Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel Rhodos Horizon Resort

9.4Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 494p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

1679 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort

• 2019
    9Martin & Annelies17-10-2019

Geweldig om dit te mogen meemaken 💋💋💋

Fijn en mooi Hotel , mooie kamers schoon en groot(De Superieur zeezicht kamers )Belverdere gebouw. Goed eten niets te klagen Leuk aardig /vriendelijk / beleefd en behulpzaam personeel . ...Wij ...vonden het entertainment in de avond ook goed. Wij hebben niet bij het zwembad gelegen omdat wij graag naar , allerlei stranden op Rhodos gaan een auto huren (gedurende de vakantieperiode )om het eiland te bekijken en te ontdekken..Gewoon topklasse . Wij waren er al 2 keer eerder geweest( 2016-2018) en gaan in 2020 weer !l En gaan meestal eind Sept. Begin Okt. Net voor de herfst vakantie in NL. 🥰🥰🥰 Martin & Annelies

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Corry14-10-2019

Geen 9,4 van ons

Wij kwamen s'avonds rond 23.00 uur aan met een groep van ong. 20 mensen. 1kamer beschikbaar de rest was overboekt (hoe is het mogelijk] allemaal naar ander hotel gebracht waar we een veel mindere, kleinere kamer kregen. Als je een week op vakantie ging moest je daar 1 nacht slapen en als je langer ging, zo als wij, dan 2 nachten, we konden protesteren wat je wilde maar geen gehoor. Wel werd er aldoor gezegd, U krijgt straks een kamer met zeezicht, ja, dat was meteen al de bedoeling, daar hebben we ook voor betaald!!!! Gecompenseerd door reisorganisatie maar niet door hotel, zelfs geen excuses. We hoorde later dat dit al een jaar aan de gang is door slecht management. Het hotel is erg modern ingericht [grijs/wit] en geen enkel schilderij of gordijn, waardoor het geluid erg hard overkomt. Voor ons niet meer!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9chris vermet13-10-2019

top hotel

prachtige locatie naast de zee

• 10Piet en Marjan11-10-2019

Een Dikke 10!!!!!!!!

Geweldig Hotel!!!!! Mooie en centrale ligging!!!! Zéér klantgericht personeel, brandschoon!!!!! Eten nog beter dan vorig jaar!! En een fantastisch mooi privé strand!!!!

• 9Jacqueline de Wildt03-10-2019

Geweldig!!

Bij aankomst niet de kamer die wij geboekt hadden. Aangegeven bij de receptie en volgende om 10 uur was onze kamer die we geboekt hadden klaar. Mooie ruime kamer, badkamer niet heel groot maar voldoet prima. Heel vriendelijk personeel aan de receptie en in de restaurants. Eten is perfect en warm. Zwembaden niet heel groot, vooral grote zwembad smorgens om 9 uur alle bedjes al bezet. Strand aan de overkant van de straat en plek genoeg. Wel veel stenen in zee dus waterschoen wel een must. Oude stad is 20 min lopen en echt heel gezellig. Wij komen hier zeker terug!

• 9J. Schafrat03-10-2019

Geweldig hotel!

Ook wij hadden een overboeking, maar het is keurig opgelost door t hotel en touroperator hostes! Lekker eten, veel variatie. Zeer nette schone kamers. Hardwerkend personeel en erg vriendelijk! Fijne goed werkende WiFi. Mooi schoon strand. Goed te bereiken via tunnel. Meestal mooie show’s. De entertainment in de avond zou wat gezelliger gemaakt kunnen worden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Ann.29-09-2019

Prima

Heerlijke vakantie gehad, alleen heel veel oudere mensen die in dit resort verblijven. Wij zijn 2 meiden van midden 20 en waren hier echt wel de jongste, dus viel niks te feesten. Wij kregen bij aankomst een upgrade, wij hadden geen zeezicht geboekt en kregen dit wel in het resort dat er naast ligt. Super nette kamer, werd dagelijks schoongemaakt. Het eten vonden wij wat minder, niet echt warm en weinig variatie maar goed wij zijn dan ook geen alles eters. Als je van het strand houd, koop waterschoentje want erg veel stenen. In het zwembad geen luchtbedje of iets toegestaan, wij mochten dit wel omdat de oudere mensen weinig het water in gingen en het dus aardig rustig in het zwembad was. ;) Cocktails waren heerlijk! De ligging is perfect, paar minuten lopen en je bent in oude en nieuwe stad.

• 10Jos Schouten20-09-2019

Prima hotel, maar je moet wel wat weten.

Prima hotel, uitstekend eten, zand/kiezelstrand. Erg schoon! Goede bedden en airco ( lekker stil) . Kleine 1 persoons badkamer en piepklein, lawaaierig (verkeer van de rondweg) balkonnetje, waarop ook nog eens een aircobuitenunit stond te blazen, waardoor er nauwelijks zitruimte overblijft. Fijn, vriendelijk personeel. Ligging: in de buurt van de oude stad. Neem wel de weg rechts van het hotel, die is wel gevaarlijk (smal), maar dan ben je er wel in 10-15 minuten, anders al gauw 25-30 minuten omlopen. De weg leidt rechtdoor naar de oude stad, kan niet missen. Neem waterschoentjes mee, want het strand is voor 80% zand, maar het laatste stukje is kiezel met een stevige branding. Het waait er bijna altijd, windkracht 4-5, soms 6. Dan is het lastig in en uit de zee te komen. Niet voor mensen, die slecht ter been zijn. Adult only, gelukkig.

• 8Jacob van der heide20-09-2019

Mooi voor een week

Het waait er flink en haast elke dag, maar de temperatuur is verder goed. Keurige kamers, maar wel met verkeerslawaai, alleen dat went wel. Verder prima hotel voor een weekje, maar je vindt er niet de Griekse sfeer. Daarvoor moet je toch in de restaurants in de stad zijn. Strand en (oude) stad op loopafstand, maar let op in het verkeer! En, ook een voordeel geen kinderen! De WiFi verbinding is niet al te best.

• 5Huub19-09-2019

Geen echte aanrader

Bij aankomst werden we ontvangen met een roos, een glaasje champagne en nog even de toeristenbelasting aftikken. Toen pas kwam het bericht dat we, net als nog 3 andere stellen, overboekt waren en werden we naar een ander hotel zo'n 4 km. verderop gebracht. De volgende dag bleek onze kamer, de superior met zeezicht, gereed en kon onze vakantie een dag later toch beginnen. Touroperator heeft dit naar tevredenheid opgelost maar vanuit het hotel geen enkele vorm van excuus of tegemoetkoming. De zeezichtkamer was klein met nauwelijks kastruimte, een kleine badkamer met een nog kleinere douche en een losliggend putdekseltje. Wel schoon en goede bedden. Vanwege de zeer drukke weg erg lawaaiig waardoor je eigenlijk niet op je balkon kunt zitten. Het eten is goed maar niet bijzonder. De manager kaffert zijn personeel in het bijzijn van alle gasten stelselmatig af. De animatie is wel oké. Hotel service dik onder de maat Voor ons toch zeker NIET meer.

Hotel Rhodos Horizon Resort info

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages