Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Gewoon goed

Cc
26-8-2019

Ben je minder mobiel dan is dit hotel zeker geen aanrader. Veel trappen op en af ook om bij het strand te komen. Er zijn wat hellingen gemaakt om bij het zwembad te komen maar die zijn zeer stijl. Wel hele fijne ligging ten opzichte van de oude en de nieuwe stad. Lopend ben je er zo. Jammer van de drukke weg voor de deur wat storend kan zijn bij het slapen als je een kamer hebt met zeezicht.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel met Eigen strand

Bert mekenkamp
17-8-2019

Hotel is erg goed. Service is erg goed. Een minder gewenste kamer werd uitstekend opgelost. Goed eten. Ruime Keuze van goede kwaliteit. Weinig negatieve opmerkingen te bedenken. Door eigen strand altijd bedjes zonder handdoekje leggen.

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar

Burggraaf
16-8-2019

Goede locatie. Direct aan een mooi zand/kiezelstrand. Goede service overall en ruime keuze bij eten. Er zijn te weinig bedden bij de zwembaden, wel altijd plek op het strand. Overboekingen kwam wel voor en is bewuste actie van het hotel om zo meer inkomsten te krijgen in hun zusterhotel erachter (onlangs overgenomen), is geen verbetering. Restaurant altijd ruimte voor ons (wij 6 pers). Schoonmaak in de kamers was top. Onze kamer een niet heel goed werkende airco (de andere 2 kamers wel) en dat kon het hotel niet oplossen. Niet echt storend, want werkte wel redelijk. De kamers zijn echter in het Horizon gedeelte wel gehorig. Dit komt door het beton icm plavuizen. En wij op de 2e etage hadden ook meer last van de containers die vroeg werden geleegd (op 4e is minder gehorig). Maar ook midden in de nacht terugkomende gasten gaven wat overlast (ja wellicht deed ik 30 jaar hetzelfde). De bedden (voor ons persoonlijk heel belangrijk) was top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijke vakantie

Hooijmaaijers
21-7-2019

Mooi nieuw hotel, netjes, goede service. Goede locatie wat betreft old town.

Goed voor een weekje, maar zeker niet bijzonder

nvt
7-10-2018

Onze hotelkamers waren erg schoon. Alles is prima onderhouden, daar is daadwerkelijk niets op aan te merken. Personeel is vriendelijk. Hotellobby is totaal sfeerloos. TL-licht op zijn felst en animatie/muziek keihard. Echt heel jammer! Wel fijn dat de animatie aan beide zijden (hotellobby en buiten bij restaurant) om exact 23 uur stopt. Het eten is niet goed. Het restaurant kan de capaciteit van het hotel helemaal niet aan. Het eten is lauw. Vaak lege bakken die niet tijdig worden aangevuld, zo ook de borden, glazen en bestek. Die zijn ook niet altijd even schoon. Ondanks dat er handdoeken worden gelegd op de bedjes bij de zwembaden, was er toen wij er waren (laatste week sept.) wel altijd plek. Op het strand was er ook altijd plek. Bedjes aan het zwembad en op t strand zijn keurig in orde, niets is kapot. Ook de toilet op t strand is keurig schoon! Barretje bij het strand is prima. Persoonlijk vinden wij de recensies té hoog

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Erg goed hotel.

Nancy van de Steeg
7-9-2018

Mooi hotel en erg schoon. Goed eten maar vaak hetzelfde. Strand viel tegen en Zeker de beachbar. Onze kamer was erg klein maar wel goede bedden en werd goed schoongemaakt. Minpuntje was dat je maar 1x per 3 dagen een nieuwe handdoek.krijgt voor het zwemmen. Animatie stelt niets voor. Meiden zijn alleen met zichzelf bezig en mooi te zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Danielle
25-8-2018

Ik ben momenteel in dit hotel en moet zeggen : geweldig. Minpuntjes : zoals al eerder gezegd is. De handdoeken leggen om 6.00 smorgens. Als ik vakantie heb wil ik niet nog vroeger mijn bed uit dan wanneer ik moet werken. Ze doen er niets mee in het hotel ondanks dat er een bordje hangt. Heel jammer is dit. Waar ik mij persoonlijk ook aan stoor: ik heb jaren in Griekenland gewoond en versta dus de taal heel goed. Hoe sommige personeels leden over gasten praten kan echt niet. Ook wordt er regelmatig heel grof gevloekt. Maar goed, niemand zal zich hier verder aan storen maar het zegt wel iets over de mentaliteit. Het personeel is over het algemeen wel beleefd. Verder niets aan te merken op dit hotel🤗

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer.

Nico
21-8-2018

Mooie locatie, oude en nieuwe kamers, vreetschuur, onvriendelijk personeel en een beachbar die om half 6 in de middag sluit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een plek om zeker terug te komen.

Gelske
2-3-2018

Het was een fantastisch hotel in alle opzichten onley adults met ligging aan zee en prive strand . Voor ons de ultieme vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen aanrader !

Gerard Rietdijk
28-10-2017

Aardig personeel , maar een totaal overschat hotel . Eten was goed van smaak maar lauw , restaurant was echt een vreetschuur . Bedjes reserveren mocht niet maar iedereen deed het en werd niet ingegrepen . Animatie , die meiden doen hun best ( met zijn tween ) maar om een heel hotel te entertainen is nogal wat . Het zwembaden zijn mooi , alleen zo koud dat echt niemand zwom. Geen snacks tussendoor , echt als je Turkije gewend bent ..... nooit meer .

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.