Hotel smartline Semiramis

Hotel smartline Semiramis

7.8Goed

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Semiramis voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel smartline Semiramis

• 2019
    8Boesjes10-08-2019

Spper

Zeer goed hotel eten en drinken top en vriendelijk personeel maken het Naar je zin een min puntje het is et gehorig morgens maar voor de rest prima

Irene, GUEST RELATIONS, 04-09-2019

Dear Boesjes Thank you for the feedback and for your choice to stay in our property. We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcome you again .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nico Teunissen28-06-2019

Aanrader!

Al 20 jaar komen wij regelmatig in Semiramis. Gezellig hotel van familie Intzas. Goede service, zeer vriendelijk personeel. Elke keer is er weer een verbetering van de kamers en service. Hotel ligt op boven aan een steile straat, wat wel een nadeel is.

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 16-07-2019

Dear Nico Teunissen Thank you for the positive review. We are glad that you enjoyed your stay with us .It is always a pleasure to have you here for your vacations and we feel honored for choosing our hotel for your stay all these years. Looking forward to welcome you again on your next visit in Rhodes Kind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

Geboekt bij neckermann
  • 7Tessa25-06-2019

Prima

Prima hotel met perfecte ligging, hygiëne kan beter, vooral op de kamer.

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 27-06-2019

Dear Valued Guest , Thank you for the time spent to write this review and thank you for your recent stay in Smartline Semiramis City Hotel . We are looking forward to welcome you on your next visit in Rhodes . Kind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

• 8L. Wolterink25-06-2019

Lekker eten, fijne bedden mega vriendelijk personeel!

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 27-06-2019

Dear valued guest Thank you very much for posting your impressions about your stay at the Smartline Semiramis city hotel , on Zoover. We are very proud to receive such a positive review. Looking forward to welcome you again in the future. Kind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

• 9Fam Buikema en Fam Koekkoek.24-06-2019

fantastisch

We zijn hier geweest van 6 juni t/m 20 juni,hebben hier een geweldige vakantie gehad,erg vriendelijk personeel,ze doen erg hun best om het naar je zin te maken,alleen badkamer is aan de kleine kant,alles op loop afstand zoals supermarkt etc etc,kortom een dikke aanrader.

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 27-06-2019

Many thanks for sharing your kind comments regarding your stay at Smarline Semiramis City Hotel. We are pleased to note that overall you enjoyed your stay, found our staff kind and helpfull and we look forward to welcoming you back in the near future Kind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Germaine16-06-2019

Geweldig

Fijn hotel super vriendelijk personeel en heel behulpzaam

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 18-06-2019

Dear valued guest Thank you for the feedback and for your choice to stay in our property. We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcome you again . Kind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Jan14-06-2019

Deze vakantie was een toppertje

Mooi verzorgd hotel waar alle werknemers je helpen met een glimlach .

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 18-06-2019

Dear valued guest Thank you for your feedback . We are glad that we had you here with us and that you enjoyed your stay . Looking forward to welcome you again on your next visit in Rhodes . Kind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

• 8Marjan15-05-2019

Wij zijn goed tevreden.

Semiramis city hotel is een gezellig ingericht hotel keurig schoon, heel vriendelijk personeel ,en wij waren alle inclusieve, het eten en drinken goed veel variatie.Het is geen groot hotel,het zwembad is ook niet groot.

Smartline Semiramis City Hotel Team, GUEST RELATIONS, 07-06-2019

Dear valued guest ,

Thank you for the review.

We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope you give us the opportunity to welcome you again in the near future.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Henny Wagemans (Dio Dio Sente)28-08-2018

Supervakantie

In dit hotel doet de hele staf van medewerkers(sters) vanaf het moment van aankomst tot dat je weggaat de grootste moeite om je het naar de zin te maken. Voor wat betreft het eten is er de hele dag door een ruim aanbod van verschillende soorten eten .Voor elk wat wils , al zullen er altijd mensen zijn die zelfs dit niet voldoende vinden. Wij hebben ons er echt thuis gevoeld , het personeel is echt één grote vriendelijke familie. Zelfs de chef van het restaurant is niet te groot om gewoon te helpen afruimen, en is altijd in voor een gesprekje. Ook het barpersoneel zie je soms gewoon buiten opduiken met een vuilniszak om de rommel van de toeristen op te ruimen. In een woord súper.

Irene Peppa, GUEST RELATIONS, 10-09-2018

Dear valued guest , Thank you for your amazing review and we hope to welcome you again soon for a memorable stay . Jind regards Smartline Semiramis City Hotel Team

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Fan hendrikx19-08-2018

Mooi en netjes hotel

Mooie ligging,hadden alleen ontbijt was prima,terras zat savonds altijd vol, wij vonden te weinig zitplaatsen,eten en drinken aan de prijzige kant in het hotel.zwembad veel te klein dat viel echt tegen.en bedjes aan elkaar gebonden,zodat je er niet meer kan liggen.poetsen matig, goed kijken naar de kamers,kleine douches.maar op zich een prima hotel om te vertoeven,personeel erg vriendelijk en netjes,je ligt overal zeer centraal oude stad nieuwe stad,allemaal goed te doen.alleen helling naar hotel is ook echt een hoge helling,hou daar rekening mee als je slecht ter been bent.

Irene Peppa, GUEST RELATIONS, 11-02-2019

Dear valued guest ,

Thank you for your review and we hope to welcome you again soon for a memorable stay .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel smartline Semiramis info