Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel Rhodos Horizon Resort

9.4Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 494p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

1679 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort

• 2019
    1Ciel17-09-2019

Nooit meer!

Heel veel gebreken, ook in de klantvriendelijkheid. Toen we de kamer binnen kwamen, lag de vloer in de badkamer al vol met schaamhaar. Onder de gordijnen lag precies al het vuil van de vloer verscholen. Als we iets zeiden, ontkenden ze het telkens en kon dat niet. Het personeel is niet vriendelijk, werkt er precies tegen zijn goesting en vertikken het om iets eraan te doen. Onze douche hing al vol met schimmel. Telkens als onze kamer gepoetst was, leek deze maar vuiler te worden met de dag. Onze voetsporen waren compleet zichtbaar. De glazen die we gebruikten, werden gewoon vuil terug gezet i.p.v. deze te vervangen. Zogezegd een late breakfast tot 11u, maar om 10u werd men al weggejaagd om dan maar terug te komen met de lunch. Afspraken werden dus ook nooit nagekomen. Het uitzicht trok op niks. Zeer veel lawaai van buiten. Echt geen aanrader.

Rhodos Horizon Resort Team, Owner, 21-09-2019

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share details of your stay. We appreciate all forms of guest feedback and it is through constructive comments that we are able to continually improve our services and facilities for our guests. It is of course with great concern that we have learned housekeeping did not meet your expectations as our hotel has the highest score on social media with regards cleanliness of the hotel and rooms. We apologize for this incovience and are reviewing our internal process to ensure this is a onetime occurence. Rest assured we have informed Management concerning the issues you have raised. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you a great hotel experience.

Best Regards

• 8Houwelingen13-09-2019

Verder een heel goed hotel en een heel fijn verbli

Wij waren overboekt met 4 stellen doordat wij allen weigerde naar een ander hotel te gaan waren er ineens wel 4 kamers kregen de dag erna kamer met zeezicht door de hostess van touroperator goed opgelost

Gereisd met partner in september 2019

• 10Stefanie31-08-2019

Fantastische week gehad!!!

We zijn juist terug van een week in het horizon resort hotel. Het was een super week in een zeer goed hotel. Lekker eten, vriendelijk, kortbij rhodos stad en de oude stad. Zeker de moeite om deze te gaan bezoeken. Er werd constant schoongemaakt. Een puntje van kritiek: handdoek leggen aan het zwembad. Vaak geen plaats meer om 10u. Genoeg plaats aan de zee. Zalig om te zwemmen. Met mooie bar en ligbedjes. ( hier altijd plaats). Mooi eiland met voor ieder wat wils.

• 7Cc26-08-2019

Gewoon goed

Ben je minder mobiel dan is dit hotel zeker geen aanrader. Veel trappen op en af ook om bij het strand te komen. Er zijn wat hellingen gemaakt om bij het zwembad te komen maar die zijn zeer stijl. Wel hele fijne ligging ten opzichte van de oude en de nieuwe stad. Lopend ben je er zo. Jammer van de drukke weg voor de deur wat storend kan zijn bij het slapen als je een kamer hebt met zeezicht.

• 9E24-08-2019

De eerste nacht was onze kamer helaas overboekt en hebben wij een kamer zonder zeezicht gekregen. De tweede dag kregen we onze geboekte kamer met een excursie van touroperator. Het hotel verder was top. Wij hadden altijd wel plaats bij het zwembad. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was lekker. Wij raden dit hotel zeker aan.

• 10M leijten21-08-2019

In een woord GEWELDIG!!

Hotel Horizon is een mooi schoon hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten en drinken op al inclusive basis is lekker en voor elk wat wils. Het personeel in het restaurant zorgen dat je niets te kort komt. In de ochtend bij her zwembad is het inderdaad handdoekje leggen naar dat houden we in stand door met zn allen hetzelfde te doen. Er werd door het het personeel een methode bedacht om dit te veranderen naar ik denk niet dat dit gaat lukken helaas!!! Ze doen hun best. Het strand is bereikbaar door een mooi aangekleed Grieks sfeervol tunnel. Aan het strand voldoende bedjes en parasols. Vanuit het hotel is alles goed wandelend bereikbaar. Conclusie: wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• 9Gert17-08-2019

Toppie

Top geweldige service zeer gastvrij

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marianne Kagenaar17-08-2019

Super hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig hotel, dat erg schoon is en op een mooie locatie ligt. Neem vooral een kamer met zeezicht. Het all-inclusief is ook echt zo, dus ook gratis flesjes drinkwater, badlakens, wifi en gratis ligbedden met parasol op het privé strand. Dit ligt aan de overkant van de weg die goed is over te steken of onder het gezellige tunneltje door te lopen. Hier is ook meteen de strandbar met gratis drankjes, broodjes, watermeloen en ananas. Het eten van het warme buffet is niet altijd even warm, maar wij vonden dit niet hinderlijk. Alles wordt constant bij gevuld en vers bereid. Er is echt enorm veel keus! Zowel tijdens het ontbijt als bij de lunch en het dinner. Het personeel is erg vriendelijk en er wordt constant schoon gemaakt. Onze kamer was pas de volgende dag beschikbaar waardoor we de eerste nacht in het hotel erachter hebben geslapen. Ook deze kamer was erg schoon alleen kleiner. Ter compensatie kregen we van tui een gratis excursie.

• 9Bert mekenkamp17-08-2019

Fijn hotel met Eigen strand

Hotel is erg goed. Service is erg goed. Een minder gewenste kamer werd uitstekend opgelost. Goed eten. Ruime Keuze van goede kwaliteit. Weinig negatieve opmerkingen te bedenken. Door eigen strand altijd bedjes zonder handdoekje leggen.

• 9Burggraaf16-08-2019

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar

Goede locatie. Direct aan een mooi zand/kiezelstrand. Goede service overall en ruime keuze bij eten. Er zijn te weinig bedden bij de zwembaden, wel altijd plek op het strand. Overboekingen kwam wel voor en is bewuste actie van het hotel om zo meer inkomsten te krijgen in hun zusterhotel erachter (onlangs overgenomen), is geen verbetering. Restaurant altijd ruimte voor ons (wij 6 pers). Schoonmaak in de kamers was top. Onze kamer een niet heel goed werkende airco (de andere 2 kamers wel) en dat kon het hotel niet oplossen. Niet echt storend, want werkte wel redelijk. De kamers zijn echter in het Horizon gedeelte wel gehorig. Dit komt door het beton icm plavuizen. En wij op de 2e etage hadden ook meer last van de containers die vroeg werden geleegd (op 4e is minder gehorig). Maar ook midden in de nacht terugkomende gasten gaven wat overlast (ja wellicht deed ik 30 jaar hetzelfde). De bedden (voor ons persoonlijk heel belangrijk) was top!

Hotel Rhodos Horizon Resort info

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages