Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Heel mooie Hotel

Kemal Tekin
20-5-2019

Ik ben heel vriendelijk ontvangen. Ze zijn heel gastvrij en behulpzaam. Ik kom al voor de derde keer naar dit hotel. Heel mooie acomodatie. Ik raad aan iedereen.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel met luxe uitstraling

Maria
12-5-2017

Hotel is mooi gerenoveerd. Ligt gunstig, vlakbij de haven en het oude centrum. Het heeft 3 zwembaden en een prive strand, via een tunnel buiten het hotel bereikbaar en vlakbij een mooi paadje langs het strand. Het heeft een all inclusive concept: prima eten en ook de cocktails zijn inbegrepen. Vrijwel iedere dag muziek binnen en buiten. De staf is heel vriendelijk, al moet je bij het eten wel waken voor het te snel opruimen van je wijn en water.

De kamers zijn mooi, schoon en ruim. Met uitzondering van de kamers in de hoek in het bijgebouw waar ook het restaurant ligt. Ik had een 2 persoons kamer met single use geboekt en kreeg aanvankelijk een hele kleine kamer, met zelfs geen ruimte voor een koffer. Was buitengewoon lastig om een andere kamer te krijgen, uiteindelijk wel gelukt. De kamers met nummer ..28 en ..29 in het tweede gebouw zijn heel klein en hebben uitzicht op een dode straat. Het hotel kent maar 2 soorten kamers: sea view of geen sea view. Daardoor kun je bij boeking deze kamers alleen vermijden als je sea view boekt. En als je een kleine kamer toegewezen hebt, is het lastig om te ruilen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Het was fantastisch en ga dit jaar weer

Marie-José
10-3-2017

Alles was geweldig. Ik kan echt niets verzinnen wat niet goed was. Wat ook een pluspunt was dat je niet s'morgens vroeg je handdoek al neer mocht leggen zodat anderen geen plek hadden.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

niet weer

emma
9-2-2015

een keer maar niet weer... vooral de wegen die rondom het hotel ligt was heel vervelend, s morgens vroeg tot s avonds laat auto's. veel herrie dus. Slapen met de deur open was niet mogelijk, het advies was om een airco te huren...

het eten was goed, maar wel heel vaak en veel van t zelfde. Omdat ik glutenvrij moet eten kon ik veel niet kiezen, en ze maakten niks extra's voor mij. jammer. gelukkig zijn er heerlijke restaurantjes in Rhodos stad.

Rhodos ga ik graag weer heen, prachtig eiland! maar niet weer naar dit hotel.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2014

Prima hotel

schoonhoven32
6-10-2011

Een prima, centraal gelegen hotel met goede uitvals mogelijkheden. Zowel ontbijt als lunch buffet is van goeie kwaliteit en ruime keuze. Personeel is ook aan het einde van het seizoen nog ontzettend vriendelijk en behulzaam. De kamers zijn inderdaad gedateerd maar netjes en schoon.( voor een weekje is het prima te doen). Kluisje kost €10,- per week. Bij het zwembad en op het (kiesel) strand (2 min. lopen) zijn ruim voldoende ligbedden. Op het strand moet je €4,- per dag voor een strandbed betalen. Waterschoenen zijn aan te bevelen. Vanaf het hotel is het 20min. lopen naar de oude gezellige stadsgedeelte en naar de haven ongeveer 45min. Scooter huren (125cc) is aan te raden en kost gemiddeld €30,- per dag.(geen eigen risico) Benzine kost zo'n € 1.70.p/l. Een uitstapje naar Lindos (+/-50km ten zuiden van Rhodos stad) is aan te bevelen evenzo een bezichtiging aan de Acropolis bij Rhodosstad.(uurtje lopen vanaf hotel). Reistijd vliegveld hotel is zo'n 30min. Al met al een prima plek!!!

Gereisd Alleenreizend in september 2011

een persoons kamer nooit doen

J den Otter
13-7-2011

een persoons kamers zijn een drama,klein, uitzicht op een bouwval,geen balcon,van god verlaten

Gereisd Alleenreizend in april 2011

Zeer goed hotel

Fred Cappel, Amsterdam
1-5-2011

Vanaf 21/04/2011 t/m 28/04/2011 hier geweest. 21/04 was de eerste dag dat het hotel was geopend in het nieuwe seizoen en behalve dat ze aan de bar even geen opener konden vinden voor mijn Mythos biertje toen ik aankwam (lachen hoor!), was alles zeer goed voorbereid en geregeld. Prima kamer met koelkast, elke dag schoonmaak en schone handdoeken, goed gevarieerd ontbijt en avondeten (ja, in een taverna is natuurlijk alles wat echt griekser), zeer vriendelijk personeel, zowel achter de balie als in het restaurant en de bar en de schoonmaaksters. Goed, mooi onderhouden zwembad met tuin. Kortom, prima verzorgd. Wat mij betreft een aanrader en een prima uitgangsplek voor verdere tours op het eiland.

Gereisd Alleenreizend in Thu Apr 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Arie en Simonette
15-7-2007

15.07.2007 Net terug van Hotel Belvedere, voor de tweede keer geweest. Inderdaad de badkamer is niet echt comfortabel, en het zwembad iets troebel en de broodjes soms een beetje taai. Maar daar staan tegenover: ontzettend schone kamers, heel vriendelijk personeel, magnifiek uitzicht, wij zaten nu op de derde etage zwembadzijde. Daar heb je niet zoveel last van de weg en de wind zoals aan de voorkant. Het eten is ook prima, lekker veel keus. Wij hebben ons weer prima vermaakt in dit hotel. We waren een weekje zonder onze kinderen en dan is het perfect. Er zijn niet zoveel voorzieningen voor kinderen. Maar wij kunnen dit hotel iedereen aanraden. Arie en Simonette uit Arnhem

Gereisd Alleenreizend in juli 2007

Gereisd Alleenreizend in oktober 2005

ligging hotel is prima,eten is goed,personeel,is eten is 2

richard
2-8-2006

ligging hotel is prima,eten is goed,personeel,is vriendelijk,en eten is ook goed,alleen 2 dagen na 18.00 uur lauw water gehad,ook onbrak er soms de shampoo en het badschuim.jammer dat ze de single gasten een kamer krijgen zonder balkon,airco was wel gratis.wel had ik in mijn vakantie veel vind,maar GEEN regen gehad.

Gereisd Alleenreizend in juli 2006

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.