9FenomenaalScore uit 240 reviews

• Sportfaciliteiten
  • Aan zee
  • Minder dan 1km van het centrum

Omschrijving

Rhodos Horizon Blu is een prachtig adults only hotel, gelegen in het levendige centrum van Rhodos-Stad. Zodra je de deur uitstapt, bevindt je je te midden van gezellige bars, restaurants en hippe clubs. Of je nu graag tot in de late uurtjes wilt feesten of liever urenlang wilt genieten van een Griek...

Wat zeggen bezoekers over

9FenomenaalScore uit 255 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

255 reviews

Rhodos, een pareltje!
Door Gaby op 29-09-2023
Gereisd met partner

Rhodos een pareltje! Dit grieks eiland heeft zoveel te bieden voor alle leeftijdscategorieën. Een prachtige oude stad waar je ogen te kort komt. Huur heel gemakkelijk een auto en beweeg je landinwaarts, zoveel moois wat er dan op je pad komt. De ontelbare stranden, groot en klein, zand en kiezel met helder water. De enorme gastvrijheid van de griekse bevolking en het lekkere eten lacht je aan. Activiteiten in overvloed. Rhodos is een must see!

Rhodos horizon blu is ideaal gelegen om de oude stad te voet te verkennen. Een auto om het eiland verder te bezoeken huur je heel gemakkelijk om de hoek. De kamers zijn schoon, het eetbuffet zeer uitgebreid, het personeel vriendelijk. Kortom een aanrader voor diegene die kortbij de oude stad de sfeer wil proeven van de oude griekse tijd (vergeet daarbij vooral de ridderstraat niet).

Boeken maar en ontdek, geniet en beleef Rhodos!

Heerlijk hotel op een geweldige locatie
Door Heleen Kamerman op 12-09-2023
Gereisd met partner

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, heerlijke bedden en het ontbijt was echt super de super!! Aan de zee en ongeveer 100 meter van de stad Rhodos vandaan, beter kun je niet zitten. Een echte aanrader dus.

Geweldig fijn hotel!
Door Monique Blonk op 16-07-2023
Gereisd met partner

Wat een fijn hotel! Super schoon, heerlijke bedden, genoeg ruimte en zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

Rhodos Horizon Blu - Adults only

Hele fijne Hotel, gaan zeker nog een keer
Door Jennifer en Kostas op 18-06-2023
Gereisd met partner

Fantastische hotel, bij aankomst werden we verwelkomd met wat bubbels. En onze koffers werden keurig naar onze kamers gebracht, ik vermoed dat dit alleen voor de hele late avond gasten gedaan word. Na een hele goede nachtrust, hele fijne matrassen trouwens, gingen wij de volgende ochtend aan het ontbijt. Wat een keuze, niet te geloven, heel moeilijk om te kiezen zo veel lekkers, van hartig tot zoet. De manager Vasilis verwelkomde ons en we werden na een tafel gewezen die vrij was, Irene is bijzonder vriendelijk tegen alle gasten en niets is te veel voor haar om iedereen na het zin te maken en dit geld ook voor Kostas. We zagen dat het personeel hard werkte om alles bij te vullen en alles netjes te maken voor alle gasten voor het ontbijt, alles werd bijgevuld tot het einde van het ontbijt tijd, niemand kwam iets te kort. Onze kamer werd iedere dag keurig schoon gemaakt en iedere dag schone handdoeken.

Mooi hotel op goede locatie
Door Renate op 21-10-2022
Gereisd met partner

Netjes, schoon en in goede staat. Ontbijt erg uitgebreid en bij de bar kan je comfortabel tafelen. Van alle gemakken voorzien en vriendelijk personeel. Veel Nederlanders ook, wat wij positief vinden aangezien het hotel dan dus goed bekend staat. Vooral de locatie vonden we super, op loopafstand van het strand (ga vooral de hoek om richting Ronda bijv) maar ook lopend naar de stad was iedere dag goed te doen. Rhodos stad en überhaupt het hele eiland is in een woord geweldig. We zouden dit hotel zeker aanbevelen! Wel een tip: kies niet voor een cozy room want die is echt klein en zonder balkon of raam voor frisse lucht. Wij kregen deze kamer voor de eerste twee dagen omdat ze overboekt waren, wat overigens netjes opgelost werd. Kortom: hier kan je met een gerust hart vakantie gaan vieren.

Wij hebben het als geweldig ervaren een aanrader.
Door J.Raggers op 04-10-2021
Gereisd met vrienden

Je bevindt je aan de windkkant van het eiland zodat meestal een lekker windje hebt als je aan het strand ligt met 30 graden. Heerlijk het is uit het hotel lopen langs het zwembad naar de zee 100 mtr. Als je gaat zwemmen krijg je een handdoek van het hotel mee die je elke dag mag verversen. Super service vriendelijk personeel ze willen alles voor je doen. Ook de kamer wordt goed schoon gemaakt geen half werk. Het eten was top als je hier wat te klagen hebt ligt het aan jezelf.

Info

Contactloos inchecken

Contactloos betalen

Kiezelstrand

Beschikbaar

Door weg gescheiden van strand

Afstand in meters

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.