Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Toppie

Stijn
12-5-2017

lekker eten, goed zwembad, kindvriendelijk gewoon top

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Mooie Stad

Jack
15-8-2012

Rhodos is echt een supergezellige stad; absoluut een leuke vakantieplaats.

Het hotel ligt 15 minuten van de oude stad af maar met de scooter 5 minuten.

Het hotel is niet superdeluxe maar schoon. Gedateerde badkamers en miniliften. Wel kakkerlakken gezien (echt waar) een kakkerlak op de slaapkamer gehad.

Iets te duur betreffende de prijs/kwaliteit verhouding; het avondeten is ronduit slecht. Ontbijt is normaal. Fijn zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, uitstekende prijs/kwaliteit/personeel

Machteld
4-5-2012

Dit hotel is enigzins gedateerd maar het is er schoon en netjes en heeft een prettig zwembad en prima kamers. Ontbijt en diner vonden wij goed. Het hotel ligt wel aan een drukke weg maar dat is het geval bij nagenoeg alle hotels aan de westkant. Prima personeel dat meedenkt, vriendelijk maar niet opdringerig. Zo kregen wij een familiekamer die we niet hadden geboekt (dat was dom!) maar die wel vrij bleek te zijn. Die kamer bestond uit twee kamers gescheiden door een badkamer met enerzijds balkon met uitzicht op zee en anderzijds op het zwembad. Aan de achterkant van het hotel heb je uitzicht op/grenzen kamers aan een soort binnentuin met kinderbadje waar in de middag schaduw is en dat zal in de hete maanden vast heel prettig zijn vooral met kinderen tot ca 6 jaar. Rhodosstad is op loopafstand en leuk om even naar toe te lopen via de nieuwe stad en rond te slenteren. Oude stad is mooi en de citadel ook. Nieuwe stad is met name cafe's en winkelen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Frank
25-10-2010

Vriendelijk personeel, perfecte ligging, eten is echt prima, drankjes wat aan de dure kant, tennisbaan €.10,00 per uur incl ballen en rackets, badkamers zijn wel aan renovatie toe (maar wel heel proper), Kortom prima keuze

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Zeer vriendelijk personeel

Petra
7-8-2010

Dit jaar voor de 2de keer in Belvedere beach. Heerlijk om weer terug te komen, zeer vriendelijk personeel, we voelden ons meteen weer thuis. De ligging is perfect, 10 minuten lopen naar de stad. Winkeltjes om de hoek. Het zwembad is ruim en het strand is aan de overkant. Voor onze zoon van 10 waren er weinig/geen speelvriendjes. Gasten zijn veelal stelletjes en dit jaar ook opvallend veel Russen. Het is in de zomer erg heet maar door de vrijwel constante wind op dit deel van het eiland goed uit te houden.Airco en koelkastje op de kamer en tv met o.a. BVN. Internet bij de receptie, 4 euro per uur. Minpunt vonden wij de matrassen, heel erg slecht, bobbelig, hard en bij onze zoon kwam er zelfs een veer doorheen. toch komen wij hier zeker weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Gewoon Goed!

A. Valies
1-8-2010

Net terug van Rhodos, hotel Belvedere Beach.

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Zoals de andere beoordelingen aangeven is het hotel een beetje gedetateerd en ziet het er allemaal niet heel modern uit. Maar het hotel is uitermate schoon en de service is nagenoeg perfect.

Het personeel is heel vriendelijk en uitermate klantvriendelijk. Zo werd het balkon voorzien van gaas (voor ons dochtertje van 1,5 jaar) om zo voor de nodige veiligheid te zorgen. Dit zonder te vragen.

Bij het restaurant zijn de dames ook heel vriendelijk en hadden wij iedere dag een vaste tafel.

Het zwembad is inderdaad het grootste van de zwembaden in de directe omgeving.

De ligging is goed, vooral door de heerlijke wind van zee. Het strand ligt letterlijk aan de overkant van de straat.

Al met al een goed hotel voor hetgeen waarvoor je betaald.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

matig tot redelijk.

r.buter
28-7-2010

kakkerlak .kleine kamers.uitzicht slecht.voor de prijs van deze vakantie was het niet waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 28 2010 07:48:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt vakantiehotel, vriendelijke lui.

Jurgen
25-12-2009

Mooi gelegen hotel in het erg drukke Rhodos Stad. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad. Eerste dag hadden we een kamer die erg stonk en dit werd keurig opgelost door de receptie. 4 sterren is het zeker niet maar voor een lekkere vakantie op dit eiland is het zeker aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer vriendelijk hotel personeel!

Audrey
12-8-2009

Dit hotel is ons zeer goed bevallen! Het personeel is uitmuntend en maakt het hotel nog beter. Ik heb een voedsel allergie en had het reisbureau vtv hierover geinformeerd. Bij aankomst had de Manager dhr. Karanikolas mij geinformeerd dat alles perfect met de keuken was geregeld! De receptionistes Fedra, Emilia, Karina & Maria waren heel vriendelijk en altijd geïntereseerd in wat wij allemaal hadden beleefd op het eiland. Vicky (de ster van het restaurant) zorgde voor een gevoel alsof je thuis was en Anja zorgde elke avond voor mijn eten. Mika en Maholis (Bar) zorgde voor de lunch en alle lekkere ijsjes bij het zwembad gedurende de warme dagen. Het hotel is ietswat gedateerd maar keurig schoon en heel dicht bij het strand. Elke avond zijn wij naar de nieuwe en oude stad gelopen. Prima te doen ongeveer 15 minuutjes. Na het shoppen leuk naar het Flo Café op de hoek bij het begin van de nieuwe stad. Families met kinderen uit veiligheid op de 1e etage. Arke hostessen zeer vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

heerlijke vakantie

Petra
25-7-2009

Wij hebben net twee heerlijke weken Belvedere beach achter de rug!Wat een ontzettend aardig personeel.Altijd een vriendelijk woordje of een vrolijke lach. De kamers waren goed. Koelkastje, tv (BVN), prima airco en goede (gerenoveerde?) badkamer, ruim balkon met zitje.De bedden waren alleen wat ' hobbelig'.Het eten in het restaurant was ruim voldoende. Er is genoeg keus en altijd wel iets wat je lekker vindt.In het hotel de mogelijkheid om te internetten, een kaart kost 7,50 voor 1,5 uur.Voor kinderen is er niet veel te doen (geen kidsclub of speeltuintje)maar onze zoon van 9 heeft het prima naar zijn zin gehad, in het hotel en bij het zwembad. Jammer dat er in de tijd dat wij er waren weinig kinderen waren.Er waren vooral oudere en jongere stellen, dus weinig gezinnen.De ligging is prima, kwartiertje lopen naar de oude stad waar je je ogen uitkijkt. Bootreisjes kan je het beste/voordeligst in de haven boeken. Scheelt vaak de helft i.v.m.de touroperator! wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.