Reviews over Theologos / Tholos

Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Anneke Vanderkelen
    15-7-2018

Het hotel is rustig gelegen, op wandelafstand van het strand, bushalte en dorpskern. Je merkt dat de mensen hier ook komen omwille van het rustige karakter. De maaltijden zijn vaak typisch Grieks, erg lekker en veelzijdig. Het avondmaal kan zelfs à la carte zonder toeslag. Prima zwembad en zonneweide met steeds een ligbed ter beschikking. Je kan ook gratis gebruik maken van de hotelfietsen om bv. naar de Vlindervallei te fietsen.

Makkelijk is ook de relatief korte afstand tot de luchthaven (minder dan 3 km), wij kwamen gewoon te voet van daar naar het hotel. De hotelier is altijd bereid om je gratis terug naar de luchthaven te brengen.

Kamers eerder aan de kleine kant, maar volledig in orde. aan de noordkant zit je prettig in de schaduw en heb je uitzicht op zee en zowel de zonsondergang als zonsopgange (prachtig!). Leuk balkon met tuinmeubels.

Honingzoet

Bart Bleukx
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden
    29-5-2017

Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.

Goede prijs/kwaliteit!

Christa
    25-5-2017

Hotel meliton is een gezellig familiehotel. Het nadeel is de ligging. Het ligt vrij afgelegen met uitzicht op een energiecentrale. Een auto huren is een must! Verder prima hotel, goed eten en vriendelijk personeel.

Heerlijk

Gerda
    23-5-2017

Een goed en gemoedelijk hotel voor naturisten en vooral redelijk geprijsd. Dit is nog wel eens anders als het om een naturistenlocatie gaat.

De eigenaar met zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben deel genomen aan een naturistische boottocht op een zeiljacht, door hem georganiseerd.

Keurige kamers, elke dag schoon! Wij hadden alleen met ontbijt geboekt, het eten was daar ook prima, maar wij vinden het leuk om steeds weer ergens anders te eten. Eigenlijk geen minpunten.

Wel een auto gehuurd en het hele eiland bekeken.

Een geslaagde vakantie!!!