Aparthotel Alex Beach

54 reviews over Aparthotel Alex Beach in het Nederlands

Heel mooi aangelegd hotel

fam Maas
5-6-2013

In de meivakantie 2013 daar geweest. Ondanks dat we de enige Nederlanders waren een super vakantie gehad. De kinderen willen direct terug. Mooi aangelegd met heel veel olijfbomen, en geen hoogbouw. Daarnaast een animatieteam dat zelfs ons los kreeg, terwijl we normaal daar niet aan mee doen. Het eten was goed, iedere avond iets aparts, en vriendelijk personeel.

Enig minpuntje is dat het dorpje niet veel voorstelt. Je huurt wel tegenover het Hotel een nagenoeg nieuwe auto voor € 30,-

Wij hadden zelf de vlucht geboekt, en het hotel via een touroperator. De kinderen zijn dan tot 12 jaar gratis.

Kortom: doen

Nooit meer

C.J.N. Molenaar
19-10-2011

Alex Beach hotel Rhodos is in the middle of nowhere.

98% is Duits en er waren erg veel kinderen hetgeen niet zorgt voor een rustige vakantie.

Het animatie team heeft het voor het zeggen als het weer wat minder is wordt de lobby in beslag genomen welke zeer gehorig is, rustig een glaasje drinken en praten is er dan niet bij. Bij de receptie vragen of dat anders kan doet men af met dan moet je bij het animatie team zijn.

Ook doet men aan aqua jogging met harde muziek rustig bij het zwembad liggen jammer.

Als er in de lobby een stoel verschuift kun je dat in de kamer horen.

Als je vroeg gaat dineren is het eten niet echt warm, er zitten geen deksels op de schalen.

Het personeel is over het algemeen wel heel vriendelijk.

Je mag zelf je koffers sjouwen, geen portier.

Grieken staken om de haverklap op de eerste dag al 5 uur vertraging dus en dag minder vakantie, in Lindos was de akropolis gesloten door de staking.

Als je Turkije gewend bent dan valt dit erg tegen.

Nooit meer Griekenland.

Erg mooi complex

Smit
15-8-2011

Alex Beach is een mooie locatie voor een heerlijke vakantie. Voor de kinderen een leuk zwembad met glijbanen (ook voor de ouders leuk!). Zwembaden zijn schoon, en kamers ook heel netjes en schoon. Eten is goed, en meneer Takis regelt alles prima in het restaurant. Voor de kinderen is het een waar paradijs. Kinderclub en zowat elke avond kinderdisco. Wel alle liedjes in het duits, maar voor de kids er niet minder leuk om! Het is rustig gelegen, buiten zijn nog enkele supermarkten en restaurantjes, verder is er niets in de buurt. Er vertrekt wel regelamtig een bus richting Rhodos stad. Een auto huren aan de overkant is mogelijk om nog iets van het eiland verder te zien. Als we toch iets negatef meoten zoeken: Als je niet van het complex af zou komen heb je niet het idee in griekenland te zijn, zowel personeel als het eten is niet bepaald grieks. Griekse sfeer dus elders proeven!

De service is in 1 woord SUPER

weinsoldner
11-6-2011

Het hotel en de locatie zijn gewoon goed, maar wat dit voor ons een aanrader maakt is de service!! Ik heb nog nooit zoveel vriendelijkheid en behulpzaamheid bij elkaar gezien. SUPER

alex beach ga er niet massaal naar toe

Mau Bri Cas
28-11-2010

We zijn in Alex Beach ongeveer 6x geweest en gaan er in 2011 weer naar toe.

1) geweldig personeel, behulpzaam en altijd even vriendelijk. je wordt er persoonlijk benaderd.

2) kamers (appertement) zijn schoon en ruim van opzet. Schoonmaak is er elke dag en de tafels, stoelen en zelfs de bedden worden verschoven om te poetsen.

3) eten is gewoonweg goed en lekker, wordt goed bijgevuld en bepaalde gerechten worden in de eetzaal bereid.

4) Drinken (all-inclusief) gewoon goede drank niet de zoete troep etc. zoals men bij vele hotels krijgt en in glas. Volop keus en goed verzorgd.

5) algemene verzorging en groenvoorziening goed bijgehouden

Dus niet massaal gaan want dan is voor ons

6) zwembaden: schoon, veilig en voor zowel de volwassenen en kinderen aparte zwembaden (ook kinderbad is heerlijk voor de volwassenen). zwembad wordt elke dag schoon gemaakt

6) algemene verzorging goed

Ga er niet massaal naar toe want dan is er geen plaats meer voor ons. ideaal met kinderen wel Duits!

Uitstekend!

mabo
28-8-2010

Wij zijn net een weekje terug. Zeer keurige accomodatie.

Kamers:

De kamers waren goed, netjes, voorzien van airco, terrasje, bad, minibar en groot genoeg voor ons vieren. Elke dag schoongemaakt!

Zwembaden/strand:

3 mooie zwembaden, voor elk wat wils. Strand is voor een deel kiezel dus schoentjes zijn aan te bevelen. Zeewater is heerlijk warm, wel enigzins troebel omdat er altijd wind staat. Voor de watersporters meer dan genoeg te doen.

Personeel/animatie:

Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij! Werkt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De animatie is duitstalig (omdat er 90% duitse gasten verblijven) 6 dagen per week. Ook gedurende de dag wordt er van alles georganiseerd, voor groot en klein.

Eten:

'Smorgens zeer uitgebreid ontbijt buffet in het resaurant, 'smiddags lunchbuffet bij het zwembad/poolbar en 'savonds buffet in het restaurant. Kwaliteit is heel goed, voor eenieder zit er wel iets bij, van pasta en friet tot locale griekse gerechten.

Wederom perfect

Sondaar
25-7-2010

Het was alweer voor ons de derde keer in Alex Beach. Altijd spannend. Maar wederom was onze vakantie daar super. De accommodatie, het personeel, het eten en drinken, de service, alles van zeer hoog niveau. Voor een ieder met jonge kinderen is dit echt aan te raden. Onze vierde keer op Alex Beach?! Die gaat er zeker komen.

Fam. Sondaar

Aanrader voor Nederlanders. Is echt erg netjes.

André Kleijer
20-5-2010

Wij zijn hier geweest met ons gezin met 2 kinderen (8 en 10 jaar) begin mei 2010.

Echt een heerlijke vakantie gehad. Goed weer, prima verzorging, lekker eten, prima kamer n heerlijk zwembad. Veel duitsters zijn er wel. Ach geen last van gehad eigenlijk. Laten we er voor zorgen dat er ook veel Nederlanders komen dan gaan die gasten van zelf weg. Echt een aanrader voor een iedereen met of zonder kinderen. Bus gaat elk kwartier naar Rhodos stad en kost voor 4 personen 7 euro. Het enige kleine nadel is dat er geen groot centrum o.i.d. in de buurt is. Winkels zijn er genoeg tegenover het hotel waar je werkelijk alles kan kopen. Kortom top bestemming waar we zeker weer terug komen.

Mooie plek

Ton en Gonny
15-11-2009

mooi hotel, goed eten, mooie ruime kamer met uitzicht op zee.

Zou voor herhaling vatbaar zijn als het niet zo duits gerricht was. animatie team deed geen moeite om engels te spreken, ja er was 1 meisje dat dat wel deed en een praatje met ons maakte. Wij waren daar van 25 sept t/m 4 okt 2008

Een uitstekend Hotel proper en vriendelijk

Elisa van Heeswijk
24-9-2009

2 weken in September verbrachten wij hier onze vakantie om de andere dag schone lakens iedere dag handdoeken en zeer proper.

Het eten is uitmuntend,en de animatie ook..Het vliegverkeer was interessant en echt niet té luidruchtig

Helaas weinig winkels in de omgeveing..maar wel dicht bij Rhodos stad een bus gaat elke 15 minuten..We hebben geen minuut spijt van dit verblijf gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Alex Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alex Beach in Theologos / Tholos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alex Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.