Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

907 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Fantastisch top

Fred Mensink
18-7-2019

Wij hebben 12 dagen in dit schone en vriendelijk hotel gezeten. Fantastisch zwembad en nog 2 kleinere zwembaden. Buffet was goed en elke dag thema eten. Wel veel wind maar met dik 34 graden is dat heerlijk. Elke avond lief muziek en bij het terras ook altijd vertier. 1 km van de oude stad en gelegen naast de Acropolus.

Geweldig hotel met goede service van Despina en Ni

Willem elsing
16-7-2019

Goed hotel , met goede service vooral Despina en Nikitas op t strand gedeelte. Hard werkende mensen

Gereisd Met partner in juli 2019

niet wat er belooft word

boer
15-7-2019

hotel ziet er netjes uit is echt heel schoon we waren bij aankomst over boekt net als iedere nederlander dus woord je in een ander hotel gestopt die nog geen 1 ster waart is eten iedere dag het zelfde matrassen waren versleten pas na 3 keer klagen kreeg ik nieuwe midnacht snaks zijn er niet net als de high tea de beden bij het zwembad zijn altijd bezet door mensen die er niet zijn door hier in de ochtend al een handdoek op te lekken

Gereisd Met partner in juni 2019

D-reizen

All inclusieve ook echt all inclusieve .

Aaltina
13-7-2019

Goede ontvangst. Schone kamer. Vriendelijk personeel. Veel strand bedjes op eigen strand bij hotel, die ook bij de all inclusieve horen. Eens geen € 10 of meer betalen wat bij heel veel andere hotels wel zo is. Zelfs een klein barretje aanwezig. Om op strand te komen , kun je door een klein tunneltje (die gezellig was ingericht) zodat je de drukke weg ervoor niet hoeft over te steken. Veel afwisseling betreft het eten. Af en toe wel wat druk, maar dat brengt de vakantietijd dan ook met zich mee. Hotel ligt vlakbij het centrum dat goed op loopafstand is te doen. WiFi op de kamer iets minder snel dan in de openbare ruimtes van het hotel, maar dit was voor ons geen probleem.

Prima hotel

Johnny en Lynda
9-7-2019

Perfect hotel spijtig van de wifi in onze kamer heel proper lekker eten. Het strand heel proper met dank aan Nikitas en vlugge en vriendelijke bediening door Despina. Service is heel goed ze hebben alles geprobeerd om de wifi te herstellen. Zeker voor herhaling vatbaar .

Niet meer voor ons.

H van Maurik
8-7-2019

Bij aankomst blijkt het hotel overboekt te zijn, dit ondanks dat de boeking in begin januari is gedaan. Van de hostess hoorde we dat dit nagenoeg dagelijks bij vooral Nederlandse en Belgische gasten gebeurde. Het personeel m.u.v. de receptie in het Belverde gedeelte hebben wij als onbeleefd/onbeschoft meegemaakt. Daar in tegen was het personeel in het Rhodos gedeelte vriendelijk en behulpzaam en zeker de dames die de kamers schoonmaakte verdienen een pluim. In het restaurant kwam het regelmatig voor dat het servies nog nat uit de spoelkeuken terug kwam en bestek met name de messen zijn bod. Door de drukte waren er regelmatig te weinig zitplaatsen zodat je op een ander moment terug moest komen. Ook het hoofd zwembad had te weinig ligstoelen dit kwam o.a. omdat mensen al om 07.00 een handdoek neerlegde op een strandbed en dan pas in de loop v.d ochtend terug kwamen (was overigens niet toestaan maar nauwelijks controle).

Evert Jan van den Heuvel
5-7-2019

Fantastisch all-inclusive hotel. Geweldige ontvangst. Mooie en schone kamers. Vriendelijk personeel. Zowel het ontbijtbuffet, de lunch als het diner is zeer uitgebreid en smaakvol. Leuk avondamusement. Overdag heerlijk ontspannen bij een van de drie zwembaden met voldoende ligstoelen. Het gezellige oude stadscentrum is op loopafstand. Te moe voor de terugtocht? Geen nood. Voor slechts € 5.00 brengt een taxichauffeur je terug. Er zijn zeer interessante excursies te boeken.

Heerlijk hotel, maar

John van der Mark
4-7-2019

Door gigantische overboekingen loop je risico niet in je geboekte resort terecht te komen. Mede daardoor GEEN ligbedden vrij bij 't zwembad en super druk bij de buffetten/bars door gasten uit 't z.g. reserve hotel (vorige 2 vakanties waren derhalve veel beter). Dit resort is 'n aanrader mede door het 16+ concept, mits de maximale capaciteit niet wordt overschreden. Ondanks bovenstaande is het eten, de drankjes en m.n. het altijd vriendelijke personeel de reden terug te gaan in de hoop dat 't resort terugvalt naar de standaard van voorgaande jaren.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Te veel gasten op een te kleine resort

Buurtjes
3-7-2019

Hotel ligt aan een zeer drukke weg waar met regelmaat ongelukken gebeuren, met name ter hoogte van de zebrapaden t.o hotel. Voetganger voorrang? Douchen dient te gebeuren in een (glad) bad, deurstopper douchedeur thv in/uitstap bad. Ik hou mijn hart vast met de aanwezige gasten welke toch enigszins op leeftijd zijn. 😱. Personeel zakelijk. Eten prima in orde alhoewel de drukte in het restaurant zijn vergelijking heeft met een vreetschuur. Hotel erg schoon en netjes. Bij laat inchecken (22:45) krijg je maar liefst 1 consumptie, terwijl wij all inclusief hebben geboekt. Dan maar een flesje wijn mee (tegen betaling van €12) wat eigenlijk niet toegestaan is om drinken mee te nemen naar je kamer. O ja, er is een “gevulde” minibar aanwezig en deze bevat 2 blikjes frisdrank, 1 blikje bier en 2 flesjes water. Echt mini dus. Deze mini bar wordt 1x per 3 dgn bijgevuld. Bij ons verblijf van 8 dagen maar 1x. Dus voor ons geen 10.

Gereisd Met partner in juni 2019

Muziek

Lisa
2-7-2019

De muziek van de bands stonden soms veel te hard

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.