Hotel smartline Semiramis

Hotel smartline Semiramis
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Semiramis voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel smartline Semiramis in het Nederlands

Heel leuk hotel !

Patrick De Vos
18-5-2018

Reeds onze 4e keer dat we in het hotel verbleven. Volgend jaar gaan we ook zeker terug. Prima hotel met familiale sfeer. Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm. Eten is zeer goed met voldoende afwisseling. Mooie kamers. Rustig publiek van alle leeftijden. Personeel is zeer vriendelijk ! Hotel is mooi gelegen op een heuvel. Zowel de zee als de (oude) stad zijn vlakbij ! Volgend jaar keren we zeker terug naar hotel Semiramis !!
Irene P, MANAGING DIRECTOR, 31-5-2018

Dear Valued Guest ,

I would like to thank you for the amazing review.

It was a pleasure to have you here in Smartline Semiramis City Hotel and we are looking forward to welcome you again .

Kind Regards

Smartline Semiramis City Hotel Team

Alleen voor logies prima.

Sam
30-10-2017

De kamers waren wel prima, niet groot maar in orde ( mocht alleen wel wat beter gepoetst worden ). Het eten was niet lekker en geen variatie, wij hadden halfpension geboekt. Voor logies een prima hotel, maar daar heb je het dan verder ook mee gehad. We hadden meer verwacht van het hotel vooral na het lezen van de veelal positieve recensies.
      Irene Peppa , Guest Relations Dpt, MANAGING DIRECTOR, 1-11-2017

Dear Guest ,

Thank you very much for the time spent to write this review .

We are always trying to improve our services in order to reach your expectations .We would like to apologise if we did not manage to match your taste and we hope to welcome you again in Smartline Semiramis City Hotel & Business Center and change the impressions of your review .

G.j. v.d. Ploeg
      14-10-2017

Top accomodatie met vriendelijk personeel. Oude stad en stranden op loopafstand, heerlijk om hier rond te dwalen.

Thanks guys.👍

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, MANAGING DIRECTOR, 26-10-2017

Dear guest,

We sincerely appreciate the time you spent for writing this review. We are glad that you enjoyed your stay and we will be happy to see you again soon .

Kind regards

(heel)Klein, matig hotel

Piet Bakker
      18-9-2017

Eerste dag werden wij in kamer 27 gestopt. Een 3 bij 3 hok waar net aan een tweepersoonsbed in past, plus geen balkon (terwijl ik dit wel geboekt had). Stampvoetend naar de receptie, moesten we die nacht nog in die kamer blijven en kregen we een gratis diner aangeboden. Dag erna kregen wij kamer 131, recht tegenover de deur waar je tot snachts mensen terug hoort komen, deuren slaan lekker mee in dit hotel, en de schoonmaaksters die lekker vanaf 07:00 iedereen calimera stonden te wensen. Serieus, een rot kamer maar wel met balkon. Geen zin om me nog zorgen over te maken, wat een slechte service.

Ontbijt was prima. Schoonmaak was elke dag, en oppervlakkig heel goed (kijk gewoon maar niet onder het bed). Elke dag nieuwe handdoeken. 1x dinner gehad, was matig ivm lauw eten. Zwembad is echt heel klein, je kant er niet omheen liggen max 20 bedjes ofzo. Dus nul keer bij het zwembad in 11 dagen. Hotel ligt aan de winderige kant van Rhodos, zandstralen.

Ik ga hier niet nog een keer heen.

Irene Peppa , Guest Relations Dpt, MANAGING DIRECTOR, 1-11-2017

Dear valued Guest,

Firstly I would like to thank you for the time spent to write this review .

We were very disappointed to read of your experience during your stay in our hotel. The feedback from all of our guests is vitally important to us .

We apologize for the first room that you got and we understand that you have been disappointed . For that reason , we moved you to another room the following day.

We will take seriously your comments about the noise and the pool and we will proceed to improvements.

We sincerely apologize if we could not reach your expectations ,

We hope we can welcome you again , in order to experience our improvements.

Top vakantie gehad!

Fam. Kraai
      24-7-2017

Fantastisch stads/strandhotel. Twee minuten lopen van het strand, 10 minuten lopen van het mooie en gezellige Rhodos stad. Kamers zijn netjes, eten gevarieerd en erg lekker, fijne badlaken service (je betaalt borg en kan dagelijks je badlaken voor gebruik strand en zwembad omwisselen). Prettige sfeer, behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij kijken uit naar een volgende keer.

Dear Valued Guest ,

Thank you for your amazing review.

We are trained to do our best to keep our guests happy and we are looking forward to welcome you again in our Hotel.

Best regards

Hier blijf je steeds weer terug komen. Aanrader!

Nico en Marianne Teunissen
      8-7-2017

Hotel Semiramis is een hotel waar je direct van gaat houden. Familiebedrijf met medewerkers die er al jaren werken. Gezellig met 3 X per week muziekavond. Alles direct bij het hotel. Strand, oude stad en barstreet. Dit jaar zijn wij er voor de 9e keer geweest. Volgend jaar zeker weer terug.

Dear Valued Guest,

Thank you for your review !

We feel honored that you choose our hotel for your stay and we are looking forward to see you again soon .

Zeer goed hotel

Sanne
      1-6-2017

We hebben een heel fijn verblijf gehad in het smartline semiramis hotel in rhodos! Het eten was heerlijk, elke dag genoeg variatie en gezond eten. Het personeel was heel vriendelijk. Al met al hebben we hier een top vakantie gehad.

Dear Valued Guest ,

Thank you so much for your kind comments!

On behalf of our staff we appreciate your review and we are looking forward to welcome you again in Smartline Semiramis City Hotel .

Best Regards

Goed !!

Fam: Luchies
      19-3-2017

Kamer was aan de kleine kant, na klacht hierover kregen wij 1 dag later een hele grote kamer met zicht op zee !! Zwembad was aan de kleine kant wat wel jammer was en in de middag vanaf 16.00 uur deels in de schaduw.

Oude reviews (archief)

Prima Stadshotel

Bert
      11-6-2016

Waren er eind mei 2016. We hadden een kamer in de nieuwbouw en die zag er net als de plaatjes op de websites mooi strak en modern uit.

Bedden waren prima en comfortabel, wat voor griekeland het vermelden waard is;).

Ontbijt was erg uitgebreid met heel veel keuze.

We zouden niet alle kamers in de nieuwbouw willen. Er zijn er een aantal met alleen een groot kiepraam en geen balkon. Deze kamers hebben ook een vreselijk druk behang met reclame teksten van het hotel zoals je deze ook in de gangen aantreft. Wij hadden de laatste dag zo'n kamer omdat we pas laat vertrokken.

Opgewekt en zeer vriendelijk personeel wat ook goed herkenbaar is.

Wij hadden LO geboekt en hebben de rest van de week lekker in de diverse restaurantjes gegeten:)

De ligging is wat hoger dan de boulevard 2 straatjes naar achter en wij hadden prima zeezicht wat ik zelf wel fijn vind.

Het zwambad hebben we niet gebruikt het is wat klein en ligt in de middag al in de schaduw.

Wat eten aan gaat, kan ik zeker de volgende aanraden: Louis bij het Casino, Castelle en Romeo in deoude stad.

Popi Giasirani GR & PR Manager, MANAGING DIRECTOR, 14-6-2016

Geachte Gasten,

Hartelijk dank voor de tijd nemen om je recensie voor Semiramis Hotel te schrijven.

Het is een groot genoegen om te lezen en te merken dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons.

Ik kijk ernaar uit om u te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Hartelijke groeten,

prima stadshotel

Annette Ransz
      6-6-2016

Op loopafstand van het (kiezel)strand en het centrum en Old Town. Klein zwembad. Meeste kamers gerenoveerd. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is prima; mn het ontbijtbuffet is uitgebreid.

Verder geen poespas. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Popi Giasirani GR & PR Manager, MANAGING DIRECTOR, 14-6-2016

Geachte Gasten Annette,

Wij willen u bedanken voor de tijd neemt om online te schrijven. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons in Semiramis stad hotel en we zouden blij zijn om u weer van harte welkom in ons mooie eiland en ons hotel.

Hartelijke groeten,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Semiramis in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Semiramis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Semiramis scoort een 8.2 uit 10 op basis van 102 reviews.