Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

2008

Uitstekende vakantiekeus.!!!

J van Duijn
20-9-2008

Alles wat je zoekt in een vakantie was er. Hotel aan strand bijna altijd wind, héérlijk was dat. Griekse ommuurde oude stad, geweldig! met Honderden winkeltjes,restaurantjes, eetcafé,s en terrasjes. Kun je dagen doorbrengen, wát een sfeer en zéker 's avonds met sfeervolle verlichting. Overal gezellig zitten en héérlijk eten. Straatvermaak oké. Lekkere wandeling naar Ixia via rotspartijen/strand en boulevard. (1.45 min)Nieuwe centrum Rhodos en de Haven ook érg gezellig. Alles op loopafstand. Eilandtour zeker de moeite waard, zie je veel. Rit met treintje kom je waar je anders nooit komt!!! helemaal de buitenrand, erg leuk. Wij hebben volop genoten met z'n drieen. De Grieken zijn erg vriendelijk en gastvrij. Personeel van Hotel Belvedère Rhodos was super. Hier dineerden wij en was entertainment. In Hotel Rhodos Beach verbleven wij met ontbijt. (dezelfde eigenaar) en daar was alles ook uitstekend geregeld. De Grieken zijn erg rustig en niet opdringerig en behandelen je met respect.

Gereisd Familie in september 2008

een aanrader!

Sandra Hermens
12-9-2008

prima hotel, eten met genoeg keuze. Personeel was, op een paar na, altijd vriendelijk en goed gehumeurd. We hadden het geluk een suite te krijgen en die was super, lekker ruim met een ontzettend mooi uitzicht op zee en op het zwembad. De ligging is perfect voor mensen die buiten de hele drukte van de oude stad willen zitten maar toch deze bezienswaardigheid op loopafstand willen hebben. Enigste ergernis is de mensen die al om 7 uur 's morgens een ligbed menen te moeten reserveren. In onze optiek is dit hotel een echte aanrader.

Gereisd Familie in september 2008

Fantastisch vakantieoord! Voor herhaling vatbaar.

m de graaf-van osnabrugge
9-9-2008

Rhodosstad heeft voor werkelijk alle doelgroepen veel te bieden. Miste alleen sfeer in eetzaal: de kwaliteit van het buffet staat in schrille tegenstelling tot de cafetariaachtige aankleding. Erg sober. Ontbijtzaal al dicht om 9.30 dat veel te vroeg is voor de late naar bedgaanders. Voor de rest droeg alles bij aan een heerlijke vakantie. Ligging hotel grandioos.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig Hotel

Kees Smit
16-8-2008

Gezellig hotel met vriendelijke bediening,goed eten in buffetvorm het ontbijt is perfect, het diner is zeer goed te eten.De ligging is perfect aan de windkant wat in augustus niet erg is met die hitte het strand is dichtbij en de oude en nieuwe stad zijn lopend te berijken

Gereisd Familie in augustus 2008

eenvoudig net hotel

Yvonne Pangemanann-Hanning
9-8-2008

Prima ligging met goede service en nette kamers. Jammer dat er geen animatie en/of activiteiten rondom en in het hotel aanwezig zijn.( tafeltennis,poolbiljart etc)Het zwembad valt tegen. Er staat vaak een gigantische wind waardoor het na 15.00 uur niet meer zo prettig is daar. Maar aan de overkant v/d straat ben je direct op het strand. Daar is het goed toeven.Vanuit het hotel ben je ook zo in het centrum van Rhodos-stad. Is lopend prima te doen. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Als we terug gaan naar Rhodos zou dat goed in hetzelfde hotel kunnen zijn.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

nathalie en Yaomi
27-7-2008

prima hotel....vooral de service is hier erg goed...personeel zeer vriendelijk. 1 minpunt dat het zwembad nog al troebel was.

verder goed hotel met mooie ligging

Gereisd Familie in juli 2008

Top accommodatie!!

Fia en Patty de Moor
24-7-2008

Dit is een geweldig hotel met echt hele vriendelijke mensen. Alles is prima schoon en de ligging van het hotel is super. Vlak bij Rhodos stad (15 minutjes lopen) Veel winkels en restaurants.Geen opdringerige mensen!! Vanuit het hotel een tunneltje door en je bent op het strand. 2 minuten lopen. Dit is een echte aanrader. Voor klein kinderen is het iets minder in verband met stenen op het strand en sterke sroming in de zee. Er staat een heerlijk verkoelende wind dat zeer aangenaam is.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer fijn hotel, erg vriendelijk personeel

Sandra
6-7-2008

Zeer fijn hotel, erg vriendelijk personeel. Wij konden plaatselijk tegen bijbetaling een familiekamer gebruiken. Erg goed bevallen. Eten erg lekker.

Voor onze kinderen was er verder niets te doen in het hotel, dat was een beetje jammer, maar dat wisten wij van te voren.

Gereisd Familie in juli 2008

Fijn hotel, zeer vriendelijk en gedienstig personeel! Het

Rian.
11-6-2008

Fijn hotel, zeer vriendelijk en gedienstig personeel! Het eten is in buffetvorm en er is veel keuze. De kamers zien er heel goed uit, en hoewel de badkamer wat verouderd is zag ook die er netjes uit. De oude stad is op loopafstand van het hotel. Minpunt van de oude stad: zeer hoge prijzen bij sommige restaurantjes!! Maar Rhodos is zeer de moeite waard!

Gereisd Familie in juni 2008

Het eten is zeer goed, personeel erg vriendelijk en de het

M. Kraaijestein
4-6-2008

Het eten is zeer goed, personeel erg vriendelijk en de ligging t.o.v. het uitgaansleven etc. is perfect. Jammer dat er geen gratis ligbedden op het strand zijn.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.