Hotel Rhodos Horizon Resort

Hotel Rhodos Horizon Resort
9,4

42 tips over Hotel Rhodos Horizon Resort

Cynthia, 24-1-2016

Boek een excursie naar Lindos, een prachtig dorpje met veel historie en bezienswaardigheden.

Zorg wel voor verkoeling onderweg, je wandelt een berg op in de zon (zo'n 40graden)

Marco , 1-7-2015

Qua hotel: boek een kamer met zeezicht. Dit is uiteraard iets duurder maar het ook zeker waard.

Verder: een auto huren is zeker aan te raden om zelf het eiland te verkennen (Lindos en de mooie stranden aan de oostkant van Rhodos).

Ko en Femmy Besuijen, 30-6-2015
Superior kamer zeezicht is aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Resort voor je op een rij gezet:

Fam. van Hulst, 28-6-2015
De zeezichtkamers zijn prachtig met iedere dag de ondergaande zon.
Astrid, 20-6-2015
Je kan je kamer voor € 30,- tot 18.00 verlengen of voor € 35, - tot 20.00, handig indien je pas ’s avond vliegt. De kussens in de hotelkamer vonden wij te dik. Auto huren kan bij Etos, waar je eigen risico kan afkopen voor € 10,- per dag, aan de rand van Rhodos stad, huur niet bij Marathon hoog eigen risico welke je niet kan afkopen.
Jessika, 8-6-2015
Bij de haven liggen verschillende boten waar je dagtochtjes mee kan maken. Niet duur en je komt op de mooiste plekjes. De boot naar Lindos of Symi is zeker een aanrader.

ludobetty, 24-9-2014
De waterhoppers, duikclub die initiaties doet vanuit de haven, is een betaalbare aanrader wie in aanraking wil komen met het duiken of snorkelen. Lindos bezoeken moet je gewoon doen evenals de vlindervallei. Wat een pracht aan natuur en landschappen.
Herman, 20-9-2014
Heerlijk genieten van het prachtige eiland Rhodos .
Amber, 11-9-2014

Het oude centrum en de haven waar ook de bushalte is kun je goed te voet heen.

Bushalte en haven ongeveer 10 min tot 15min lopen binnendoor!

Het oude centrum net iets verder maar te voet ook goed te doen.

De bus is goedkoop naar bv het leuke dorpje Lindos betaal je 5 euro enkele reis.

Joop van der Plas, 13-8-2014

Huur een auto er is veel te zien

En ga een dagje met de boot naar Simi geweldig, let op betaal niet te veel

Deze bootreis boek je voor €17.50 pp