Hotel Asterias Beach

Hotel Asterias Beach

11 reviews over Hotel Asterias Beach in het Nederlands

2008

Reis en vakantie is uitstekend verlopen. Het hotel was prima en het eten altijd goed. Mocht wel wat gevarieerder, maar verder niets te klagen. Kamers waren wel wat eenvoudig en de douche had wat beter/moderner gemogen. Al met al een goede, nette en eenvoudige maar prima verzorgde accomedatie. Personeel zeer vriendelijk en aardig. TOPPER...

Never Again!

DB
13-8-2008

Wij boekten met drie vrienden een hotel. We kwamen terecht in een pover 2 sterren hotel. Asterias. Tholos. Het eten is pover en smakeloos, er is geen enkele service. Men verwacht zelfs dat je je eigen tafel afruimt. Rond het zwembad staan wel tien verschillende soorten ligstoelen en parasols. Sommige waarschijnlijk gratis gekregen via coca cola, anderen staan er blijkbaar al bijna 100 jaar. De kamers zijn klein. Jeugdherberg-achtig. De badkamer...je kan de deur pas dichtdoen als je helemaal binnen bent en je buik tegen de lavabo drukt. De douchekop kan je niet ophangen, hij past niet in het houdertje... Wil je airco, dan moet je 7 euro per dag bijbetalen. En met het raam openslapen is geen optie aangezien de bar luide muziek speelt vlak onder je raam. Het weergalmt.

Wij denken dat de meeste mensen die het hotel hier wel aanbevelen ten eerste al wisten dat ze een twee sterrenhotel gingen krijgen. Ten tweede omdat de leden van de familie van dit hotel pogingen d

Wij zijn erg tevreden over dit hotel,en het fam.personeel.

Wij waren hier 1 sept aangekomen,en zijn 6 sept getrouwd op dit eiland.

We zaten in dit hotel met ons kind en onze familie.

Ze waren super aardig toen we getrouwd terug ariveerde.drankje en hapje stond klaar.

Nadeel aan dit hotel de over vliegend vliegtuigen en was moeilijk goede fietsen te huren.

Maar het eten was super,je komt niks te kort en gaat met paar kilo meer naar huis.hihi.

Dit hotel is een echte aanrader.

2007

Bij toeval in dit hotel terecht gekomen. Een 4**** bingo geboekt bij eentouroperator en in een 2** hotel geplaatst. Echter het hotel is zeker zijn 2** waardig. Uiterst gezelllig hotel waar de eigenaar alles doet om het naar je zin te maken. Het eten is erg basic maar vers en volop variatie. De laag overvliegende vliegtuigen zijn een min punt maar daar wen je redelijk snel aan. Het hotel is een uitstekende uitvalbasis voor een eilandtour of een bezoek aan Rhodos centrum..

2006

Fam

A.J.A.van.Delden.
31-10-2006

Fam.van Delden heeft een bijzonder goede vacantie gehad het was er helder en schoon en ook het eten was prima voormekaar verder was ook het personeel heel aardig en behulpzaam wel voor herhaling vatbaar.

2005

Theologos is erg rustig, weinig te beleven

M. van Kleef en F. van Loosbroek
6-9-2005

Theologos is erg rustig, weinig te beleven. (Daar moet je van houden, wel prima uitgangsplaats om eiland te verkennen!) Het hotel is heel eenvoudig en onze kamer was niet schoon. Veel geluidsoverlast van vliegtuigen (soms elke 5 minuten!) en de bar. Ontbijt zeer sumier, geen variatie. Service was minimaal. Wij zouden hier zeker niet voor een tweede maal heen gaan. Rhodos daarentegen is een geweldig eiland, waar heel veel te zien en beleven is!

Wij zijn hier een aantal jaren geleden geweest, onze eerste kennismaking met de gastvrijheid van de Grieken! Een zeer knus familiehotel. De bar is open zolang je wil (tenminste toen wij er waren). De mensen zijn zeer vriendelijk, hele leuke sfeer. Het eten is niet echt een culinair hoogstandje..het ontbijt ook niet, een echt Grieks ontbijt: pover. Met een taxi kun je makkelijk naar Rhodos stad en dat is echt een aanrader!

Al met een al hebben wij hier een super vakantie gehad, het hele hotel is ons uit komen zwaaien en we zijn met tranen in onze ogen weggereden. Bij het afscheid kregen we nog een kleine attentie en tot onze verbazing kregen wij een poos laten foto's opgestuurd van het hotel!

We gaan al 7 jaren, 2x per jaar, in juni en september naar dit gezellige familie hotel. En voor het eten hoef je de deur niet uit. Want Maria maakt zelf heerlijke griekse gerechten. De verse vis en dolmades moet je echt proefen. Een goede uitval basis voor het gehele eiland. Met ongeveer 10 minuten lopen langs het strand, richting Soroni, kom je bij de Kantina. Een goede strandtent met alweer zelfgemaakte griekse gerechten.

Wij gaan nu al, 2x per jaar, in juni en september, voor het 7e jaar naar Asterias. Een knus hotel met een hoog "thuis" gehalte. Voor deze familie is niets teveel om het je naar de zin te maken. We boeken al sinds het 2e jaar flight only, en boeken de kamer rechtstreeks. We hebben dus vrije keuze om ergens anders te eten, maar als je de kost van Maria gewend bent, dan wil je niks anders meer. Zij kookt voor ons op verzoek, inheemse gerechten. De verse vis en dolmades zijn een must. Dit alles maakt Asterias meer waard, dan een hotel met 5 sterren.

2004

Wij kwamen hier met lastminute terecht

charlotte
9-8-2004

Wij kwamen hier met lastminute terecht.... Heerlijk rustig dorp (moet je van houden), goede uitvalsbasis... mensen zeer vriendelijk! Perfecte vakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Asterias Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asterias Beach in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asterias Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.