Hotel Doreta Beach

• Sauna

229 reviews over Hotel Doreta Beach in het Nederlands

• 5karin en hans16-10-2014

nooit meer doreta

had hoge verwachting van maar viel vies tegen bedden keihard nooit zo een hard bed meegemaakt eten slecht en koud veel russen net zombies zeggen amper gedag aso gewoon en schoonmaaksters de laatste dagen staken kregen geen salaris 4 dagen zelf drank bier moeten kopen en coctails ook op vliegtuigen waar je toch last van had geverfd bad en voegen vies wel mooi uitzicht hadden zeezicht en animatie echt een flop helemaal niks alleen mensen uit het publiek die het moesten doen de russen weer zeker geen 4 sterren waard 2 en dat is nog te veel kwamen 23.00 uur aan en kregen met hoop gezeik een drankje ga er zeker nooit meer terug van me leven al krijg ik geld toe

4Service
    4Prijs/kwaliteit
    3Eten
    3Kamers
    6Kindvriendelijk
    7Zwembad

• 2Morrien10-10-2014

nooit meer

All in (nou nee) iedereen moest zelf maar in de supermarkt wijn of lokale drankjes halen, want dat was er niet, personeel was aan het staken (terecht want ze werden niet betaald) eten lauw en steeds hetzelfde. We kwamen om ong. 22.00h aan en moesten wachten tot de kamer schoon was, toen kregen we een soort "groeten van Max`kamer, de volgende dag door de hostes wel een andere kamer geregeld maar toen weer zelf achter handdoeken aan. Ik voorspel dat dit hotel heel snel failliet is. Zeker niet touroperator/waardig en 1 ster is nog teveel. Gelukkig waren wij er maar een week.

8Zwembad
    2Eten
    3Kamers
    1Prijs/kwaliteit
    2Service

• 4Lotte01-10-2014

de 4 sterren zeker niet waard

De ligging van het hotel is dichtbij het vliegveld. Toch geen last van vliegtuigen en een korte transfer tijd. bushalte voor de deur. 3 kwartier naar rhodos stad. Verder is het dorpje saai. Het strand is aan het hotel gelegen dus prima en het zwembad is schoon en groot. Het personeel is chagrijnig en soms zelfs onbeleefd tegen gasten. Alleen het baliepersoneel is netjes. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Het is niet duur, maar toch krijg je geen waar voor je geld. Het zou all inclusive zijn, maar het bier was halverwege de week op en later de cocktails ook. Het eten is weinig veelzijdig dus halverwege de week heb je daar ook geen zin meer in. Ook is mijn vriend er erg ziek van geworden. Het a la carte restaurant is beter. De staat van de kamers is verschillend. Onze eerste kamer had mieren en kakkerlakken en een kapot bad. De tweede kamer was oke. Hele harde bedden met prikkende veren. De schoonmaak was prima. Al met al zou ik hier zeker niet naar terug willen gaan.

8Zwembad
    3Eten
    4Prijs/kwaliteit
    4Service

• 6Marilyn24-07-2014

Gastvrij,slechte bedden,strand en zee vol stenen.

Personeel is erg gastvrij en werkt erg hard om het iedereen naar de zin te maken, heel veel russen! Die zijn heel erg brutaal, maar wij ook :-) en dat moet ook wel anders gappen ze je strandbedje onder je kont vandaan. Bedden in kamers beneden alle pijl, slechte matrassen en zeer gehorige kamers, kamers zijn niet de 4 sterren waard waarvoor het hotel zou moeten staan. Eten goed, variatie genoeg, alleen erg druk en veel lawaai in eetzaal en complex, de hele dag door overal harde muziek, not my cup of tea! Animatie team doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Waterschoenen een must! anders kom je met verwondingen de zee uit of in, overal grote kiezels op het strand en in het water. Al met al is dit hotel niet de 4+ sterren waard die overal worden aangegeven, daar hadden wij meer van verwacht, mbt werking en inrichting kamers, onderhoud strand en aantal ligbedden die niet voldoende waren voor aantal gasten. Om 6 uur 'sochtends waren bijna alle bedden al verzegd.

7Zwembad
    7Eten
    5Prijs/kwaliteit
    7Service

• 8Wilma en Anne08-06-2014

Wauw.....een heerlijk hotel aan eigen strand!

Prima hotel, met heerlijk zwembad en eigen strand. Bedden met kussens bij het zwembad en hard werkende mensen om het je naar je zin te maken. Kamer 202 en 104 super netjes.. Op je vertrek dag mag je gewoon de hele dag nog overal gebruik van maken en kan je douchen. Prima service! Wordt goed schoongehouden. Het eten!!! Elke avond een thema, altijd veel verse groente en keuze genoeg en heel goed te eten! Geldautomaat in het hotel,winkel en buskaartjes. Auto kan je ook in het hotel huren... en de locatie, wij snappen het geklaag echt niet, het ligt niet in een groot toeristen gebied. Maar dit is heerlijk rustig, en die vliegtuigen... met gem. 40 vliegbewegingen per dag heb je daar echt geen last van. Gewoon een prima locatie en hotel, met een goede service. Dat wij er waren weinig Nederlanders.... maar dat is een keuze.

9Kindvriendelijk
    9Zwembad
    8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service

• 8jolandameuffels07-03-2014

Redelijk hotel, let goed op waar je eet!

Wij zijn een week in Doreta Beach verbleven. We hadden een deluxe kamer met zeezicht geboekt. De kamer was in orde met prachtig uitzicht op de zee en de daarbij behorende zonsondergangen. De bedden waren erg hard. Je voelt de veren door het matras. Airco werkt erg goed! Het drinken in het hotel is oke. Waar je zelf drinken kunt pakken, is allemaal merkloos. Je zult dus geen coca cola of iets dergelijks vinden. De cocktails (met of zonder alcohol) erg lekker en verfrissend. Voor het hotel ligt de bushalte. Kaartjes koop je in het winkeltje voor 2,80 Euro. Een half uur later ben je in Rhodosstad. Mocht je naar Lindos willen, dan kun je voor 5 Euro een kaartje kopen voor de bus. Je reist hierop een uur en een kwartier. Ontbijt, a la carte restaurant en Griekse taverne zijn prima om te eten. Buffet avondeten is slecht. Wij zijn er erg ziek van geweest. Veel vermaak van animatieteam, van yoga tot watervolley. Hotel ligt links op Rhodos. Hier is het zeker 8 graden frisser dan oostkant.

9Zwembad
    4Eten
    6Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• 8Elin11-08-2013

Geweldig gehad

I in de directe omgeving weinig te beleven, maar dat wisten we van te voren. Verder geweldig gehad

8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    7Service

Met oudere kinderen

• 6Shanel31-10-2012

Leuk maar geen aanrader

Accommodatie ligt op de lelijkste plek van Rhodos. Het eiland en de stranden zijn echt prachtig maar niet waar het hotel staat. Ieder kwartier herrie van vliegtuigen. Eten is redelijk, voor ieder wat wils, ook al smaakt het allemaal hetzelfde. Voordeelkamer is erg klein voor 2 personen, maar het heet ook niet voor niets voordeelkamer. Het zwembad is groot genoeg, alleen jammer van de harde muziek de hele dag door. Het was erg jammer dat je om 7 uur je bedje al moest reserveren. Er liepen behoorlijk wat honden op het resort wat niet altijd even fijn is, als ze op eten afkomen.

Het was leuk, maar zeker geen aanrader terwijl wij echt geen klagers zijn. De volgende keer gaan wij zeker naar een andere locatie. Met de auto het eiland rond en hoe verder van Tholos, hoe mooier het wordt.

7Eten
    6Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    5Service
    1Ligging

• 6Sylvia kruithof09-09-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn 8 dagen in dit hotel geweest en bij boeking had ik speciaal gevraagd om een kamer vanaf de tweede verdieping omdat ik al op internet gelezen had dat de eerste twee verdiepingen behoorlijk gedateerd waren. Bij aankomst kregen we dus gewoon een kamer op de eerste verdieping heel ongezellig en douchen moesten we met de douchekop in onze hand.ik krijg de indruk dat de mooie kamers aan de Russen worden gegeven want alles is in het Russisch.Hier gaan wij dus nooit meer naartoe,het eten was voldoende maar lauw en eentonig.De zon maakt veel goed maar je wilt toch ook wel een prettige accommodatie

5Kindvriendelijk
    6Eten
    7Prijs/kwaliteit
    6Service

• 7l.obermeijer03-09-2012

redelijk resort

wij zijn halverwege augustus aangekomen in dit resort samen met twee kinderen er waren inderdaad veel russen en erg vervelend waren ze de kamer van ons was heel gedateerd maar ja je slaapt er alleen maar eten was redelijk tot goed en ja je moet even wachten op je drinken maar voor de rest was het een redelijk resort maar kom er geen tweede keer dus bedenk goed of je hier heen gaat

5Kindvriendelijk
    5Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    5Service

7 tips over Hotel Doreta Beach

• Wilma en Anne, 08-06-2014

Waterschoenen mee voor het kiezelstrand.....

• jolandameuffels, 07-03-2014
    • Voor avondeten kun je het best naar Mike's Bar gaan. Ligt links van het hotel. Echt een toprestaurantje! Voor 20 Euro kun je met twee personen een flinke maaltijd nuttigen.
    • Ga voor een iets luxere kamer. Je betaalt dan wel iets meer, maar dit is het waard. Geen klachten over de kamer (hoewel de bedden wat hard zijn) en prachtige uitzichten.
    • Geen shampoo op kamer? Vragen bij de balie! Wij kregen pas op laatste twee dagen een flesje.
    • Winkeltje rechts van het hotel is het goedkoopst!

• Shanel, 31-10-2012

Mike's del mare. Vanuit het hotel linksaf, 5 minuutjes lopen. Het eten is daar heerlijk. Wij hebben er bijna iedere dag gegeten vanwege de niet lekkere all-inclusive. Op de laatste dag kregen wij een flesje drank mee. Erg attent!

7 vragen over Hotel Doreta Beach

• carla, 19-06-2011

gerenoveerde kamers

hallo,

wie weet in welk gedeelte de gerenoveerde kamers liggen?

groetjes Carla

Jolanda, 01-03-2012

op de 2e en 3e verdieping zijn de kamers sowieso gerenoveerd. De maisonettes en andere begane grond kamers zouden al zijn gerenoveerd maar alles ligt stil omdat er geen geld is....die kamers zou je niet moeten nemen, vies!

• Shanel, 20-07-2012

Later uitchecken

Hallo, Wij gaan volgende maand naar Rhodos en hebben vandaag de vliegtijden gekregen. Nu vliegen wij 's avonds laat terug (23u). Weet iemand of het mogelijk is om later uit te checken? Alvast bedankt!

l.obermeijer, 03-09-2012

meestal wel alleen is dit tegen betaling

• amy assink, 19-07-2011

wie weet er wat een auto huren kost via de recepti

beste mensen weten jullie toevallig hoe duur het is om een auto te huren via de receptie? wat kost het per dag? of per week?

Jolanda, 01-03-2012

aan de overkant van het hotel is een garage waar ze auto's verhuren. Wij vonden dit bedrijf heel goed!

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden