Hotel Rainbow

• All inclusive

1 review over Hotel Rainbow in het Nederlands

• 3monique van overeemq06-03-2015

nooit meer!

Slecht hotel. Kamer was prima op de douche na de douchekop kon je niet ophangen en de slang was te kort om boven je hoofd te houden . Spijt van all inclusive ijsthee en cola light moest je voor betalen !!!!!!! Appelsap was er niet ,leuk als je met een kind bent Not. Het eten was niet lekker en koud niet lauw echt gewoon koud . De pasta saus was niet te onderscheiden van de soep , we hebben in die hele weel een keertje smiddags patat gehad. Maar een soort toetje oja en ijs ,die s,ochtends al open stond bij het ontbijt dus savonds gewoon op was . Het ergste was nog dat er flink maar dan ook flink gerookt werd in de loby . Opa die bij het hotel hoorde bezette elke dag daar de tv ( het was wk tijd maar dat kon je dus niet zien) en zat daar de heledag te roken zijn haar was er aan de voorkant geel van. Oja de kluisjes die had je niet in je kamer maar waren beneden en daar paste net je paspoort in . En de airco plus kluis moet je ook nog appart betalen .

3Zwembad
    2Eten
    4Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    3Service
    7Ligging

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Rainbow

• mij_janine_1990, 26-09-2014

Omgeving: zeker een auto huren! Wij hadden 3 dagen een auto: 1 dag voor de westkust, 1 dag voor de oostkust en 1 dag voor overige dingen. Kijk bij de ANWB ofzo voor een boekje, daar staan tips genoeg in welk stadje leuk is om te bekijken. Ik vond het kasteel van Monolithos een aanrader (mooi uitzichtspunt), de vlindervallei is niet te missen en rijdt zeker even door de bergen van Filerimos en Profitas Ilias. Baaien aan de oostkust zijn erg mooi, Lindos moet je zeker even zijn geweest.

• Lisa Borger, 08-08-2014

Als je daar bent, moet je zeker een duiktrip doen bij de waterhoppers, hele leuke mensen en zo leuk om daar te duiken!! Is wel een halfuurtje lopen naar de boot, maar is het zeker waard!

0 vragen over Hotel Rainbow

• Eten en drinkenLunch
    • VerzorgingAll inclusive