Hotel Silvia

GriekenlandRhodosRhodos Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Silvia voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Silvia

• 7Ilse22-02-2010

Niet wat we hadden verwacht

Vorige zomer hier 8 dagen verbleven. Het ligt in de oude stad en dat was niet op loopafstand naar het nieuwe gedeelte. Ruim een uur lopen dus. Taxi's zijn overal te krijgen. Het strand lag inderdaad op 50m afstand, maar niet toeristisch. Zwemmen was verboden dat hadden ze er wel bij mogen zetten.

Receptioniste sprak inderdaad mager Engels. Ook in de douche hingen draadjes los, niet prettig.

Al bij al niet voor herhaling vatbaar!

Zwembad bij andere hotel was erg mooi en er waren altijd ligbedden beschikbaar.

• 5Olga10-09-2007

Samen met een vriendin ben ik een weekje naar Rhodos geweest. We konden bijna wel janken toen we aankwamen. Receptioniste sprak haast geen Engels, de kamers waren klein en de ligging t.o.v. de barstreet was ver. Geen aanrader voor jongeren. De koelkast op de kamer was wel relaxed. Het oude gedeelte van Rhodos was ook erg gezellig en dit lag iets dichter bij. Maar voor het gezellige strand en het uitgaansleven moet je toch echt een hotel in het nieuwe gedeelte boeken!

• 7Jesper21-08-2007

Wij zijn van 5 t/m 16 augustus in dit hotel geweest. Weliswaar in het hoogseizoen maar toch niet aan de verwachtingen voldaan. Geen uitzicht behalve een muur, mini badkamer en ongemakkelijke bedden. Er wordt wel elke dag schoongemaakt maar het beddengoed wordt niet verwisseld. Gratis airco en elke dag nieuwe handdoeken is wel goed aan dit hotel.

• 7B10-08-2007

Leuk hotel op loopafstand van het oude centrum. Zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn klein maar zeer netjes. Groot voordeel is dat je gebruik kan maken van het zwembad van Hotel Athineon! Erg leuke vakantie gehad. Hotel Silvia is een aanrader.

• 8Wilm13-07-2007

Wij zijn van 1 t/m 12 juli in Hotel Silvia verbleven. Het is een klein net hotel, op loop afstand van de oude stad. Het is jammer genoeg wel erg ver naar de nieuwe stad (barstreet etc). Wij gingen telkens of met de taxi, of met de auto. (erg goed te doen, taxi kost overal binnen de stad 4euro en na 2u s'nachts 5euro) Eigenlijk maar weinig in t hotel geweest. Ook absoluut geen spijt dat we geen ontbijt hadden. Al met al een super vakantie gehad! Rhodos is een absolute aanrader!!!

Hotel Silvia info

Building information