Appartement Konstantinos

Appartement
Appartement Konstantinos
7,3

2 reviews over Appartement Konstantinos in het Nederlands

veilige plek om vakantie te hebben

betty&peter
29-7-2009

Tekst: Stegna,net terug uit dit plaatsje onbedorven van massa toerisme ,de telegraaf of internetcafe,pinnen nee dan even naar archelos ,app konstantinos,heerlijk gelegen handoeken aanwezig fijne restaurantjes boulevard probeer three castle heerlijk en goedkoop

appartement konstantinos in stegna geweldig

betty frantzen
27-7-2009

stegna rhodos ,pinnen nee taxi,s nee,openbaarvervoer aanwezig,zwembad +kinderhoekje =ligbedden gratisbij konstantinos om de dag schone handoeken airco tehuur kluisje nee vlakbij strand supermarket die alles heeft onverwacht goedkoop en veilige stegna restaurntjes genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Konstantinos in Stegna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Konstantinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.