Hotel smartline Aquamare

Hotel smartline Aquamare

7.6Goed

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 500p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

66 reviews over Hotel smartline Aquamare

• 2019
    8Priem06-09-2019

fantastisch !

Prima hotel, vriendelijk personeel, de meisjes van het restaurant lopen altijd met een glimlach rond. Ontbijt en halfpension zijn prima met volop variatie, zeker voor Griekse begrippen. Schoonmaak is prima, met elke dag schone handdoeken. Ligging is perfect, strand en oude stad op loopafstand. Douche is wat aan de kleine kant, bad is even opletten met instappen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Sandra Vuuren, van03-08-2019

Prima kleinschalig hotel maar erg stil/saai

Keurig hotel maar kamers voor 3 personen erg klein. 2 pers kamer waar een bed was naast geplaatst voor mijn zoon (10) voor kinderen niks te doen. Rond het zwembad geen muziekje niks. Fijn hotel voor mensen die totale rust zoeken want och wat was het saai stil daar. Personeel wel erg vriendelijk.

Kortom geen hotel voor mensen met kinderen of die op zoek zijn naar beetje sfeer en gezelligheid.

Locatie top!! Midden in stad 5 min vanaf het strand en binnen 15 min lopen in oude stad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Roel & Kitty22-07-2019

Heerlijke Vakantie

Aquamare Hotel Bed Hard, wel goed geslapen.
    Kamer aan de kleine kant Balkon aan de kleine kant.
    goed ontbijt.
    Strand; op 120 meter of 300 meter. Wel surfschoentjes aan doen veel stenen.
    rest Louis of rest Memphis op 25 meter, Super goed krijgt van ons een TIEN
    Oude stad leuk om naar toe te gaan, 15 minuten lopen dus dat valt mee.
    Wij waren er en hebben een Super vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    8Johan de Jager17-09-2018

Zeer fijn hotel op een perfecte lokatie!

Zeer fraai hotel op een perfecte lokatie. Dicht bij de 2 populairste stranden: Ellibeach en Windy beach, en op loopafstand van Rhodos Old Town. Diverse restaurants en supermarkten in de directe omgeving Trendy en smaakvol ingericht. Zeer goed ontbijt met buiten ontbijtruimte. Zeer correcte receptie en goede schoonmaak van de kamers.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 6L&R01-08-2018

Mooie ligging, helaas geen rust

De locatie is prima, op loopafstand van het strand (2 min.) en midden in het nieuwe centrum, met allerlei bars restaurants en winkeltjes. De oude stad is zo'n 15 minuten lopen. Heel romantisch, wel erg toeristisch. Het hotel ziet er netjes en verzorgd uit. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Over de kamers zijn we minder tevreden. Zeer gehorige kamers, met helaas veel overlast van buren, kakelende housekeeping in de ochtend en het verkeer dat voorbij raast. Schoonmaak is acceptabel.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Fortuin18-06-2018

Heel goed.

Heel goed hotel zeker wat betreft prijs kwaliteit verhouding,vriendelijk personeel en voor Griekse begrippen een heel goed uitgebreid ontbijt en het is er ook heel schoon.Gratis airco en gratis kluisje.Dicht bij het strand en de haven en omgeven door tal van restaurantjes.We kregen precies de kamer die we gevraagd hadden.Alle gezelligheid op loopafstand.Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dat is dan de kleine douchecabine maar die neem je voor lief bij alle pluspunten.Kortom een hotel om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Sietske29-05-2018

Aanrader

leuk hotel in leuke buurt met restaurants en winkels, het strand vlakbij maar zwemschoenen zijn wel handig. Het zwembad bij het hotel is niet heel groot. Het hotel is zeer schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Bushalte voor de deur en pinautomaat in de straat, het oude centrum op 15minuten wandelen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8J. Heijdenrijk11-01-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijk hotel! Schoon, gastvrij en een goed ontbijt. Het enige minpuntje was het zwembad. Weinig zon en amper plaats om te liggen, maar aangezien het strand op loop afstand ligt was dit voor ons geen probleem. Kortom, top vakantie!

• Oude reviews

9Caroline04-09-2017

Onverwachts ontzettend fijn genieten!

Zeer schoon hotel. Hartelijk personeel. Een te gek gevarieerd ontbijt. Rustige omgeving en plek om je auto te parkeren.

• 9Vandenbossche Nancy26-08-2017

Een rustig hotelletje, goed gelegen in stad

Dicht bij de zee.Goeie 5 tal minuutjes te voet. Aan het Casino en je kan daar goed eten ; niet duur, iedere woensdag een koud buffet voor 20 euro/per persoon a volonte met een gratis fles water erbij. Amper te voet naar het oude stadje ongeveer 20 tal minuutjes. Het oud stadje met een geschiedenis met het Ford, vele winkeltjes, vele restaurantjes maar ook restaurantjes waar je gezellig kan vertoeven met live muziek, Griekse muziek maar ook engels talig muziek. Goede bediening aan de inkom hal. Ik vond het ontbijt goed : alle basis ingrediënten waren er. Mijn man en ik namen enkel ontbijt en logies van wege de vele restaurantjes . Rustig hotel.

Zwembad wel klein maar ik had dit niet nodig want ik ging alle dagen naar de zee.

7 tips over Hotel smartline Aquamare

• D. van Krimpen, 03-07-2012 Rapporteren

Aparthotel Marie heet vanaf 2012: Hotel Aquamare.

• Jorita en Ronald, 13-10-2012 Rapporteren

Op het strand voor het casino kan je heel goed op hun WI-FI net. Zoek op Four Roses. Je kan ook aan de drukke straatzijde van het hotel op dit WI-FI net.

• Wies, 30-07-2014 Rapporteren

Naast het hotel zit restaurant Louis waar wij driemaal voortreffelijk hebben gegeten.

7 vragen over Hotel smartline Aquamare

• Jessica, 23-01-2017 Rapporteren

Ontbijt Smartline aquamare

Kan iemand mij wat meer vertellen over het ontbijt en wat wij hiervan kunnen verwachten?

• Ron , 26-07-2016 Rapporteren

Kinderen

Wij hebben geboekt samen met onze zoon van 12, maar klopt het dat we daar spijt van moeten hebben. Als ik het zo lees is het voor kinderen minder geschikt.

• Daphne, 27-08-2015 Rapporteren

Stranden

Welke stranden zijn vanaf rhodos stad goed te bereiken zonder huurauto? Elli beach ligt op loopafstand maar een mooier/rustiger strand willen we ook wel bezoeken.

Chiitra, 08-07-2016

Kolymbia is prima met de bus te bereiken van uit Rhodos-stad. Het strand daar is lekker zanderig en loopt langzaam af in zee. Het is een groot strand en daardoor is er genoeg plek, je kan ook op je eigen handdoek liggen.

Hotel smartline Aquamare info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk