Hotel Venus

2.1Onvoldoende

37 reviews over Hotel Venus

• 3Wesley Valkhof23-01-2013

Afschuwelijk

topligging. Daar is dan ook alles mee gezegd. Wat een ongelooflijk vies en afschuwelijk slecht hotel. De kamer was belachelijk smerig. Vies beddengoed, plakkerige vloer en de badkamer durfde we eigenlijk helemaal niet te betreden.

Gaat u alstublieft nooit naar dit hotel!!!! Rhodos is geweldig, laat uw vakantie niet verpesten .

Gereisd met partner in juli 2012

• 1Peter20-09-2011

een goed hotel voor wie van horrorvakanties houdt.

Wanneer je in dit hotel aankomt denk je Ok, het zit goed. Je betaalt en dan kom je boven. Wat een dump. kapot meubilair, kakkerlakken in de natte cel, Airco die zoveel herrie maakt dat je hem beter niet kunt gebruiken, verrotte smerige en kapotte kussens met een hoesje erover, enkel glas in de schuifdeuren die los in de sponning staan, sanitair dat los aan de muur hangt, en nog zo'n paar zaken die de huurprijs van vijfitg euro veel te hoog maken. Wellicht is dit een goed hotel voor jongeren die zo laveloos thuis komen dat ze het niet merken, maar niet voor doorgwinterede reizigers die komen om goed te slapen. pluspunt... je hebt wel een goed uitzicht op de barstreet.

Gereisd met partner in september 2011

• 7JK270614-09-2011

Eenvoudig hotel voor een goede prijs!

Hotel Venus is een klein eenvoudig familiehotel in het nieuwe gedeelte van Rhodos-stad. Het ligt op een steenworp afstand van het strand en de barstreet. In de directe omgeving zijn volop winkeltje, restaurants en barretjes te vinden. De oude Middeleeuwse stad ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand (je hoeft alleen maar de straat uit te lopen).

Pluspunten: - het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam; - het ontbijt is goed (ondanks dat de keuze tamelijk beperkt is); - schone kamers met airconditiong en goede bedden; - de ligging t.o.v. de Middeleeuwse stad, het strand en de Barstreet.

Minpunten: - er is slechts 1 stopcontact voor de hele hotelkamer; - WIFI is aanwezig; echter alleen op de begane grond. Internet is overigens zeer traag; - het meubilair en de badkamer zijn erg gedateerd. Het douchegordijn hangt te hoog waardoor de vloer nat wordt bij het douchen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5Pascal21-08-2011

'Beter dan verwacht'

Het is beter dan verwacht naar aanleiding van alle recensies. Het is een eenvoudig hotel en het ontbijt is minimaal. Maar je kunt je wel voleten. De douche is echt waardeloos, het systeem snap ik totaal niet. Je staat met de doucheknop continue in je handen en het douchegordijn is buiten de douchebak. Kortom, hele douche wordt nat. Het is wel schoon moet ik zeggen, en de bedden zijn prima. Het ligt beetje in een Salouachtige straat met veel hotels met jongeren. Dus houd hier rekening mee.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Ilse de Beijer26-07-2011

Prima hotel, goede ligging

Vreemd dat dit hotel een 4,4 als beoordeling krijgt. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. De ligging van het hotel is perfect, wel een eindje (10 min.) lopen naar de oude stad, maar dit is geen probleem. Verder was het zwembad prima te doen, jammer dat er geen ligbedjes beschikbaar waren, maar dit werd opgelost met luchtbedjes in het water. Verder hebben wij veel op het balkon gezeten in de wind. De koelkast op de kamer is fantastisch! Werkt erg goed en vriesvak is handig voor water. Vanaf dit hotel ben je zo op het strand. Echter was de douche niet geweldig, maar dit was voor ons geen probleem. We wilden toch niet uitgebreid douchen. Personeel was aardig en behulpzaam. Wanneer we terugkwamen van het strand was er elke dag schoongemaakt in de kamer.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Ron Bult16-01-2010

leuke weken gehad!

Hele gezellige weken gehad in Rhodos, twee vrijgezellen op vakantie naar een zonnige bestemming. Het appartement was goed onderhouden, leuke tijd gehad en veel goed contact met het personeel. De kamer was vrij ruim, voorzien van een klein keukenblok met daarbij een grote eetkamer. Kamers werden redelijk schoon gehouden. Het sanitair was prima in orde!

Gereisd met vrienden in juli 1999

• 6Dennis C uit groningen03-08-2009

Voor mij geen 2e keer

K ben net terug uit rodos(hotel venus via touroperator) en het was de eerste maar ook de laatste keer naar zowel het hotel als het reizen met deze touroperator!hotelkamer was superklein en even zo vies.geen schone handoeken en de badkamer liet al helemmal te wensen over.gelukkig kwamen we rob geus(redt mijn vakantie)tegen en die heeft onze kamer gezien en schrok er echt van hoe vies het was(airco,douchegordijn,matras en de rest.we waren niet de enigen want 2 dagen later stond hij alweer op de stoep(via andere nederlanders)en heeft hij het zwembad getest(DAAR WORDT JE NIET VROLIJK VAN!)afijn het zal wel op tv komen want ze hebben alles gefilmd.Touropertor was ook niet best(slechte informatiebijeenkomst en je moest zelf achter je vertrektijden aanbellen) en daar heb ik 658 euro p.p voor betaald(DAAR WORDT IK AL HELEMAAL NIET VROLIJK VAN!want voor zo'n prijs mag je toch echt wel iets veel beters verwachten.kortom:geen hotel venus meer voor mij.

Gereisd met partner in juli 2009

• 3B. van Rhijn02-08-2008

afschuwelijk en smerig hotel

Het hotel zelf is zowel van binnen als van buiten slecht onderhouden. Nadat we de sleutel hadden ontvangen, gingen we per lift met de koffers naar de 2e verdieping. Daar ging de liftdeur niet open dus moesten we vanaf de 1e verdieping met de koffers te trap op sjouwen.(dat was opzich niet erg) nadat ik de kamer deur opende, trok ik de deurknop eruit. Deze zou worden gemaakt, maar dat is die week dus niet gebeurd. Het balkon lag onder de duivenpoep. De Bedden waren keihard en te klein. (ik ben 1.83 meter maar mijn voeten staken een stuk uit) De kussens waren ook slecht. Per dag krijg je maar 1 wc-rol en daar moet je het dan mee doen! De airco kost 8 euro per dag, en dat terwijl je maar hoogstens een paar uurtjes per dag gebruik er van maakt. Het ontbijt is gewoonweg niet te eten. De juice d'orange lijkt op citroensap, heel erg verdunt met water. De broodjes waren oudbakken, weinig beleg, eieren van de dag daarvoor! een slecht hotel dus, maar verder hebben we een super vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 4chantal01-08-2008

niet aan te raden hotel

het enige goede van het hotel is de ligging. wat een smerige boel. er werd niet schoon gemaakt (alleen de lakens opvouwen noem ik niet schoonmaken) en schone handdoeken hebben we zelf maar gepakt. om wc papier moesten we vragen, en zelfs toen kregen we het nog niet maar moesten we wachten op de zogenaamde housekeeping. normaal op de wc zitten was er voor ons niet bij, het toillet stond tegen 3 muren. de badkamer is niet een keertje schoongemaakt!!! een kakkerlak heeft ons helaas vereerd met een bezoekje in ons bed! gadverdamme. absoluut geen aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7N. Baldini09-05-2008

Oudstad in Rhodos is prachtig. Hotel Venus geeft een slechte service, geen schone handdoeken als je erom vraagt, om wc papier moest ik vragen en kreeg ik het met veel moeite! Het ontbijt in het hotel was slecht, het brood was oud, geen jus (apparaat was stuk) en erg sober. De badkamer in het hotel is erg aan vervanging toe. Het prullenbakje met wcpapiertjes (!!!) werd pas na 3 dagen verschoond! Hotelpersoneel, behalve de nachtdienst en de barkeeper, waren echt onvriendelijk. Zwembad stelt niet veel voor, maar uitzicht vanaf het hoekbalkon is prachtig en de ligging tov het uitgaansleven en het strand is uit de kunst!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen