Hotel Doreta Beach

Hotel Doreta Beach
7,2

7 tips over Hotel Doreta Beach

karin en hans, 16-10-2014
kamer met zeezicht en uitzicht op zwembad voor 12 pp meer zeker aan te raden anders zit je aan de drukke weg
Lotte, 1-10-2014

Ga een keer eten in het a la carte restaurant.

Sta vroeg op om een bedje bij het zwembad/strand te bemachtigen.

Doe de jungle tour met Nikos papas.

Lotte, 1-10-2014

Als de kamer niet bevalt zeker gaan vragen om een andere, daar doen ze niet moeilijk over. Ga ook een keer eten bij de a la carte, hier is het eten beter. je mag dit 1x doen kostenloos in de week.

Ga de jungletour doen met Nikos!

We hebben een aantal aanbieders voor Doreta Beach voor je op een rij gezet:

Wilma en Anne, 8-6-2014
Waterschoenen mee voor het kiezelstrand.....
jolandameuffels, 7-3-2014

- Voor avondeten kun je het best naar Mike's Bar gaan. Ligt links van het hotel. Echt een toprestaurantje! Voor 20 Euro kun je met twee personen een flinke maaltijd nuttigen.

- Ga voor een iets luxere kamer. Je betaalt dan wel iets meer, maar dit is het waard. Geen klachten over de kamer (hoewel de bedden wat hard zijn) en prachtige uitzichten.

- Geen shampoo op kamer? Vragen bij de balie! Wij kregen pas op laatste twee dagen een flesje.

- Winkeltje rechts van het hotel is het goedkoopst!

jolanda, 5-7-2013
Mike's Bar is inderdaad een hele goede tip! Wij zijn er ook terecht gekomen via deze tip en hebben er drie avonden heerlijk gegeten! Mike zegt zelf al 'Mama kookt' en mama is daar zeker goed in. De Griekse worstjes als voorgerecht zijn er heerlijk. Maar ook de andere typische Griekse gerechten zijn zeker het proberen waard!

Shanel, 31-10-2012
Mike's del mare. Vanuit het hotel linksaf, 5 minuutjes lopen. Het eten is daar heerlijk. Wij hebben er bijna iedere dag gegeten vanwege de niet lekkere all-inclusive. Op de laatste dag kregen wij een flesje drank mee. Erg attent!

We hebben een aantal aanbieders voor Doreta Beach voor je op een rij gezet: