Hotel Rhodos Horizon Blu

Hotel Rhodos Horizon Blu

7Goed

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos Horizon Blu voor je op een rij gezet:

Travel store

Hotel Kipriotis is gelegen in Rhodos-stad. Hier geen handdoekje leggen bij het zwembad, maar altijd een ligbedje vrij. De kamers zijn aan de kleine kant, maar veel hebben wel zeezicht. Bij het ontbijt vind je voldoende keus om je dag goed te starten. Gelegen bij het strand aan de rand van het centrum van Rhodos-stad.

248 reviews over Hotel Rhodos Horizon Blu

• 2019
    4Mitch11-12-2019

Niet meer

Bij aankomst was het hotel overboekt en kregen we de keuze 1 nacht all inclusief in Rhodos horizon resort of 2 nachten in een hotel aan de andere kant van het eiland en daarna hopen op een kamer. We hebben de eerste keuze gedaan. Volgende dag terug maar de kamer was oud kapotte tegels een koelkast die wel zoveel herrie maakte dat we de stekker er maar uit hebben gehaald na eerst 3 keer een monteur te hebben gezien. We hebben onze kamer alleen gebruikt om te slapen en verder veel weg geweest. Ook hebben we niet de geboekte kamer gekregen aangezien we tuinzicht geboekt hadden maar straat zicht kregen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Karin en Marijke30-09-2019

Heerlijke vakantie gehad

Toen wij aankwamen bleek het hotel overboekt. Als wij 2 nachten in een soort van kelderkamer wilden slapen zouden wij de rest van ons verblijf all inclusive krijgen. De kamer was oud, maar wel schoon. Wij hebben hier alleen maar geslapen En na 2 dagen kregen wij een prachtige kamer met zeezicht. Met een mooie badkamer en heerlijke bedden. Wij vonden dit gemis aan het begin heel erg goed opgelost. Personeel is zeer vriendelijk. Bij het zwembad kun je heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Angelique van vliet23-09-2019

Aanrader

Wij hebben hier 7 dagen verbleven. Het is een mooi en schoon hotel met erg vriendelijk personeel.dichtbij het strand en bij leuke restaurants. Mooie kamers alleen erg gehorig. Aanrader voor jong en oud

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Jeffrey Verbaan23-09-2019

Prijskwaliteit is OK maar verwacht geen luxe

Over het algemeen was het verblijf in orde maar verwacht geen extra's of luxe. Kamers zijn schoon en mensen hulpvaardig. Enige tegenvaller was dat bij aankomst het hotel was overboekt en we 1 nacht moesten slapen in een kamer in het souterrain (klein donker hol). Verder is de ligging goed alleen moet je voor een strand uit de wind met leuke tentjes een stukje lopen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Merijn Van den Broek10-09-2019

Top personeel, geweldige locatie, aanrader.

Prima hotel met zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Vooral het personeel bij de bar is echt top en oprecht geïnteresseerd in je en zeer vriendelijk.

De locatie is top gelegen en de hotelkamer verder prima. Ik heb slechts drie negatieve punten kunnen bedenken: De douche in de badkamer is wel erg onhandig, de douche wordt afgeschermd aan de verkeerde kant waardoor de douche het toilet helemaal nat maakt. Ook zijn de liften erg klein en onhandig. Ten derde is het ontbijt wel elke dag hetzelfde, totaal niet gevarieerd dus.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden. De faciliteiten zijn prima en vooral het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Samantha22-08-2019

Fijn en goed gelegen hotel

Ik lees een aantal negatieve recensies, maar herken het hotel hier totaal niet in! Al vanaf de aankomst zeer welkom ontvangen door het personeel. Geen enorme kamer, maar zeker groot genoeg voor twee personen. Lekkere, warme douche na een dag genieten. Voldoende kastruimte, fijn balkon om gezellig op te zitten. Wij hadden een prima bed en genoeg stopcontacten. Ontbijt heeft weinig variatie, maar is prima te eten. Het avond buffet was elke avond verschillend en smaakte goed. Dit was voor ons een welkome verrassing! Zeer vriendelijk personeel en heerlijk rustig dankzij de Adult Only formule. Dichtbij het centrum, de bar street en het strand, misschien niet het mooiste strand, maar je kunt er prima even een lekkere duik nemen. Al met al zeer tevreden, ik zou mijn familie/vrienden zeker dit hotel aanraden als ze Rhodos willen bezoeken en een huurauto hebben.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4S19-08-2019

Nooit meer, totdat er verbouwd is!

Bij aankomst in het hotel bleek onze kamer overboekt, we kregen het aanbod om 2 nachten in een kamer in het souterrain te overnachten en mogelijk daarna een betere kamer, als service zouden we all inclusive krijgen. Kamer in het souterrain was een hok, zonder raam, geen airco, vreselijk!!! Wij hebben na 1 nacht aangegeven dit noet te willen en er een andere plek geregeld moest worden. Uiteindelijk is dit ook gebeurd en zijn wij overgeplaatst naar een ander hotel. Overigens hebben wij eenmaal aan het ontbijt deelgenomen, veel variatie, maar zeer smaakloos!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8verschoor06-07-2019

redelijk hotel

leuk hotel. kamer wel wat verouderd. heerlijk eten, vlakbij strand(wel kiezels)

Gereisd met partner in juni 2019

• 4J&C29-05-2019

Was okè!

Het hotel valt best wel mee, alleen de badkamer vonden we minder. Was klein en niet echt schoon. Wat wij wel goed vonden was dat als je laat verstrekt , je spullen in een kluis kon stoppen (wel €2! ) en je kon benende ook rustig zitten en een douche nemen als je dat wilt. Dat is zeker een plus punt! Het ontbijt viel mee. De ligging is goed, strand 2 min lopen. 15 min lopen het centrum in.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Wendy04-11-2018

Leuk hotel!!

Prima hotel! Wij hadden voorkeur voor kamer met bad en deze ook gekregen. Prima, ruime badkamer. In de kamer voldoende kastruimte (2 grote kasten hang/leg). Bedden zijn niet te doen, hard! Na de eerste nacht dit gemeld bij de receptie, na de middag lag er een dikke topper op en toen was het een prima bed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Griekse avond vond ik een beetje tegenvallen. Wij zaten precies boven de ingang en daardoor hadden we tot laat in de nacht muziek van de kroeg tegenover het hotel. Leuk zwembad met voldoende bedjes, geen handdoekje leggen! Wel koud, maar ff erdoor en dan is het goed te doen. Ontbijt prima, voldoende keus. Dus al met al: een prima hotel!

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Rhodos Horizon Blu info