Hotel Doreta Beach

229 reviews over Hotel Doreta Beach in het Nederlands

nooit meer doreta

karin en hans
16-10-2014

had hoge verwachting van maar viel vies tegen bedden keihard nooit zo een hard bed meegemaakt eten slecht en koud veel russen net zombies zeggen amper gedag aso gewoon en schoonmaaksters de laatste dagen staken kregen geen salaris 4 dagen zelf drank bier moeten kopen en coctails ook op vliegtuigen waar je toch last van had geverfd bad en voegen vies wel mooi uitzicht hadden zeezicht en animatie echt een flop helemaal niks alleen mensen uit het publiek die het moesten doen de russen weer zeker geen 4 sterren waard 2 en dat is nog te veel kwamen 23.00 uur aan en kregen met hoop gezeik een drankje ga er zeker nooit meer terug van me leven al krijg ik geld toe

nooit meer

Morrien
10-10-2014

All in (nou nee) iedereen moest zelf maar in de supermarkt wijn of lokale drankjes halen, want dat was er niet, personeel was aan het staken (terecht want ze werden niet betaald) eten lauw en steeds hetzelfde. We kwamen om ong. 22.00h aan en moesten wachten tot de kamer schoon was, toen kregen we een soort "groeten van Max`kamer, de volgende dag door de hostes wel een andere kamer geregeld maar toen weer zelf achter handdoeken aan. Ik voorspel dat dit hotel heel snel failliet is. Zeker niet touroperator/waardig en 1 ster is nog teveel. Gelukkig waren wij er maar een week.

de 4 sterren zeker niet waard

Lotte
1-10-2014

De ligging van het hotel is dichtbij het vliegveld. Toch geen last van vliegtuigen en een korte transfer tijd. bushalte voor de deur. 3 kwartier naar rhodos stad. Verder is het dorpje saai. Het strand is aan het hotel gelegen dus prima en het zwembad is schoon en groot. Het personeel is chagrijnig en soms zelfs onbeleefd tegen gasten. Alleen het baliepersoneel is netjes. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Het is niet duur, maar toch krijg je geen waar voor je geld. Het zou all inclusive zijn, maar het bier was halverwege de week op en later de cocktails ook. Het eten is weinig veelzijdig dus halverwege de week heb je daar ook geen zin meer in. Ook is mijn vriend er erg ziek van geworden. Het a la carte restaurant is beter. De staat van de kamers is verschillend. Onze eerste kamer had mieren en kakkerlakken en een kapot bad. De tweede kamer was oke. Hele harde bedden met prikkende veren.

De schoonmaak was prima. Al met al zou ik hier zeker niet naar terug willen gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Doreta Beach voor je op een rij gezet:

Personeel is erg gastvrij en werkt erg hard om het iedereen naar de zin te maken, heel veel russen! Die zijn heel erg brutaal, maar wij ook :-) en dat moet ook wel anders gappen ze je strandbedje onder je kont vandaan. Bedden in kamers beneden alle pijl, slechte matrassen en zeer gehorige kamers, kamers zijn niet de 4 sterren waard waarvoor het hotel zou moeten staan. Eten goed, variatie genoeg, alleen erg druk en veel lawaai in eetzaal en complex, de hele dag door overal harde muziek, not my cup of tea! Animatie team doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Waterschoenen een must! anders kom je met verwondingen de zee uit of in, overal grote kiezels op het strand en in het water. Al met al is dit hotel niet de 4+ sterren waard die overal worden aangegeven, daar hadden wij meer van verwacht, mbt werking en inrichting kamers, onderhoud strand en aantal ligbedden die niet voldoende waren voor aantal gasten. Om 6 uur 'sochtends waren bijna alle bedden al verzegd.

Wauw.....een heerlijk hotel aan eigen strand!

Wilma en Anne
8-6-2014

Prima hotel, met heerlijk zwembad en eigen strand. Bedden met kussens bij het zwembad en hard werkende mensen om het je naar je zin te maken. Kamer 202 en 104 super netjes.. Op je vertrek dag mag je gewoon de hele dag nog overal gebruik van maken en kan je douchen. Prima service! Wordt goed schoongehouden. Het eten!!! Elke avond een thema, altijd veel verse groente en keuze genoeg en heel goed te eten! Geldautomaat in het hotel,winkel en buskaartjes. Auto kan je ook in het hotel huren... en de locatie, wij snappen het geklaag echt niet, het ligt niet in een groot toeristen gebied. Maar dit is heerlijk rustig, en die vliegtuigen... met gem. 40 vliegbewegingen per dag heb je daar echt geen last van. Gewoon een prima locatie en hotel, met een goede service. Dat wij er waren weinig Nederlanders.... maar dat is een keuze.

Redelijk hotel, let goed op waar je eet!

jolandameuffels
7-3-2014

Wij zijn een week in Doreta Beach verbleven. We hadden een deluxe kamer met zeezicht geboekt. De kamer was in orde met prachtig uitzicht op de zee en de daarbij behorende zonsondergangen. De bedden waren erg hard. Je voelt de veren door het matras.

Airco werkt erg goed!

Het drinken in het hotel is oke. Waar je zelf drinken kunt pakken, is allemaal merkloos. Je zult dus geen coca cola of iets dergelijks vinden. De cocktails (met of zonder alcohol) erg lekker en verfrissend.

Voor het hotel ligt de bushalte. Kaartjes koop je in het winkeltje voor 2,80 Euro. Een half uur later ben je in Rhodosstad.

Mocht je naar Lindos willen, dan kun je voor 5 Euro een kaartje kopen voor de bus. Je reist hierop een uur en een kwartier. Ontbijt, a la carte restaurant en Griekse taverne zijn prima om te eten. Buffet avondeten is slecht. Wij zijn er erg ziek van geweest.

Veel vermaak van animatieteam, van yoga tot watervolley.

Hotel ligt links op Rhodos. Hier is het zeker 8 graden frisser dan oostkant.

Geweldig gehad

Elin
11-8-2013

I

in de directe omgeving weinig te beleven, maar dat wisten we van te voren. Verder geweldig gehad

Leuk maar geen aanrader

Shanel
31-10-2012

Accommodatie ligt op de lelijkste plek van Rhodos. Het eiland en de stranden zijn echt prachtig maar niet waar het hotel staat. Ieder kwartier herrie van vliegtuigen. Eten is redelijk, voor ieder wat wils, ook al smaakt het allemaal hetzelfde. Voordeelkamer is erg klein voor 2 personen, maar het heet ook niet voor niets voordeelkamer. Het zwembad is groot genoeg, alleen jammer van de harde muziek de hele dag door. Het was erg jammer dat je om 7 uur je bedje al moest reserveren. Er liepen behoorlijk wat honden op het resort wat niet altijd even fijn is, als ze op eten afkomen.

Het was leuk, maar zeker geen aanrader terwijl wij echt geen klagers zijn. De volgende keer gaan wij zeker naar een andere locatie. Met de auto het eiland rond en hoe verder van Tholos, hoe mooier het wordt.

Niet voor herhaling vatbaar

Sylvia kruithof
9-9-2012

Wij zijn 8 dagen in dit hotel geweest en bij boeking had ik speciaal gevraagd om een kamer vanaf de tweede verdieping omdat ik al op internet gelezen had dat de eerste twee verdiepingen behoorlijk gedateerd waren. Bij aankomst kregen we dus gewoon een kamer op de eerste verdieping heel ongezellig en douchen moesten we met de douchekop in onze hand.ik krijg de indruk dat de mooie kamers aan de Russen worden gegeven want alles is in het Russisch.Hier gaan wij dus nooit meer naartoe,het eten was voldoende maar lauw en eentonig.De zon maakt veel goed maar je wilt toch ook wel een prettige accommodatie

redelijk resort

l.obermeijer
3-9-2012

wij zijn halverwege augustus aangekomen in dit resort samen met twee kinderen er waren inderdaad veel russen en erg vervelend waren ze

de kamer van ons was heel gedateerd maar ja je slaapt er alleen maar

eten was redelijk tot goed en ja je moet even wachten op je drinken maar voor de rest was het een redelijk resort maar kom er geen tweede keer dus bedenk goed of je hier heen gaat

We hebben een aantal aanbieders voor Doreta Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doreta Beach in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doreta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.