Appartement Georgia

Appartement
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Georgia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Georgia in het Nederlands

basic

W.J. Bus
16-9-2018

de basis voorzieningen waren aanwezig, airco (bijbetalen) echt wel noodzakelijk bij een temperatuur van 30graden C of meer zoals wij die hadden eind augustus begin september. Aan het ontbijt wordt ons inziens te weinig aandacht besteed, droog brood, koude gekookte eieren of koude gebakken eieren of koude wentelteefjes, verder geen variatie in vleeswaren, kaas en jam. de yoghurt met honing was goed. De eetzaal was ook niet schoon, daarentegen werd de kamer wel iedere dag opgeruimd en om de 2 dagen schone lakens en handdoeken. Zwembad was prima. De vriendelijkheid is top. Een auto hebben we elders gehuurd scheelde ons 9 euro per dag.

2007

Heerlijk appartementencomplex!

Onder de leiding van een familie die gastvrijheid zeer hoog in het vaandel heeft staan en in een gebied van Rhodos dat nog niet verpest is door toerisme, ondanks de all-inclusive hotels die iets verderop liggen.

Ideaal als uitgangspunt om het eiland te verkennen.

Niks mis mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Georgia in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Georgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.