Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

162 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Prima ligging

Ans dreijer
26-6-2016

Horizon best resort ligt dicht bij centrum en op het strand

Gereisd Anders in juni 2016

5 sterren plus

gike
1-7-2015

Allerbeste all-in hotel waar we ooit verbleven hebben. Het hotel is volledig gerenoveerd,nieuwe eigenaar.Volledig in de witte marmer, brandschoon en elke dag grondig gepoetst. Ontvangst perfect een glaasje bubbels en roos voor de dames. Ook bij aankomst snachts nog een maaltijd aangeboden. Buffetten uitgebreid en smakelijk bereid. Wie hier niet tevreden over is dineert elke dag bij Sergio Herman of heeft ze niet alle vijf op een rij. Je kan ook elke dag a la carte eten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn smaakvol ingericht en nieuw ( hadden een voordeelkamer verbleven toch in gerenoveerde deel) Nederlanders, Belgen, Duitsers, Engelsen, Ieren en Scandinaven zijn de aanwezige nationaliteiten. Adults only (+16).Mix van jong tot oud. De all -inn van 7 tot 23 u. Enorme keuze dranken, 30 soorten cocktails inbegrepen , bier, wijn, fris, whisky, gin, ouzo,... kortom onbeperkt. Ik zou zeggen niet twijfelen, boeken!!!!!

Gereisd Anders in juni 2015

Gereisd Anders in juni 2015

Leuk hotel

Amber
11-9-2014

Goed hotel redelijk goede ligging wel aan een strand met stenen en een harde wind! Aan de andere kant van het eiland waait het niet zo hard. Het ontbijt is tot half 10 dat vonden wij best vroeg. De hotel kamers zijn wel wat oud maar wel heel schoon! Er word elke dag gepoetst en je (harde) bed netjes opgemaakt. Airco op de kamers aanwezig in de zomermaanden gratis geen fohn aanwezig. Zwembad is groot en schoon en er is ook animatie 3 keer op de week de Griekse avond was heel gezellig en leuk om is mee te maken. Wifi is erg duur dacht 40euro per week terwijl alle restaurantjes enz in de buurt gratis wifi aanbieden. Personeel is heel wisselend tegen sommige mensen overdreven aardig en tegen andere mensen vinden ze het nog teveel moeite om goedemorgen te zeggen.

Gereisd Anders in Sun Aug 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 keer , nooit meer.

lianne.ee
15-7-2014

Belvedère krijgt een te hoge beoordeling naar mijn mening. Vorig jaar september 2weken geweest . De kamer die we geboekt hadden met zeezicht niet gekregen en de kamers zelf niet schoon te noemen bedden op zich te doen maar ook niet top. De badkamer vies en oud en zeker aan renovering toe net zoals de rest. Zwembad en ligging wel ideaal en fijn. Zware minpunten waren het avondeten wat lauw was eentonig en zonder smaak , het ontbijt daarentegen heerlijk! De WiFi die betaald moet worden echt belachelijk aangezien die het amper deed maar wel 40,- per week voor moeten betalen. Als je na 1week nog over hebt word het ineens geblokkeerd dus in feite grote oplichterij ,voor mensen die niet moeilijk zijn te doen maar voor het geld dat je betaald veel betere hotels in de buurt.

Gereisd Anders in september 2013

Geen 4 maar 3 sterren hotel!

Paulus
3-8-2009

Belvedere Beach zet je op twee benen: verwacht je 4-sterren dan word je zeker teleurgesteld. Denk je aan drie-sterren dan valt het allemaal mee. Pluspunten: het vriendelijke personeel, de ligging van het hotel. De kamer is mwah, terwijl de badkamer sober en superklein is. Als je pech hebt: veel verkeerslawaai tot diep in de nacht. Alles wel heel schoon. Ook een twistpunt is het eten-is zeker geen vier-sterren. Weinig variatie en niet altijd even top. Veel spaghetti. Negatief: er is niets voor kinderen, geen animatie en géén kindereten. Zwembad valt tegen (klein), weinig parasols etc en verouderd. Al met al maakt Belvedere de indruk van vergane glorie. Nogmaals: verwacht je vier-sterren, dan zal dit beslist tegenvallen!

Gereisd Anders in augustus 2009

Voorjaar 2009

Michiel
16-6-2009

Belevedere is ons goed bevallen. De liggen is perfect, je loopt binnen een paar minuten Rhodos stad in. Wij hadden een opgeknapte kamer. Nogsteeds een beetje aan de krappe kant maar is goed te doen. Het eten heeft ons goed gesmaakt, er was voldoende keus. Volgend jaar waarschijnlijk weer hotel Belvedere.

Gereisd Anders in Tue Jun 16 2009 10:13:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima hotel

Bram en Jenny
3-10-2008

Goed hotel. Kamer 309 was prima. Uitzicht op zee. Airco werkte goed. Drukke weg tussen het hotel, Aan het strand liggend wordt het verkeerslawaai overstemd door geluid van de golven. Oude stad lopend goed te bereiken. Prima ontbijtbuffet.'s Avonds ook buffet. Een aantal gerechten waren Grieks, de overige afgestemd op de gemiddelde Noordeuropese gast. Uitstekend eten. Door combineren kan je heerlijk genieten. Drankjes zijn redelijk geprijsd. Vriendelijk personeel in tegenstelling tot het personeel van de restaurants in Rhodosstad waar we hebben geluncht. Laatste dagen gewoon bij de bakker en de slager wat eten gekocht. Vervolgens ergens op een bankje opgegeten. Hoefden we ons ook niet zo te ergeren aan die chagrijnige smoelen van de obers. Wil je 's avonds eens een keer iets anders eten en vooral goedkoop ga dan gewoon op zoek. Hoe verder van het centrum hoe goedkoper en beter.

Gereisd Anders in oktober 2008

Geweldig hotel

Fia en Patty de Moor
26-7-2008

Mooi hotel met echt hele aardige mensen.(vooral idd in het restaurant en receptie) Eten is zeer goed en gevarieerd. Strand is op 2 minuten lopen en een heerlijk windje maakt het zeer aangenaam.De zee is lekker met hoge golven en sterke stroming.(iets minder dus voor kleine kinderen). Op strand en zee kiezels, dus waterschoenen meenemen. Verder de groetjes aan Ellen en Mark.Alles goed gegaan met Bundy? Ook de groetjes aan ons lachebekkie Freek van Dijk.

Gereisd Anders in Sat Jul 26 2008 22:04:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Belvedere is supermooi, ben er vorig jaar geweest en

Francis Elbers
16-6-2008

Hotel Belvedere is supermooi, ben er vorig jaar geweest en ga dit jaar weer. We hebben geen beter hotel kunnen vinden in Rhodos. Het hotel ligt aan het strand aan de windkant van het eiland (ideaal dus, je merkt het iets minder van de warmte). Wij hebben zelf niet zoveel gezien van Rhodos, maar hebben wel een dag een scooter gehuurd, dat is echt aan te raden en dan naar de kleinere gezellige dorpjes te rijden!

Gereisd Anders in juni 2008

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.