Hotel smartline Semiramis

Hotel smartline Semiramis

7.8Goed

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Semiramis voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel smartline Semiramis

• 2018
    9Pieper20-07-2018

Voor herhaling vatbaar.

Zeer mooie ligging dicht bij zee en de stad. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Vooral de schoonmaakster verdiend een pluimpje. Kamer was niet te groot maar van alle gemaken voorzien.

Irene Peppa, GUEST RELATIONS, 27-07-2018

Dear valued guest , Thank you for your detailed review . We are pleased that you enjoyed your stay in Smartline Semiramis City Hotel and we are looking forward to welcome you again in the near future . Best regards Smartline Semiramis City Hotel Team

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Patrick De Vos18-05-2018

Heel leuk hotel !

Reeds onze 4e keer dat we in het hotel verbleven. Volgend jaar gaan we ook zeker terug. Prima hotel met familiale sfeer. Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm. Eten is zeer goed met voldoende afwisseling. Mooie kamers. Rustig publiek van alle leeftijden. Personeel is zeer vriendelijk ! Hotel is mooi gelegen op een heuvel. Zowel de zee als de (oude) stad zijn vlakbij ! Volgend jaar keren we zeker terug naar hotel Semiramis !!

Irene P, GUEST RELATIONS, 31-05-2018

Dear Valued Guest , I would like to thank you for the amazing review. It was a pleasure to have you here in Smartline Semiramis City Hotel and we are looking forward to welcome you again . Kind Regards Smartline Semiramis City Hotel Team

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

5Sam30-10-2017

Alleen voor logies prima.

De kamers waren wel prima, niet groot maar in orde ( mocht alleen wel wat beter gepoetst worden ). Het eten was niet lekker en geen variatie, wij hadden halfpension geboekt. Voor logies een prima hotel, maar daar heb je het dan verder ook mee gehad. We hadden meer verwacht van het hotel vooral na het lezen van de veelal positieve recensies.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, GUEST RELATIONS, 01-11-2017

Dear Guest , Thank you very much for the time spent to write this review . We are always trying to improve our services in order to reach your expectations .We would like to apologise if we did not manage to match your taste and we hope to welcome you again in Smartline Semiramis City Hotel & Business Center and change the impressions of your review .

Best regards

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8G.j. v.d. Ploeg14-10-2017

Top accomodatie met vriendelijk personeel. Oude stad en stranden op loopafstand, heerlijk om hier rond te dwalen.

Thanks guys.👍

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, GUEST RELATIONS, 26-10-2017

Dear guest, We sincerely appreciate the time you spent for writing this review. We are glad that you enjoyed your stay and we will be happy to see you again soon . Kind regards

Gereisd met partner in oktober 2017

• 4Piet Bakker18-09-2017

(heel)Klein, matig hotel

Eerste dag werden wij in kamer 27 gestopt. Een 3 bij 3 hok waar net aan een tweepersoonsbed in past, plus geen balkon (terwijl ik dit wel geboekt had). Stampvoetend naar de receptie, moesten we die nacht nog in die kamer blijven en kregen we een gratis diner aangeboden. Dag erna kregen wij kamer 131, recht tegenover de deur waar je tot snachts mensen terug hoort komen, deuren slaan lekker mee in dit hotel, en de schoonmaaksters die lekker vanaf 07:00 iedereen calimera stonden te wensen. Serieus, een rot kamer maar wel met balkon. Geen zin om me nog zorgen over te maken, wat een slechte service.

Ontbijt was prima. Schoonmaak was elke dag, en oppervlakkig heel goed (kijk gewoon maar niet onder het bed). Elke dag nieuwe handdoeken. 1x dinner gehad, was matig ivm lauw eten. Zwembad is echt heel klein, je kant er niet omheen liggen max 20 bedjes ofzo. Dus nul keer bij het zwembad in 11 dagen. Hotel ligt aan de winderige kant van Rhodos, zandstralen.

Ik ga hier niet nog een keer heen.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, GUEST RELATIONS, 01-11-2017

Dear valued Guest, Firstly I would like to thank you for the time spent to write this review . We were very disappointed to read of your experience during your stay in our hotel. The feedback from all of our guests is vitally important to us . We apologize for the first room that you got and we understand that you have been disappointed . For that reason , we moved you to another room the following day. We will take seriously your comments about the noise and the pool and we will proceed to improvements. We sincerely apologize if we could not reach your expectations , We hope we can welcome you again , in order to experience our improvements. Best regards

Gereisd met partner in september 2017

• 9Fam. Kraai24-07-2017

Top vakantie gehad!

Fantastisch stads/strandhotel. Twee minuten lopen van het strand, 10 minuten lopen van het mooie en gezellige Rhodos stad. Kamers zijn netjes, eten gevarieerd en erg lekker, fijne badlaken service (je betaalt borg en kan dagelijks je badlaken voor gebruik strand en zwembad omwisselen). Prettige sfeer, behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij kijken uit naar een volgende keer.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, GUEST RELATIONS, 02-11-2017

Dear Valued Guest , Thank you for your amazing review. We are trained to do our best to keep our guests happy and we are looking forward to welcome you again in our Hotel. Best regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Nico en Marianne Teunissen08-07-2017

Hier blijf je steeds weer terug komen. Aanrader!

Hotel Semiramis is een hotel waar je direct van gaat houden. Familiebedrijf met medewerkers die er al jaren werken. Gezellig met 3 X per week muziekavond. Alles direct bij het hotel. Strand, oude stad en barstreet. Dit jaar zijn wij er voor de 9e keer geweest. Volgend jaar zeker weer terug.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, GUEST RELATIONS, 02-11-2017

Dear Valued Guest, Thank you for your review ! We feel honored that you choose our hotel for your stay and we are looking forward to see you again soon . Best regards

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Sanne01-06-2017

Zeer goed hotel

We hebben een heel fijn verblijf gehad in het smartline semiramis hotel in rhodos! Het eten was heerlijk, elke dag genoeg variatie en gezond eten. Het personeel was heel vriendelijk. Al met al hebben we hier een top vakantie gehad.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, GUEST RELATIONS, 02-11-2017

Dear Valued Guest , Thank you so much for your kind comments! On behalf of our staff we appreciate your review and we are looking forward to welcome you again in Smartline Semiramis City Hotel . Best Regards

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Fam: Luchies19-03-2017

Goed !!

Kamer was aan de kleine kant, na klacht hierover kregen wij 1 dag later een hele grote kamer met zicht op zee !! Zwembad was aan de kleine kant wat wel jammer was en in de middag vanaf 16.00 uur deels in de schaduw.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Annette Ransz06-06-2016

prima stadshotel

Op loopafstand van het (kiezel)strand en het centrum en Old Town. Klein zwembad. Meeste kamers gerenoveerd. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is prima; mn het ontbijtbuffet is uitgebreid. Verder geen poespas. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Popi Giasirani GR & PR Manager, GUEST RELATIONS, 14-06-2016

Geachte Gasten Annette, Wij willen u bedanken voor de tijd neemt om online te schrijven. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons in Semiramis stad hotel en we zouden blij zijn om u weer van harte welkom in ons mooie eiland en ons hotel. Hartelijke groeten,

Gereisd met vrienden in mei 2016

Hotel smartline Semiramis info