Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°23°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Aquamare voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel smartline Aquamare in het Nederlands

fantastisch !

Priem
6-9-2019

Prima hotel, vriendelijk personeel, de meisjes van het restaurant lopen altijd met een glimlach rond. Ontbijt en halfpension zijn prima met volop variatie, zeker voor Griekse begrippen. Schoonmaak is prima, met elke dag schone handdoeken. Ligging is perfect, strand en oude stad op loopafstand. Douche is wat aan de kleine kant, bad is even opletten met instappen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prima kleinschalig hotel maar erg stil/saai

Sandra Vuuren, van
3-8-2019

Keurig hotel maar kamers voor 3 personen erg klein. 2 pers kamer waar een bed was naast geplaatst voor mijn zoon (10) voor kinderen niks te doen. Rond het zwembad geen muziekje niks. Fijn hotel voor mensen die totale rust zoeken want och wat was het saai stil daar. Personeel wel erg vriendelijk.

Kortom geen hotel voor mensen met kinderen of die op zoek zijn naar beetje sfeer en gezelligheid.

Locatie top!! Midden in stad 5 min vanaf het strand en binnen 15 min lopen in oude stad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijke Vakantie

Roel & Kitty
22-7-2019

Aquamare Hotel Bed Hard, wel goed geslapen.
Kamer aan de kleine kant Balkon aan de kleine kant.
goed ontbijt.
Strand; op 120 meter of 300 meter. Wel surfschoentjes aan doen veel stenen.
rest Louis of rest Memphis op 25 meter, Super goed krijgt van ons een TIEN
Oude stad leuk om naar toe te gaan, 15 minuten lopen dus dat valt mee.
Wij waren er en hebben een Super vakantie gehad

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

D-reizen

Zeer fijn hotel op een perfecte lokatie!

Johan de Jager
17-9-2018

Zeer fraai hotel op een perfecte lokatie. Dicht bij de 2 populairste stranden: Ellibeach en Windy beach, en op loopafstand van Rhodos Old Town. Diverse restaurants en supermarkten in de directe omgeving Trendy en smaakvol ingericht. Zeer goed ontbijt met buiten ontbijtruimte. Zeer correcte receptie en goede schoonmaak van de kamers.

Geboekt bijneckermann.nl

Mooie ligging, helaas geen rust

L&R
1-8-2018

De locatie is prima, op loopafstand van het strand (2 min.) en midden in het nieuwe centrum, met allerlei bars restaurants en winkeltjes. De oude stad is zo'n 15 minuten lopen. Heel romantisch, wel erg toeristisch. Het hotel ziet er netjes en verzorgd uit. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Over de kamers zijn we minder tevreden. Zeer gehorige kamers, met helaas veel overlast van buren, kakelende housekeeping in de ochtend en het verkeer dat voorbij raast. Schoonmaak is acceptabel.

Gereisd Met partner in juli 2018

Heel goed.

Fortuin
18-6-2018

Heel goed hotel zeker wat betreft prijs kwaliteit verhouding,vriendelijk personeel en voor Griekse begrippen een heel goed uitgebreid ontbijt en het is er ook heel schoon.Gratis airco en gratis kluisje.Dicht bij het strand en de haven en omgeven door tal van restaurantjes.We kregen precies de kamer die we gevraagd hadden.Alle gezelligheid op loopafstand.Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dat is dan de kleine douchecabine maar die neem je voor lief bij alle pluspunten.Kortom een hotel om terug te komen.

Aanrader

Sietske
29-5-2018

leuk hotel in leuke buurt met restaurants en winkels, het strand vlakbij maar zwemschoenen zijn wel handig. Het zwembad bij het hotel is niet heel groot. Het hotel is zeer schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Bushalte voor de deur en pinautomaat in de straat, het oude centrum op 15minuten wandelen.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Heerlijke vakantie gehad!

J. Heijdenrijk
11-1-2018

Heerlijk hotel! Schoon, gastvrij en een goed ontbijt. Het enige minpuntje was het zwembad. Weinig zon en amper plaats om te liggen, maar aangezien het strand op loop afstand ligt was dit voor ons geen probleem. Kortom, top vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Onverwachts ontzettend fijn genieten!

Caroline
4-9-2017

Zeer schoon hotel. Hartelijk personeel. Een te gek gevarieerd ontbijt. Rustige omgeving en plek om je auto te parkeren.

Een rustig hotelletje, goed gelegen in stad

Vandenbossche Nancy
26-8-2017

Dicht bij de zee.Goeie 5 tal minuutjes te voet. Aan het Casino en je kan daar goed eten ; niet duur, iedere woensdag een koud buffet voor 20 euro/per persoon a volonte met een gratis fles water erbij. Amper te voet naar het oude stadje ongeveer 20 tal minuutjes. Het oud stadje met een geschiedenis met het Ford, vele winkeltjes, vele restaurantjes maar ook restaurantjes waar je gezellig kan vertoeven met live muziek, Griekse muziek maar ook engels talig muziek. Goede bediening aan de inkom hal. Ik vond het ontbijt goed : alle basis ingrediënten waren er. Mijn man en ik namen enkel ontbijt en logies van wege de vele restaurantjes . Rustig hotel.

Zwembad wel klein maar ik had dit niet nodig want ik ging alle dagen naar de zee.

Gereisd Met partner in augustus 2017

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Aquamare in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Aquamare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.