Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Bovenop de heuvel vind je Venezia Resort Rhodos. Het centrum van Faliraki ligt op loopafstand en ook het strand ligt dichtbij. De reacties op een verblijf bij Venezia Resort Rhodos zijn wisselend. Benieuwd naar de plus- en minpunten van dit hotel? Lees met ons mee.

Houden jullie wel van wat waterpret? Dan zitten jullie bij Venezia Resort goed. Er zijn twee kinderbaden, een buitenbad en een aquapark met glijbanen. Hier vermaken de kinderen zich wel. Reviewer R.M is dan ook positief over de kindvriendelijke faciliteiten van Venezia Rhodos Resort: ‘Bij het restaurant is een speelkamer die lijkt op Ballorig (zonder ballenbak), maar met glijbaan. Ideaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dan lekker spelen. Daarnaast zijn er mooie zwembaden met een peuterbad en kleuterbad met glijbanen’.

Restaurant

Er is de mogelijkheid om all-inclusive te boeken, maar meerdere gasten raden dit af. Er wordt aangegeven dat er niet veel variatie is in het eten, het eten soms koud is en dat er geen rekening wordt gehouden met allergieën. Er is ook een poolbar om een drankje te halen en bij de snackbar kun je terecht voor een snack tussen de maaltijden door.

Kamers

Venezia Resort biedt verschillende kamers aan in twee gebouwen. De kamers beschikken over een balkon of terras met zitje, sommige kamers hebben een mooi uitzicht. Reviewer Vermaat schrijft: ‘Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt’.

Ligging

Venezia Resort Rhodos heeft een rustige ligging, maar ligt wel dichtbij een aantal leuke stadjes om te bezoeken. De afstand tot het strand is ongeveer 2 kilometer, Faliraki ligt op 1,5 kilometer, Rhodos-stad op circa 14 kilometer en Lindos op 30 kilometer. Om deze stadjes te bezoeken kun je de bus nemen die op 50 meter van het hotel stopt, maar omdat er zoveel leuke stadjes dichtbij liggen, raden meerdere gasten aan om een auto te huren.

Reviewer MJM schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van Faliraki is op 1,5 kilometer afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet). Er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit.’

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

542 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Verder een heel goed hotel en een heel fijn verbli

Houwelingen
13-9-2019

Wij waren overboekt met 4 stellen doordat wij allen weigerde naar een ander hotel te gaan waren er ineens wel 4 kamers kregen de dag erna kamer met zeezicht door de hostess van touroperator goed opgelost

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastische week gehad!!!

Stefanie
31-8-2019

We zijn juist terug van een week in het horizon resort hotel. Het was een super week in een zeer goed hotel. Lekker eten, vriendelijk, kortbij rhodos stad en de oude stad. Zeker de moeite om deze te gaan bezoeken. Er werd constant schoongemaakt. Een puntje van kritiek: handdoek leggen aan het zwembad. Vaak geen plaats meer om 10u. Genoeg plaats aan de zee. Zalig om te zwemmen. Met mooie bar en ligbedjes. ( hier altijd plaats). Mooi eiland met voor ieder wat wils.

E
24-8-2019

De eerste nacht was onze kamer helaas overboekt en hebben wij een kamer zonder zeezicht gekregen. De tweede dag kregen we onze geboekte kamer met een excursie van touroperator. Het hotel verder was top. Wij hadden altijd wel plaats bij het zwembad. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was lekker. Wij raden dit hotel zeker aan.

In een woord GEWELDIG!!

M leijten
21-8-2019

Hotel Horizon is een mooi schoon hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten en drinken op al inclusive basis is lekker en voor elk wat wils. Het personeel in het restaurant zorgen dat je niets te kort komt. In de ochtend bij her zwembad is het inderdaad handdoekje leggen naar dat houden we in stand door met zn allen hetzelfde te doen. Er werd door het het personeel een methode bedacht om dit te veranderen naar ik denk niet dat dit gaat lukken helaas!!! Ze doen hun best. Het strand is bereikbaar door een mooi aangekleed Grieks sfeervol tunnel. Aan het strand voldoende bedjes en parasols. Vanuit het hotel is alles goed wandelend bereikbaar. Conclusie: wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Toppie

Gert
17-8-2019

Top geweldige service zeer gastvrij

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Marianne Kagenaar
17-8-2019

Geweldig hotel, dat erg schoon is en op een mooie locatie ligt. Neem vooral een kamer met zeezicht. Het all-inclusief is ook echt zo, dus ook gratis flesjes drinkwater, badlakens, wifi en gratis ligbedden met parasol op het privé strand. Dit ligt aan de overkant van de weg die goed is over te steken of onder het gezellige tunneltje door te lopen. Hier is ook meteen de strandbar met gratis drankjes, broodjes, watermeloen en ananas. Het eten van het warme buffet is niet altijd even warm, maar wij vonden dit niet hinderlijk. Alles wordt constant bij gevuld en vers bereid. Er is echt enorm veel keus! Zowel tijdens het ontbijt als bij de lunch en het dinner. Het personeel is erg vriendelijk en er wordt constant schoon gemaakt. Onze kamer was pas de volgende dag beschikbaar waardoor we de eerste nacht in het hotel erachter hebben geslapen. Ook deze kamer was erg schoon alleen kleiner. Ter compensatie kregen we van tui een gratis excursie.

Supergoed hotel

Masquelin Simoens
8-8-2019

Rhodos Horizon Resort is super meegevallen. Adults only,net restaurant met overheerlijke buffetten. Heel mooie kamers,mooie bars en vriendelijk personeel.1 klein minpuntje:te weinig plaats ad 3 nogal kleine zwembaden. Maar strand heel leuk en overkant straat. topligging op 15 min van het prachtige centrum van Rhodos!

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor ons nooit meer

Netty
1-8-2019

Kan de lovende reacties niet echt begrijpen. We hadden bij aankomst een overboeking en moesten voor één nacht naar een andere kamer, terwijl we VER van te voren hadden geboekt. De kamer had uitzicht op de vuilverzamelplaats van t hotel. Erg veel herrie sochtends. Het zwembad is voor only adults te ondiep. T water komt tot de navel. De muziek is véél te hard op t zwembad. Je kan je eigen muziek op je iPad met oortjes in nauwelijks horen. Dus als je rust zoekt na een jaar hard werken, moet je hier niet zijn. De eetzaal lijkt een grote tandartsen praktijk, heeft ook veel weg van de HEMA. Veel te felle verlichting en alles is spierwit. Ook véél te druk. Maar 1x per drie dagen een schone handdoek op je bedje. Wij vragen ons af, waarom een animatie team op een only adults resort. De drankjes waren van B-merken. Smerig en mierzoet. Bestek en borden vaak nog smerig en nat, eten eenzijdig. Voor ons nooit meer.

Geweldige vakantie

Yvon
30-7-2019

Het is daar geweldig mooie Goede sfeer heerlijk eten Je wordt in de watten gelegd Personeel super aardig doen echt moeite om het nasr je zin te maken Kortom helemaal top

Gereisd Met partner in september 2017

Super vakantie en geweldige hotel❤️😁!!

Vanity Vrede
29-7-2019

Wat een heerlijke hotel is Horizon😁! We kwamen in de nacht aan en we werden netjes door de manager rondgeleid en omdat we in de nacht aankwamen mochten wij gewoon nog avondeten. En als welkom kregen de vrouwen een welkoms roos😊. Het personeel was echt super vriendelijk en lief, de kamermeisjes ook echt super aardig. Wat ook zo lief was, was toen we ons kamer binnen kwamen was ons kamer schoongemaakt en ons bed was met rozenblaadjes versierd😍. Super creatief! Ik raad echt iedereen aan om bij Horizon te boeken en wij komen ZEKER weer terug!😁

Gereisd Met partner in juli 2019

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.