissel. Touroperator en Meliton hotel een dikke min!

Nooit meer, veel geld kwijt aan taxiritten.

Wessel Wijtzes,
3-9-2018

Hotel ligt ver van bewoonde wereld.

Busje naar strand is van 10.00 tot 13.00, vrij kort.

All inclusief is maar tot 22.15 daarna drankjes zelf kopen. Koffie is slootwater. Niet toeristisch.

Honingzoet

Bart Bleukx,
8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden,
29-5-2017

Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.

Goede prijs/kwaliteit!

Christa,
25-5-2017

Hotel meliton is een gezellig familiehotel. Het nadeel is de ligging. Het ligt vrij afgelegen met uitzicht op een energiecentrale. Een auto huren is een must! Verder prima hotel, goed eten en vriendelijk personeel.

Gezellig, niet voor jeugd

Mariska,
4-3-2017

Kleinschalig, net hotel. heerlijk rustig maar zonder auto erg afgelegen. Met de auto zijn de meeste bezienswaardigheden en stranden max 45 minuten. Vlakbij het vliegveld. Vriendelijk personeel en wij vonden het eten prima. Prijs/kwaliteit is goed!

We hadden een standaard kamer geboekt met als uitzicht op de tuin. Eenmaal aangekomen bleek dit een erg kleine kamer te zijn met een slechte douche erin. Dit was wel een teleurstelling omdat dit niet overeenkwam met de foto's op hun website. De kamer was redelijk dicht bij het restaurant en bar waar om de dag of twee dagen een thema avond was zoals karaoke, disco etc. Dit is de reden dat wij het geen geschikt hotel vinden voor jonge kinderen gezien de geluidsoverlast in de avond tot 1 uur midden in de nacht.

Dit was onze eerste keer dat een hotel met all inclusief concept hadden gekozen maar doen we eigenlijk ook niet meer. Buiten de deur kan je 10 keer lekkerder eten voor een leuk prijsje. Het was bijna elke dag hetzelfde zowel voor ontbijt, lunch en diner. Het diner zat meer variatie in.

Het hotel ligt rustig gelegen. Waar een auto huren geen overbodige luxe is. Wij hadden een auto gehuurd.Zo konden met gemak het eiland ontdekken, wat het helemaal goed maakte. Je was binnen een kwartier op een mooi strand en een half uur in Rhodos stad.

Het personeel vonden we daar en tegen erg vriendelijk en behulpzaam. Ze probeerde het je echt naar de zin te maken. Bedankt!

Het hotel is prima, de kamer word elke dag schoongemaakt en je krijgt schonen handdoeken. Verder vrij simpel maar dat is geen probleem. De douche is wel vrij klein en ons douche gordijn was wel aan een wasje toe. De service was op zich proma, vriendelijk maar ze deden geen extra moeite voor je. De ligging was niet heel goed. De zee is prima te lopen en ook rijd er een busje 1 keer per dag maar verder is er niks in de buurt geen café geen restaurant. Je moet al 3 kwartier a 1 uur in de bus zitten voor je in rhodos stad bent en daar is een en al leven. Jammer aangezien er stond dat er op anderhalve kilometer vertier was. Verder moet je het zelf echt leuk maken onderling.ook is het hotel groter als aangegeven en in plaats van 10 kamer zijn er wel meer dan 30. Het eten is erg minimaal elke dag kip, friet en sla wel genoeg maar weinig variatie. Maar voor dit geld mag je eigenlijk niet klagen.

Het was te doen

Dominique
10-9-2016

Mijn zusje en ik 20 jaar, hebben voor 1 weekje geboekt.

Wij vonden de eerste indruk van het hotel super schoon, maar erg klein en standaard.

Wij zaten op de begane grond, kamer zag er standaard maar erg nieuw en schoon uit. douche was heerlijk. ze komen om de 2 dagen je handdoeken en lakens verschonen, mits het erg vies is volgens mij komen ze het om de dag verschonen.

Bij dit hotel kan je tot half 10 -10 uur ontbijten er is echter weinig keuze in het eten, ik snap niet dat er mensen zijn die blij waren met dit eten. ook s'middags en s'avonds was het eten erg weinig en niet gevarieerd. Zo aten wij elke dag brood met komkommer frietjes en kip. ongeveer 10 minuten van het hotel kan je goed eten voor weinig geld.

Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en dan heb ik het over het personeel aan de bar. Bij de receptie ging er bij ons nog een en 't ander mis. veel moeten wachten op de bus / scooter / quad.. Jeep safari geboekt Goed Navragen of je in een jeep zit, wij zaten in een busje. hier werden wij slecht over geïnformeerd en hebben na veel zeuren 20,- terug gekregen van de 130,- erg slecht opgelost van ze. kwam heel onzeker over omdat ze dit nog nooit geboekt had.

Het is aan te raden zelf een scooter te huren of een quad, en zo het eiland te verkennen. vooral het stadje lindos is het strand erg mooi zeker de moeite waard. Rhodos stad is ook erg mooi. Het zuiden van rhodos Is het strand niet zo mooi erg veel rotzooi in het water.

Geen tot zelden entertainment in het hotel, je moet het zelf dus echt gezellig maken met de mensen die er zijn.

mooie budget vakantie

Dennis Hahne
28-7-2016

Hotel mooi schoon en netjes, personeel vriendelijk en behulpzaam, tijdens ons verblijf veel Engelsen, dus beetje luidruchtig in de zin van praten en lachen, geen dronken toestanden meegemaakt. Kamers eenvoudig maar simpel, 1 stopcontact aanwezig, en de fohn staat in de kamer achter de tv gedrukt ipv op de badkamer.

Airco is aan te raden maar helaas optioneel, 35 euro per week direct te betalen bij inchecken. Het eten is simpel maar wel te eten, verwacht alleen de basis en geen uitgebreid buffet en of keuze en entertainment. Zwembad is mooi alleen de ligbedden zijn om half 8 smorgens al gereserveerd met handdoeken, dus wil je een dagje zwembad ben je haast verplicht om half 8 te ontbijten en je bedden te regelen.

Bij het hotel kun je diverse uitstapjes boeken, let wel, dit is prijzig, zeker voor een gezin met 4, of als je langer blijft dan 1 week, dan is het beter om een auto te huren en zelf het eiland te gaan ontdekken. Vlindervallei en Rhodos stad is een must see.

Lopen naar het kiezel-rots strand duurt min 15 min, elke ochtend brengt en haalt de eigenaar je op,waterschoenen meenemen anders is het niet te doen. Ligbedden daar te huren voor 6 euro per dag per 2 bedden incl.parasol.

Voor een goedkope rustige vakantie zonder poespas en hoge verwachtingen is dit hotel goed, je krijgt waarvoor je betaald.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliton in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.