Reviews over Theologos / Tholos

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine
    3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

super miejsce

Artur
    26-3-2018

Byłem w tym hotelu z przyjaciółmi. Jestesmy z tego hotelu bardzo zadowoleni. Pokoje są zadbane i przestronne, często sprzatane. Obsługa hotelu jest bardzo pomocna. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Hotel oferuje spory wybór lokalnych alkoholi. Okolica jest spokojna i cicha, ale wieczorem nie ma problemu ze znalezieniem jakiejś rozrywki. Wycieczka była doskonale zorganizowana, rezydent jest bardzo pomocny. Biuro ma w swojej ofercie również wiele ciekawych, dodatkowych wycieczek. Wszystkim bardzo polecam ten hotel. Idealny dla każdego, kto szuka trochę rozrywki

Hôtel sympa, propre, les pieds dans l'eau ...

AILLET Régine et Béatrice
    22-9-2017

Peut-être la décoration qui manque d'histoire, un peu trop strict et moderne, nous préférons le style "grec" qui n'est pas représenté, dommage !

Le personnel pour certains adorables (bar piscine Maria et Adriana), d'autres pas marrants et trop stricts ... notamment le chef de la salle de restaurant prénommé gentiment "le dogue" et le chef des bars intérieur et extérieur !

Honingzoet

Bart Bleukx
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden
    29-5-2017

Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.