Sorteren

Reviews over Theologos / Tholos

Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Anneke Vanderkelen
    15-7-2018

Het hotel is rustig gelegen, op wandelafstand van het strand, bushalte en dorpskern. Je merkt dat de mensen hier ook komen omwille van het rustige karakter. De maaltijden zijn vaak typisch Grieks, erg lekker en veelzijdig. Het avondmaal kan zelfs à la carte zonder toeslag. Prima zwembad en zonneweide met steeds een ligbed ter beschikking. Je kan ook gratis gebruik maken van de hotelfietsen om bv. naar de Vlindervallei te fietsen.

Makkelijk is ook de relatief korte afstand tot de luchthaven (minder dan 3 km), wij kwamen gewoon te voet van daar naar het hotel. De hotelier is altijd bereid om je gratis terug naar de luchthaven te brengen.

Kamers eerder aan de kleine kant, maar volledig in orde. aan de noordkant zit je prettig in de schaduw en heb je uitzicht op zee en zowel de zonsondergang als zonsopgange (prachtig!). Leuk balkon met tuinmeubels.

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine
    3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

Geweldig

Conny
    2-10-2017

Een geweldig fijn hotel , zeer vriendelijk personeel , wat je ook vraagt niks is te veel gevraagd , het ontbijt is super lekker en je kan buiten ontbijten , de kamers zijn zeer proper ,

Prima hotel op een rustig gelegen plek

Kirsten
    2-9-2017

Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en voorzien van nieuw sanitair. Het zwembad heeft voldoende bedjes en is lekker maar eenvoudig.

Voor 3,20 heen & 3,00 terug ben je binnen 50 minuten met de bus in Rhodos stad. Voor 2,80 brengt de bus je in 20 minuten naar de luchthaven.

Het hotel heeft ook een 'auto, quat, scooter leen service' voor een goede prijs.

Enigste twee min punten zijn dat het strand niet heel schoon is door de boomblaadjes/slierten en de zee is behoorlijk wild.

Bij Rhodos stad en op andere delen van het eiland is het zee water een stuk meer helder en geschikter om bijv. te snorkelen. Waterschoentjes zijn ECHT een must door de steentjes in het water.

& Voor de airco vraagt het hotel 40 euro per nacht, welke je Zeker nodig hebt.

Ook is het zeer aan te raden om alsnog een auto te huren. In theologos zijn verschillende hele leuke restaurantjes, maar verder valt er niks te beleven.

Honingzoet

Bart Bleukx
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.