Hotel smartline Semiramis

Hotel smartline Semiramis

7.8Goed

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Semiramis voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel smartline Semiramis

• 8yolanda van der Heiden20-05-2016

prima,voor herhaling vatbaar

perfecte ligging en service. Sommige standaard kamers waren wat klein.

Popi Giasirani GR & PR Manager, GUEST RELATIONS, 24-05-2016

Dear Valued Guest Mrs.Yolanda van der Heiden,

Thank you very much for taking time to write your review for Semiramis Hotel. It’s a great pleasure to read and notice that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you in the near future.

Warm regards,

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Anoniem05-05-2016

Fantastisch verblijf.

Pluspunten: - Prachtig modern interieur. - Geheel nieuwe badkamer. - Groot balkon. - Geweldig ontbijt. - Op loopafstand van zowel de oude als de nieuwe stad.

Aandachtspunt: - De douche beschikt niet over een douchecabinedeur waardoor het water over de vloer in de badkamer stroomt.

Popi Giasirani GR & PR Manager, GUEST RELATIONS, 24-05-2016

Dear valued guest Mr. Reizen ,

Thank you very much for your recent stay at Semiramis city hotel & business centre and for having taken the time to share your positive holiday experience.Your satisfaction is our goal, so we are happy to know that we succeeded to please you with our services.

Kind regards,

Gereisd met partner in april 2016

• 7kelly08-09-2015

Goed hotel, slecht eten

Bij aankomst kregen wij een kamer in het nieuwe gedeelte. Top kamer. Ongelooflijk mooi en de airco werkt prima. Wij hadden half pension. Daar hadden wij spijt van omdat het avond eten niet goed was en vaak elke avond hetzelfde. Ik ben niet iemand die daarover klaagt omdat er altijd wel iets is wat lekker is. Maar ik heb elke avond last van mijn buik gehad na het eten. Ook vond ik het vervelend dat er ons telkens een plek werd aangewezen. Verder een perfecte ligging. Mooi hotel en schoon. Geen aanrader voor jonge ouders met kinderen omdat het zwembad erg klein is. Ik miste wel muziek bij het zwembad. Het was erg saai daar.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Nico28-07-2014

Een hotel om naar terug te keren.

Wij komen al 8 jaar in dit hotel. Dit hotel ligt op een heuvel, waardoor je een goed zeezicht heb. Door het uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel,velen werken er al jaren, voel je je gelijk helemaal thuis. Dicht bij het strand, het uitgaanscentrum en slechts 10 minuten lopen van de oude stad. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm en gevarieerd. De kamers zijn eenvoudig maar zeer schoon. s' Avonds lekker op je balconnetje genieten van het uitzicht.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Diane de Greef27-06-2014

Erg goed!

Afgelopen 10 dagen met vrienden in Hotel Semiramis doorgebracht. De ligging is perfect. Slechts 150 meter vanaf het strand en dichtbij het centrum van Rhodos-stad.Alles op loopafstand. De haven is indrukwekkend. Let op: Als er cruise-schepen binnenkomen, vliegen de prijzen omhoog. De hotelkamers zien er verzorgd uit, elke 2 dagen kregen we schone lakens. De badkamer is vrij klein. De airco werkt perfect. Het eten is goed en lekker! We hebben een auto gehuurd (enterprise) Aan te raden om niet zomaar een particuliere organisatie te nemen, die beloven allrisk verzekeringen maar komen die beloftes niet na. Ook hebben we een jeep-safari gedaan, erg leuk!!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Esther27-05-2014

Super hotel!

Super hotel, elke dag schoonmaak. Heerlijk uitgebreid ontbijt. De ligging is redelijk goed, kan overal lopend heen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8sven08-10-2013

Leuk hotel met een mooie ligging

Prima hotel met alle nodige faciliteiten. Alleen de wifi was zo nu en dan een storingsfactortje. Gebruik gemaakt van ontbijtservice. Deze was erg uitgebreid alleen was iedere dag hetzelfde beschikbaar. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Op sommige avonden waren er live-optredens bij het hotel. Best leuk.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 3thom verdonk01-08-2013

Nooit meer!

Bij aankomst al onze kamer dubbel geboekt. Slecht eten. Onvriendelijk personeel vooral achter de receptie.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Michel Alofs17-06-2013

Top hotel !

Semiramis is een fijn hotel met ietwat te kleine douche. De koelkast op de kamer is erg prettig en ook de airco werkt prima ( mits de balkondeur gesloten is!). Ontbijt is prima verzorgt en op tweehonderd meter kun je prima scooters huren.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Herman Koopman12-09-2012

Gezellig familie hotel

Keurig hotel met vriendelijk personeel Is de laatste jaren behoorlijk gerenoveerd, ik kom er sinds 1976 De keuken is goed met behoorlijk veel variatie(geen haute cuisine) maar wel voor ieder wat wils. Het hotel ligt aan het randje van de stad ongeveer 10 minuten lopen van het centrum, je moet wel goed ter been zijn, want het ligt op een heuveltje die behoorlijk stijl is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De verhouding prijs-kwailiteit is goed. De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Alleen gereisd in augustus 2012

Hotel smartline Semiramis info