Hotel aan zeeWeer vandaag27°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

907 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Geweldig!!

Visser.
5-8-2019

Bij aankomst (zeven personen) netjes ontvangen. Omdat we geen kamer met zeezicht hadden geboekt kregen we een upgrade, naar een hotel met zeezicht. Dat was hotel Kipriotis ( een ster minder) we mochten daar alles gebruiken (all-in) en ook in Horizon. Kamers waren niet groot, de douche was eigenlijk een drama Maar het was schoon. Dus nog getwijfeld om het NIET te accepteren, maar toch gebleven. En wat was het FANTASTISCH!. super lieve mensen werken daar. Horizon is mooi, maar totaal geen sfeer in de avond. hele felle kille verlichting wat koud aan voelt. Nu blijkt dat Horizon het Kipriotis hotel op gaat knappen en erbij gaat trekken en dat ze daarom mensen een (zogenaamde) upgrade geven. Wij gaan al jaren met elkaar op vakantie en iedereen vond dit een geweldige vakantie. Dus mensen als je naar Kipriotis geplaatst wordt... wij zeggen DOEN!!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Voor ons nooit meer

Netty
1-8-2019

Kan de lovende reacties niet echt begrijpen. We hadden bij aankomst een overboeking en moesten voor één nacht naar een andere kamer, terwijl we VER van te voren hadden geboekt. De kamer had uitzicht op de vuilverzamelplaats van t hotel. Erg veel herrie sochtends. Het zwembad is voor only adults te ondiep. T water komt tot de navel. De muziek is véél te hard op t zwembad. Je kan je eigen muziek op je iPad met oortjes in nauwelijks horen. Dus als je rust zoekt na een jaar hard werken, moet je hier niet zijn. De eetzaal lijkt een grote tandartsen praktijk, heeft ook veel weg van de HEMA. Veel te felle verlichting en alles is spierwit. Ook véél te druk. Maar 1x per drie dagen een schone handdoek op je bedje. Wij vragen ons af, waarom een animatie team op een only adults resort. De drankjes waren van B-merken. Smerig en mierzoet. Bestek en borden vaak nog smerig en nat, eten eenzijdig. Voor ons nooit meer.

Geweldige vakantie

Yvon
30-7-2019

Het is daar geweldig mooie Goede sfeer heerlijk eten Je wordt in de watten gelegd Personeel super aardig doen echt moeite om het nasr je zin te maken Kortom helemaal top

Gereisd Met partner in september 2017

D-reizen

Super vakantie en geweldige hotel❤️😁!!

Vanity Vrede
29-7-2019

Wat een heerlijke hotel is Horizon😁! We kwamen in de nacht aan en we werden netjes door de manager rondgeleid en omdat we in de nacht aankwamen mochten wij gewoon nog avondeten. En als welkom kregen de vrouwen een welkoms roos😊. Het personeel was echt super vriendelijk en lief, de kamermeisjes ook echt super aardig. Wat ook zo lief was, was toen we ons kamer binnen kwamen was ons kamer schoongemaakt en ons bed was met rozenblaadjes versierd😍. Super creatief! Ik raad echt iedereen aan om bij Horizon te boeken en wij komen ZEKER weer terug!😁

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer !

J&Mm
24-7-2019

Overboeking troef hier speciaal voor Belgen en Nederlanders ! ADULTS only zou je niet zeggen hier ! Vooral s’morgens aan het groot zwembad !Handdoeken worden weggehaald zonder pardon ! Eten eerder eentonig ! Was hier voor de tweede keer maar een derde keer komt er zeker niet ! Jammer want verleden jaar vonden wij dit een tophotel ! Hoe alles kan veranderen in een jaar !

Gereisd Met partner in juli 2019

Genoten

Jordy
24-7-2019

Het is een net en schoon hotel. De locatie is top! Fijn dat er bij het strand een strandbar is. Zwembaden Ruim en schoon. Jammer van de handdoekleggers, hierdoor om 9 Uur geen enkel bedje meer beschikbaar. Goed Eten en een uitgebreid drankaanbod.

Het was weer fantastisch. Een aanrader.

MarieJose en Sven
23-7-2019

Super netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Mooi privestrand met beachbar. Op loopafstand van de oude stad.Wij komen zeker nog eens terug.

Mooi hotel.

Pietje
22-7-2019

Wij moesten voor 1 nacht in een ander hotel slapen, dit was een niet al te best hotel. De volgende dag konden we ons eigen hotel kamer in met zee zicht dit voor het ongemak. Kamer was super, geen negatief woord hierover. Schoonmakers zijn top ! Eten vind ik persoonlijk wat minder vlees is vaak droog. High tea of avond snacks niet gezien. Voor de rest is het een mooi schoon hotel met leuke accomadatie. Service was ook erg goed vooral bij de a la carte Was zeker een geslaagde vakantie maar we zouden niet snel weer gaan.

Heerlijke vakantie

Hooijmaaijers
21-7-2019

Mooi nieuw hotel, netjes, goede service. Goede locatie wat betreft old town.

nooit weer

Derk
19-7-2019

Super plek. Schoon hotel en eten is goed. Nadeel ze boeken mensen bewust over en dan kom je net als ons in een oud hotel erachter 2 sterren hotel. Hier geen all-in. Hele kleine kamer en vieze badkamer met schimmel in voegen en deur verrot. Steeds naar hotel RH lopen wanneer je iets wil drinken of eten. Na een klacht samen met Guusje van touroperator (zij heeft ons super geholpen)na 4 dagen terug geboekt in RH. Hier kregen we de kleinste kamer van het hotel. Je kon net langs zijkant van bed, geen plaats voor 2 koffers op kamer. Heel kleine badkamer. Wel mooi uitzicht. Voor ons nooit weer!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.