Theologos / Tholos

We hebben een aantal aanbieders voor Theologos / Tholos voor je op een rij gezet:

Reviews over Theologos / Tholos

Prachtig hotel. Fantastisch personeel

Sabine,
    3-7-2018

Zeer goed onderhouden hotel. Je zal nergens een vuiltje vinden. Wordt er toch wat achtergelaten door de klanten dan wordt het dadelijk opgeruimd. Kamers worden netjes gepoetst elke dag. Verse handdoeken. Verse lakens elke 2/3 dagen. Eetzaal wordt ook goed bijgehouden. Geen lege tafels vol afval. Zwembad al even netjes onderhouden. Gezien de nabijheid van het strand is er voldoende plaats in en rond het zwembad. Misschien iets meer parasols maar aangezien er onder de bomen schaduw genoeg te vinden is vormt ook dat geen probleem. Ons eten was in tegenstelling was we eerder lazen wel echt ok. Misschien mag er een beetje meer echt grieks geserveerd worden maar de kwaliteit was dik in orde. Dus voor ons een top hotel waar ik zeker nog eens terug naartoe ga

Gereisd met vrienden in juni 2018

Honingzoet

Bart Bleukx,
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat. Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden. Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos. De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig. De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden,
    29-5-2017

Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs/kwaliteit!

Christa,
    25-5-2017

Hotel meliton is een gezellig familiehotel. Het nadeel is de ligging. Het ligt vrij afgelegen met uitzicht op een energiecentrale. Een auto huren is een must! Verder prima hotel, goed eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk

Gerda,
    23-5-2017

Een goed en gemoedelijk hotel voor naturisten en vooral redelijk geprijsd. Dit is nog wel eens anders als het om een naturistenlocatie gaat. De eigenaar met zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben deel genomen aan een naturistische boottocht op een zeiljacht, door hem georganiseerd. Keurige kamers, elke dag schoon! Wij hadden alleen met ontbijt geboekt, het eten was daar ook prima, maar wij vinden het leuk om steeds weer ergens anders te eten. Eigenlijk geen minpunten. Wel een auto gehuurd en het hele eiland bekeken. Een geslaagde vakantie!!!

Gereisd met partner in september 2016