57 vragen over Hotel Rhodos Horizon Resort

• Jantine, 04-01-2020 Rapporteren

Balkon

Hallo, wij willen graag naar dit hotel in juni 2020. Echter kan ik nergens vinden of de balkons een beetje van formaat zijn. Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt

• G Rosman, 13-11-2019 Rapporteren

Wind

Ik eens weten dat er erg veel wind staat bij hotel horizon op todos in september

• Marielle, 09-07-2019 Rapporteren

jongeren van 16-18 jaar

Wij gaan van 30-7 tot 8-8 met onze zoon van 17 en dochter van 16 naar Rhodos Horizon Resort. Zijn er nog meer mensen van die leeftijd in die tijd in het hotel?

• Eline, 18-07-2018 Rapporteren

Douche

Is er een soort openbare douche waar je kan douchen op de dag van vertrek?

Nick, 12-08-2018

In de fitness ruimte kan je douchen.

• Herman, 19-05-2018 Rapporteren

Ligbedjes

Moet je op het strand ook snel je handdoek op een bed neer leggen? Hoop het niet.

Nick, 12-08-2018

Op het strand is altijd plek

• Daantje, 05-03-2018 Rapporteren

Minimum leeftijd?

Ik zie dat dit hotel only adults is. Maar wat is de minimum leeftijd? Bij sommige hotels is het 16, en bij andere 18. Welke leeftijd geldt hier?

Rolien, 14-03-2018

Minimum leeftijd is 16 jaar.

• Roseke, 19-11-2017 Rapporteren

ligstoelen?lawaai?

Zijn er voldoende ligstoelen aanwezig,houden niet van handdoekje leggen? Is er niet te veel last van de straat? welke kamers zijn aan te raden

• Jan, 11-09-2017 Rapporteren

Temperatuur

Weet iemand of het half september nog warm is in de avond?

• G. , 03-07-2017 Rapporteren

Kamers

Wij hebben een superior kamer geboekt, maar zonder zeezicht. Kan iemand mij vertellen of deze kamers ook mooi zijn en of deze kamers ook prima gelegen zijn?

• PR, 30-05-2017 Rapporteren

Dresscode mannen

Hallo, hoe zit het met de dresscode voor mannen tijdens het diner? Lijkt me erg ongepast om met +25 graden in een lange broek te dineren.