Hotel Rhodos Horizon City

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

13 reviews over Hotel Rhodos Horizon City

• 2019
    9Erik Mast07-09-2019

Hier kom je gewoon terug!

Top hotel voor liefhebbers van rust en de stad! Kleine minpuntjes: gordijnen verduisteren niet voldoende, kamers aan de straatkant hebben net teveel straatgeluiden. Water van het zwembad te koud wegens te weinig opwarming door de zon (meest van de dag schaduw). Laat dit je absoluut niet tegenhouden, dit hotel is fantastisch, mooi, nieuw en uiterst modern.

Gereisd met partner in september 2019

• 10J. Slagter06-09-2019

Het is een prachtig hotel prachtige kamer, schoon modern,elke dag schoonmaak ,het ontbijt is heel goed en de laatste dag kan je nog gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel Personeel is ontzettend aardig en behulpzaam Kortom er valt werkelijk helemaal niets op aan te merken 👍👍👍

• 9Debby29-08-2019

Nieuw, schoon en veel op loop afstand!

Het hotel is spiksplinternieuw en dat is ook duidelijk terug te zien. Het hotel is exact zoals al op de foto’s. Het personeel daarin tegen lijkt er al jaren te werken. Vriendelijke en goede/snelle service. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt en naast badhanddoeken zijn ook strandhanddoeken inclusief. Het ontbijt is lekker uitgebreid en vers. Tussen ongeveer 11.00-16.30 uur is de zon aanwezig rondom het zwembad. Met een paar minuten sta je in midden in het winkel gebied van het nieuwe centrum. 10 minuutjes later sta je in het oude historische centrum. Het (kiezel) strand is ook dichtbij en voor €5 per bedje kun je er heerlijk zonnen. Dichtbij het hotel vind je meerdere mini supermarktjes, restaurants en barretjes.

• 10Smeets20-08-2019

Geweldig!!

Na 1 nacht overnachten in een vreselijk hotel een overboeking naar het City hotel gekregen. Geweldig hotel, schoon, heerlijk eten, ideale liggen, super vriendelijk personeel!!! Echt een super verblijf gehad!

• 9Inge17-08-2019

Fantastisch.

Onwijs vriendelijk personeel. Mooie faciliteiten, keurige kamer. Netjes, alles nieuw. Top locatie. Tip : snorkelen in zee !!!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Karin08-08-2019

Geweldig mooi hotel. Aanrader!!

Super hotel!! We hadden eerst een ander hotel geboekt, maar mochten hier verblijven op kosten van t hotel. Echt een aanrader. Zo op t strand en zo in de stad. Alles op loopafstand. Heel mooi hotel. Grote nette kamers. Wordt iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken. Ontbijt was heel uitgebreid. Zwembad ietsje aan de kleine kant maar wij lagen alleen maar op t strand (kiezelstenen) personeel was op en top lief en vriendelijk. Echte dikke 10!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Rogier de Jong04-08-2019

Waanzinnig

Ook wij hadden geboekt bij het Kipiotris hotel.Bij aankomst had de manager een verrassing voor ons.Wij konden zonder extra kosten een upgrade krijgen naar Horizon City.Dus maar gelijk gedaan en gelukkig.Wat een schitterend hotel!Alles nieuw badkamer,douche,bedden en noem maar op.Alles in de ijskast was ook gratis.Strand op 200 meter afstand zo aan te lopen.Naar het strand loop je langs resataurant Anthony op de hoek voor heerlijke pizza en pasta.Vlakbij het oude centrum en de haven.2 supermarkten aan de overkant.Super vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel.Laatste dag mochten we overal nog gebruik van maken inclusief douchen met handoeken was gratis.Zelfs vervoer naar de pick up bij hotel Kipriotis werd gratis geregeld Perfecte vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Janine van der Linde12-07-2019

Zeker een aanrader!!

Van 19-6 tot 26-6 hier geweest, eigenlijk Kipriotis geboekt maar ook de gratis upgrade gekregen. Geen moment spijt van gehad. Een heerlijk totaal verbouwd hotel, alles nieuw en spik en span. Personeel super aardig. Ontbijt was heerlijk. 1 keer gedineerd en ook dat was erg lekker. Tip voor het hotel: een keer life muziek. Ligging ook geweldig aan de oostzijde van het eiland vlakbij het fijne strand. Alles op loopafstand. Vooral de oude stad is een aanrader net als de rest van het eiland overigens, 3 dagen een auto gehuurd om zelf de rest te verkennen. Ik raad dit hotel zeker aan bij familie en vrienden.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Yvonne Loch08-07-2019

Bij aankomst werden we met een golfkarretje opgehaald omdat de transfer-bus niet bij het hotel kon komen, dan voel je je even een superster. Goed begin van je vakantie! Bij inchecken moesten we onze paspoort / ID inleveren, dit kan anders. Maak gelijk een kopie en geef in een tijd van privacy-fraude de paspoort / ID gelijk terug. Hotel / kamer was prachtig, helder van kleuren en zichtbaar nieuwbouw. Mooie kamer, douche en prima balkon. Eten (enkel ontbijt genuttigd) goed, ruime aanbod. Ligging van het zwembad is jammer vanwege de minimale zon. Enige tip aan het hotel is: etenswaren op toegangspas laten zetten ipv steeds afrekenen.

Het personeel loopt de benen onder hun kont vandaan. Ik was helaas ziek, maar ze liepen enorm hard om het mij toch een prettig verblijf te hebben.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Lois Johan04-07-2019

Perfecte ligging, personeel is behulpzaam, schoon, goed ontbijt

Gereisd met vrienden in juni 2019

Hotel Rhodos Horizon City info