Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosRhodos Stad

8.8FantastischScore uit 234 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+57/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 234 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Rhodos Horizon Blu (voorheen Kipriotis) is een heerlijk hotel gelegen in het gezellige centrum van Rhodos-Stad. Als je de deur uitstapt vind je allerlei gezellige bars, restaurants en hippe clubs. Of je nu liever avonden lang wilt stappen of juist uren wilt tafelen in een Griekse taverne, dankzij deze mooie ligging kan het allemaal. En ook de dag erna bijkomen op het strand kan, de zee ligt namelijk op slechts 100 meter van het hotel.

De ligging

Het Rhodos Horizon Blu ligt op een prachtige locatie in Rhodos-Stad. Ook het strand ligt op slechts 100 meter loopafstand. Dankzij de centrale ligging zijn er ook verschillende mogelijkheden voor openbaar vervoer om de rest van het eiland te verkennen. De luchthaven ligt op slechts 14 kilometer vanaf het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Het Rhodos Horizon Blu beschikt over maar liefst 248 kamers. In het hoofdgebouw zijn twee liften aanwezig. Bij de receptie word je van harte welkom geheten en hier geniet je ook van gratis WiFi. In alle openbare ruimtes en op de kamer is er gratis WiFi beschikbaar. Er is tegen betaling een kleding wasservice en een klein supermarktje aanwezig. Het hotel beschikt over een zwembad waar je een verkoelend duik kunt nemen. Rondom het zwembad staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar.

De kamers

De standaard 2-persoonskamer is netjes ingericht en beschikt over een telefoon, televisie en gratis WiFi. De airconditioning is gratis en de periode 05/07 t/m 29/08. In dit kamertype staat een tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden. Er is een koelkastje aanwezig en een balkon met zitje.Verschil in de kamersAlle kamers beschikken standaard over de bovengenoemde faciliteiten. De bovengenoemde kamer is te boeken met zeezicht. De 3-persoonskamer is vergelijkbaar met de 2-persoonskamer maar beschikt over een sofabed. Ook dit kamertype is te boeken met zeezicht.

Sport en entertainment

Om fit te blijven tijdens de vakantie is er tegen betaling een fitnessruimte aanwezig. Ook is er een gamesroom met onder andere biljart (tegen betaling). Het hotel beschikt ook over enkele wellnessfaciliteiten zoals een stoombad, spa en sauna. Tegen betaling zijn massages mogelijk.

Eten en drinken

In het Rhodos Horizon Blu verblijf je op basis van logies & ontbijt of halfpension. Het hotel beschikt over buffetrestaurant, een bar en een snackbar.

Goed om te weten

Rhodos Horizon Blu is een Adults Only hotel, je bent welkom vanaf 18 jaarDe airconditioning is gratis in de periode 04/07 t/m 28/08, daarbuiten betaal je ca. € 7 per dag.3 keer per week wordt er een gezellige avond georganiseerd: een Griekse avond, karaoke en een live bandHonden zijn niet toegestaan

Bekijk de beschikbaarheid

250 Reviews over Rhodos Horizon Blu

• 9J.Raggers04-10-2021

Wij hebben het als geweldig ervaren een aanrader.

Je bevindt je aan de windkkant van het eiland zodat meestal een lekker windje hebt als je aan het strand ligt met 30 graden. Heerlijk het is uit het hotel lopen langs het zwembad naar de zee 100 mtr. Als je gaat zwemmen krijg je een handdoek van het hotel mee die je elke dag mag verversen. Super service vriendelijk personeel ze willen alles voor je doen. Ook de kamer wordt goed schoon gemaakt geen half werk. Het eten was top als je hier wat te klagen hebt ligt het aan jezelf.

• 9Gonnie Faber10-08-2021

Fantastich hotel super fijn en relaxt.

Het is een super fijn hotel. Lieve en attente medewerkers. We kregen een dubbele upgrade. Een prachtige kamer en een heerlijk bad. Door de Corona maatregelen werd er extra goed schoongemaakt. Iedereen droeg een mondkapje. Het eten was heerlijk. Belangrijk is dat het strand vlak bij is en bij het hotel hoort. Ook daar is de all inn service beschikbaar. Voor herhaling vatbaar.

• 4Mitch11-12-2019

Niet meer

Bij aankomst was het hotel overboekt en kregen we de keuze 1 nacht all inclusief in Rhodos horizon resort of 2 nachten in een hotel aan de andere kant van het eiland en daarna hopen op een kamer. We hebben de eerste keuze gedaan. Volgende dag terug maar de kamer was oud kapotte tegels een koelkast die wel zoveel herrie maakte dat we de stekker er maar uit hebben gehaald na eerst 3 keer een monteur te hebben gezien. We hebben onze kamer alleen gebruikt om te slapen en verder veel weg geweest. Ook hebben we niet de geboekte kamer gekregen aangezien we tuinzicht geboekt hadden maar straat zicht kregen.

• 9Karin en Marijke30-09-2019

Heerlijke vakantie gehad

Toen wij aankwamen bleek het hotel overboekt. Als wij 2 nachten in een soort van kelderkamer wilden slapen zouden wij de rest van ons verblijf all inclusive krijgen. De kamer was oud, maar wel schoon. Wij hebben hier alleen maar geslapen En na 2 dagen kregen wij een prachtige kamer met zeezicht. Met een mooie badkamer en heerlijke bedden. Wij vonden dit gemis aan het begin heel erg goed opgelost. Personeel is zeer vriendelijk. Bij het zwembad kun je heerlijk eten.

• 8Angelique van vliet23-09-2019

Aanrader

Wij hebben hier 7 dagen verbleven. Het is een mooi en schoon hotel met erg vriendelijk personeel.dichtbij het strand en bij leuke restaurants. Mooie kamers alleen erg gehorig. Aanrader voor jong en oud

• 6Jeffrey Verbaan23-09-2019

Prijskwaliteit is OK maar verwacht geen luxe

Over het algemeen was het verblijf in orde maar verwacht geen extra's of luxe. Kamers zijn schoon en mensen hulpvaardig. Enige tegenvaller was dat bij aankomst het hotel was overboekt en we 1 nacht moesten slapen in een kamer in het souterrain (klein donker hol). Verder is de ligging goed alleen moet je voor een strand uit de wind met leuke tentjes een stukje lopen.

• 8Merijn Van den Broek10-09-2019

Top personeel, geweldige locatie, aanrader.

Prima hotel met zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Vooral het personeel bij de bar is echt top en oprecht geïnteresseerd in je en zeer vriendelijk.

De locatie is top gelegen en de hotelkamer verder prima. Ik heb slechts drie negatieve punten kunnen bedenken: De douche in de badkamer is wel erg onhandig, de douche wordt afgeschermd aan de verkeerde kant waardoor de douche het toilet helemaal nat maakt. Ook zijn de liften erg klein en onhandig. Ten derde is het ontbijt wel elke dag hetzelfde, totaal niet gevarieerd dus.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden. De faciliteiten zijn prima en vooral het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed.

• 10Alex26-08-2019

Definitely recommend this hotel!!!

Very friendly and polite staff!! The facilities were very clean all around the hotel. Pool and snack bar area was very nice to spend the day. Food really good!! Over all had a wonderful time!

• 8Samantha22-08-2019

Fijn en goed gelegen hotel

Ik lees een aantal negatieve recensies, maar herken het hotel hier totaal niet in! Al vanaf de aankomst zeer welkom ontvangen door het personeel. Geen enorme kamer, maar zeker groot genoeg voor twee personen. Lekkere, warme douche na een dag genieten. Voldoende kastruimte, fijn balkon om gezellig op te zitten. Wij hadden een prima bed en genoeg stopcontacten. Ontbijt heeft weinig variatie, maar is prima te eten. Het avond buffet was elke avond verschillend en smaakte goed. Dit was voor ons een welkome verrassing! Zeer vriendelijk personeel en heerlijk rustig dankzij de Adult Only formule. Dichtbij het centrum, de bar street en het strand, misschien niet het mooiste strand, maar je kunt er prima even een lekkere duik nemen. Al met al zeer tevreden, ik zou mijn familie/vrienden zeker dit hotel aanraden als ze Rhodos willen bezoeken en een huurauto hebben.

• 4S19-08-2019

Nooit meer, totdat er verbouwd is!

Bij aankomst in het hotel bleek onze kamer overboekt, we kregen het aanbod om 2 nachten in een kamer in het souterrain te overnachten en mogelijk daarna een betere kamer, als service zouden we all inclusive krijgen. Kamer in het souterrain was een hok, zonder raam, geen airco, vreselijk!!! Wij hebben na 1 nacht aangegeven dit noet te willen en er een andere plek geregeld moest worden. Uiteindelijk is dit ook gebeurd en zijn wij overgeplaatst naar een ander hotel. Overigens hebben wij eenmaal aan het ontbijt deelgenomen, veel variatie, maar zeer smaakloos!

Hotel Rhodos Horizon Blu info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (2)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadNiet beschikbaar
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasNiet beschikbaar

• A la carte dinerBeschikbaar
  • Vast diner menuBeschikbaar
  • Continentaal ontbijtBeschikbaar

• KiezelstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.5 km