Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Geweldig!!

Visser.
5-8-2019

Bij aankomst (zeven personen) netjes ontvangen. Omdat we geen kamer met zeezicht hadden geboekt kregen we een upgrade, naar een hotel met zeezicht. Dat was hotel Kipriotis ( een ster minder) we mochten daar alles gebruiken (all-in) en ook in Horizon. Kamers waren niet groot, de douche was eigenlijk een drama Maar het was schoon. Dus nog getwijfeld om het NIET te accepteren, maar toch gebleven. En wat was het FANTASTISCH!. super lieve mensen werken daar. Horizon is mooi, maar totaal geen sfeer in de avond. hele felle kille verlichting wat koud aan voelt. Nu blijkt dat Horizon het Kipriotis hotel op gaat knappen en erbij gaat trekken en dat ze daarom mensen een (zogenaamde) upgrade geven. Wij gaan al jaren met elkaar op vakantie en iedereen vond dit een geweldige vakantie. Dus mensen als je naar Kipriotis geplaatst wordt... wij zeggen DOEN!!

nooit weer

Derk
19-7-2019

Super plek. Schoon hotel en eten is goed. Nadeel ze boeken mensen bewust over en dan kom je net als ons in een oud hotel erachter 2 sterren hotel. Hier geen all-in. Hele kleine kamer en vieze badkamer met schimmel in voegen en deur verrot. Steeds naar hotel RH lopen wanneer je iets wil drinken of eten. Na een klacht samen met Guusje van touroperator (zij heeft ons super geholpen)na 4 dagen terug geboekt in RH. Hier kregen we de kleinste kamer van het hotel. Je kon net langs zijkant van bed, geen plaats voor 2 koffers op kamer. Heel kleine badkamer. Wel mooi uitzicht. Voor ons nooit weer!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Heerlijk hotel, maar

John van der Mark
4-7-2019

Door gigantische overboekingen loop je risico niet in je geboekte resort terecht te komen. Mede daardoor GEEN ligbedden vrij bij 't zwembad en super druk bij de buffetten/bars door gasten uit 't z.g. reserve hotel (vorige 2 vakanties waren derhalve veel beter). Dit resort is 'n aanrader mede door het 16+ concept, mits de maximale capaciteit niet wordt overschreden. Ondanks bovenstaande is het eten, de drankjes en m.n. het altijd vriendelijke personeel de reden terug te gaan in de hoop dat 't resort terugvalt naar de standaard van voorgaande jaren.

King
22-6-2019

Dat het niet geschikt is als je echt slecht ter been bent

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Mooi hotel perfect

B.Beumer
20-6-2019

Zeer gast vrij ales klopt perfect schoon kortom een super hotel

Fantastich

Daan
11-6-2019

Het prachtige strand, heerlijke teen en even super school hotel. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Trudy Fahner-Nobel
20-5-2019

Super hotel. Schoon, gastvrij en vriendelijk personeel. Het eten is fantastisch. Het enige nadeel is dat er te weinig liften zijn.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Willie
11-4-2019

Super gezellig wij waren met de kaartclub 55personen en dit jaar gaan we weer met z'n alle maar kos en oktober met de azzolla naar rhudusheim Lekker genieten

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeer tevreden met een kanttekeing

Fam. Kooistra
27-8-2018

Het hotel is erg schoon, personeel vriendelijk. Het aanbod van het eten is prima maar op zich weinig variatie. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Je krijgt zelfs badhanddoeken voor aan het zwembad of strand. Twee medewerkers zijn aangesteld om het eigen strand schoon te houden en een kleine kantine eten en drinken te serveren. Animatie is niet geweldig en een beetje amateuristisch. De kwaliteit van de muzikale artiesten is matig. Het zou al een hele verbetering zijn als men de lichten in de avonduren wat dimt en een kaars op de tafels zet. Als men dan ook nog het geluid van de boxen wat zachter zet ( ook tijdens de maaltijden) zodat je elkaar kunt verstaan zou het best gezellig kunnen zijn. Bij het strand zijn er tijdens ons verblijf voldoende bedjes aanwezig geweest. Bij het centrale zwembad waren er wel eens te weinig. Ondanks onze kritiek waren we voor de rest zeer tevreden over het resort.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed

Ingrid Floor
25-8-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer schoon. Het avondeten en lunch zijn fantastisch, zeer gevarieerd. Ontbijt vond ik persoonlijk wat minder..wel voldoende keuze. Wel vaak lege bakken of lauw eten. Kamers in het gerenoveerde gedeelte zijn of aan de kleine kant of zeer ruim. Goede badkamer, prima airco en bedden zelfs fantastisch! De animatie 's avonds is een aanfluiting en de muziek staat echt megahard. Veel mensen liepen dan weg. Meiden doen echt hun best maar krijgen de mensen niet echt mee. Animatie overdag (zumba, waterpolo en watergym) is okay. Het hotel ligt aan een erg drukke weg en ook de kamers met een "rustige" ligging, liggen aan een redelijk drukke weg. Geen last van als de pui dichtzit. Strand is goed..doch de beachbar is een redelijke aanfluiting. Old Town van Rhodos ligt op een goed half uurtje lopen. Erg leuke omgeving. Auto huren in het hotel! Prima geregeld. Kortom..heerlijke vakantie in een goed hotel!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.