Hotel smartline Semiramis

Hotel smartline Semiramis
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Semiramis voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel smartline Semiramis in het Nederlands

Mooi en netjes hotel

Fan hendrikx
19-8-2018

Mooie ligging,hadden alleen ontbijt was prima,terras zat savonds altijd vol, wij vonden te weinig zitplaatsen,eten en drinken aan de prijzige kant in het hotel.zwembad veel te klein dat viel echt tegen.en bedjes aan elkaar gebonden,zodat je er niet meer kan liggen.poetsen matig, goed kijken naar de kamers,kleine douches.maar op zich een prima hotel om te vertoeven,personeel erg vriendelijk en netjes,je ligt overal zeer centraal oude stad nieuwe stad,allemaal goed te doen.alleen helling naar hotel is ook echt een hoge helling,hou daar rekening mee als je slecht ter been bent.

Voor herhaling vatbaar.

Pieper
20-7-2018

Zeer mooie ligging dicht bij zee en de stad.

Vriendelijk en behulpzaam personeel .

Vooral de schoonmaakster verdiend een pluimpje.

Kamer was niet te groot maar van alle gemaken voorzien.

Irene Peppa, MANAGING DIRECTOR, 27-7-2018

Dear valued guest ,

Thank you for your detailed review . We are pleased that you enjoyed your stay in Smartline Semiramis City Hotel and we are looking forward to welcome you again in the near future .

Godt ophold

Lotte
12-7-2018

Der sker noget på hotellet med live musik nogle dage og madtemaer nogle af dagene. Personalet er meget venlig og imødekommende specielt personalet i restauranten og barerne, de hygger om en, interessere sig for hvor man kommer fra og hvad man ønsker at se på Rhodos og så laver de sjov med ting som løsner det hele lidt op. Vores aircondion larmet om natten med høje lyde da teknikere ikke kunne lave det efter 3 havde været ude fik vi et nyt værelse opgraderet på deluxe frontenten men vi mistet tilgengæld vores begrænset havudsigt.

Bedre luft i restauranten specielt om aften når solen står lige ind kunne hjælpe.

Irene P, MANAGING DIRECTOR, 19-7-2018

Dear valued guest,

Thank you for your positive and detailed review. We are happy when we receive such feedback for our hotel. It is very important for us to know your

nice experience in Smartline Semiramis City Hotel because we feel that our efforts are recognized

Thank you again and we hope to welcome again soon .

Heel leuk hotel !

Patrick De Vos
18-5-2018

Reeds onze 4e keer dat we in het hotel verbleven. Volgend jaar gaan we ook zeker terug. Prima hotel met familiale sfeer. Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm. Eten is zeer goed met voldoende afwisseling. Mooie kamers. Rustig publiek van alle leeftijden. Personeel is zeer vriendelijk ! Hotel is mooi gelegen op een heuvel. Zowel de zee als de (oude) stad zijn vlakbij ! Volgend jaar keren we zeker terug naar hotel Semiramis !!

Irene P, MANAGING DIRECTOR, 31-5-2018

Dear Valued Guest ,

I would like to thank you for the amazing review.

It was a pleasure to have you here in Smartline Semiramis City Hotel and we are looking forward to welcome you again .

Kind Regards

Smartline Semiramis City Hotel Team

Alleen voor logies prima.

Sam
30-10-2017

De kamers waren wel prima, niet groot maar in orde ( mocht alleen wel wat beter gepoetst worden ). Het eten was niet lekker en geen variatie, wij hadden halfpension geboekt. Voor logies een prima hotel, maar daar heb je het dan verder ook mee gehad. We hadden meer verwacht van het hotel vooral na het lezen van de veelal positieve recensies.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, MANAGING DIRECTOR, 1-11-2017

Dear Guest ,

Thank you very much for the time spent to write this review .

We are always trying to improve our services in order to reach your expectations .We would like to apologise if we did not manage to match your taste and we hope to welcome you again in Smartline Semiramis City Hotel & Business Center and change the impressions of your review .

G.j. v.d. Ploeg
      14-10-2017

Top accomodatie met vriendelijk personeel. Oude stad en stranden op loopafstand, heerlijk om hier rond te dwalen.

Thanks guys.👍

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, MANAGING DIRECTOR, 26-10-2017

Dear guest,

We sincerely appreciate the time you spent for writing this review. We are glad that you enjoyed your stay and we will be happy to see you again soon .

Kind regards

(heel)Klein, matig hotel

Piet Bakker
      18-9-2017

Eerste dag werden wij in kamer 27 gestopt. Een 3 bij 3 hok waar net aan een tweepersoonsbed in past, plus geen balkon (terwijl ik dit wel geboekt had). Stampvoetend naar de receptie, moesten we die nacht nog in die kamer blijven en kregen we een gratis diner aangeboden. Dag erna kregen wij kamer 131, recht tegenover de deur waar je tot snachts mensen terug hoort komen, deuren slaan lekker mee in dit hotel, en de schoonmaaksters die lekker vanaf 07:00 iedereen calimera stonden te wensen. Serieus, een rot kamer maar wel met balkon. Geen zin om me nog zorgen over te maken, wat een slechte service.

Ontbijt was prima. Schoonmaak was elke dag, en oppervlakkig heel goed (kijk gewoon maar niet onder het bed). Elke dag nieuwe handdoeken. 1x dinner gehad, was matig ivm lauw eten. Zwembad is echt heel klein, je kant er niet omheen liggen max 20 bedjes ofzo. Dus nul keer bij het zwembad in 11 dagen. Hotel ligt aan de winderige kant van Rhodos, zandstralen.

Ik ga hier niet nog een keer heen.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, MANAGING DIRECTOR, 1-11-2017

Dear valued Guest,

Firstly I would like to thank you for the time spent to write this review .

We were very disappointed to read of your experience during your stay in our hotel. The feedback from all of our guests is vitally important to us .

We apologize for the first room that you got and we understand that you have been disappointed . For that reason , we moved you to another room the following day.

We will take seriously your comments about the noise and the pool and we will proceed to improvements.

We sincerely apologize if we could not reach your expectations ,

We hope we can welcome you again , in order to experience our improvements.

Top vakantie gehad!

Fam. Kraai
      24-7-2017

Fantastisch stads/strandhotel. Twee minuten lopen van het strand, 10 minuten lopen van het mooie en gezellige Rhodos stad. Kamers zijn netjes, eten gevarieerd en erg lekker, fijne badlaken service (je betaalt borg en kan dagelijks je badlaken voor gebruik strand en zwembad omwisselen). Prettige sfeer, behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij kijken uit naar een volgende keer.

Dear Valued Guest ,

Thank you for your amazing review.

We are trained to do our best to keep our guests happy and we are looking forward to welcome you again in our Hotel.

Best regards

Hier blijf je steeds weer terug komen. Aanrader!

Nico en Marianne Teunissen
      8-7-2017

Hotel Semiramis is een hotel waar je direct van gaat houden. Familiebedrijf met medewerkers die er al jaren werken. Gezellig met 3 X per week muziekavond. Alles direct bij het hotel. Strand, oude stad en barstreet. Dit jaar zijn wij er voor de 9e keer geweest. Volgend jaar zeker weer terug.

Dear Valued Guest,

Thank you for your review !

We feel honored that you choose our hotel for your stay and we are looking forward to see you again soon .

Zeer goed hotel

Sanne
      1-6-2017

We hebben een heel fijn verblijf gehad in het smartline semiramis hotel in rhodos! Het eten was heerlijk, elke dag genoeg variatie en gezond eten. Het personeel was heel vriendelijk. Al met al hebben we hier een top vakantie gehad.

Dear Valued Guest ,

Thank you so much for your kind comments!

On behalf of our staff we appreciate your review and we are looking forward to welcome you again in Smartline Semiramis City Hotel .

Best Regards

Tjingo

Hotel smartline Semiramis 8.16 10 105 .