Appartement Georgia

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Georgia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Georgia in het Nederlands

2007

Sehr schönes kleines familien hotel, nettes personal ,einen schönen garten guten pool. aber kein kinderspielplatz ,zum relaxen gut geeignet.

Heerlijk appartementencomplex!

Onder de leiding van een familie die gastvrijheid zeer hoog in het vaandel heeft staan en in een gebied van Rhodos dat nog niet verpest is door toerisme, ondanks de all-inclusive hotels die iets verderop liggen.

Ideaal als uitgangspunt om het eiland te verkennen.

Niks mis mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Georgia in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Georgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Georgia scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.