Hotel Happy Days

Kleine hotelsWeer vandaag22°18°
Hotel Happy Days
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Days voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Happy Days in het Nederlands

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine
3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

Gezellig hotel!

Sam
30-8-2012

We hebben hier een week doorgebracht. Het personeel van het hotel is super! Mooie kamers, alleen de badkamer is een beetje oud. Dorpje is niet te druk maar gewoon gezellig. Lekkere restaurantjes en een nieuwe en moderne bar naast het hotel. Het zwembad in het hotel is ook erg fijn, prima formaat. We hebben een super vakantie gehad! Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Happy Days in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Happy Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.