Hotel Rainbow

6 reviews over Hotel Rainbow in het Nederlands

nooit meer

Henny
7-9-2015

Het hotel is oud en gedateerd. De badkamer is erg klein. De kamer is prima wordt dagelijks schoongemaakt. Voor de airco moet je €6 per dag betalen.Het ontbijt stelt niet zoveel voor.plakje ham, kaas en stokbrood. Lunch en diner is meestal lauw. je moet snel zijn anders is het op. Zwembad is erg diep niet geschikt voor kleine kinderen.

nooit meer!

monique van overeemq
6-3-2015

Slecht hotel. Kamer was prima op de douche na de douchekop kon je niet ophangen en de slang was te kort om boven je hoofd te houden . Spijt van all inclusive ijsthee en cola light moest je voor betalen !!!!!!! Appelsap was er niet ,leuk als je met een kind bent Not. Het eten was niet lekker en koud niet lauw echt gewoon koud . De pasta saus was niet te onderscheiden van de soep , we hebben in die hele weel een keertje smiddags patat gehad. Maar een soort toetje oja en ijs ,die s,ochtends al open stond bij het ontbijt dus savonds gewoon op was . Het ergste was nog dat er flink maar dan ook flink gerookt werd in de loby . Opa die bij het hotel hoorde bezette elke dag daar de tv ( het was wk tijd maar dat kon je dus niet zien) en zat daar de heledag te roken zijn haar was er aan de voorkant geel van. Oja de kluisjes die had je niet in je kamer maar waren beneden en daar paste net je paspoort in . En de airco plus kluis moet je ook nog appart betalen .

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet aan te raden...

mij_janine_1990
26-9-2014

Hotel is helaas niet aan te raden... Ik vond het maar net 2 sterren waard: kamers zijn erg verouderd, niet gemaakt op lange mensen! Badkamer is het ergste: een bad met een douchekop die je vast moet blijven houden en waarvan de slang niet lang genoeg is om boven je hoofd te hebben. Harde bedden (zelfs voor iemand die normaal geen probleem heeft met stevige matrassen). Eet- en zwembadruimte erg ongezellig. Eten is te doen, ontbijt elke keer hetzelfde, middag- en avondeten wisselt wel, maar er zat geen keer bij in 10 dgn dat ik dacht 'yammie, dat was heerlijk!' Ik heb zelf geen kinderen, maar kan het echt afraden met kinderen: is weinig ruimte en geen entertainment. Personeel is wat vreemd, maar op zich prima. 10min lopen tot het strad, 15min tot Rhodos oude stad. Voor mij een prima ligging.

Conclusie: prima als je er van te voren niet te veel van verwacht en goedkoop mooi Rhodos wil bekijken.

Gereisd Met partner in september 2014

Nooit weer!

Wouter
21-9-2014

Laat ik eerst beginnen te zeggen dat wij tot nu toe nooit een negatieve beoordeling hebben gegeven, omdat hiertoe ook geen aanleiding was. Ook al was soms het hotel wat minder of het eten. Maar dit was even net iets te veel van het "goede". Oud stoffig hotel (jaren 60). Onze douchekop kwam bij de eerste aanraking al naar beneden (Schroefdraad dol). (Op zes andere kamers bleken soortgelijke problemen te zijn!) Er zat schimmel op het douchegordijn. 3 Terrasstoelen hebben we laten verwijderen, omdat deze niet veilig te gebruiken waren. Geen variatie in eten, zeker niet bij het ontbijt. Scrambled eggs altijd koud (Dus niet lauw!) Rauwe erwten en wortelen gehad. Tomatensaus op pasta was tomatensap, enz. Bij aanzitten waren eetresten / tandenstokers nog aanwezig van de vorige eters. Geen enkele animatie (Kind onvriendelijk!). All inclusive loopt van 12:00 uur aankomst tot 12:00 uur vertrek. Heel vervelend als je rond 17:00 uur vertrekt. Kortom, zoals gezegd Nooit Weer.

Gereisd Met partner in september 2014

Redelijk hotel

Lisa Borger
8-8-2014

Het hotel is oud, maar wel netjes. De kamers waren netjes en goed schoon. Om de dag werd het beddengoed en de handdoeken vervangen. Elke dag werden de prullenbakjes geleegd. De badkamer is heel klein en de deur gaat naar binnen open, dat was lastig en hierdoor heb je weinig ruimte. 's nachts en 's ochtends had je geen warme douche, mijn idee is dat ze het water opwarmen met de zon. Bij ons op de kamer lekte helaas het toilet, dat vond ik erg onhygienisch. Hebben het ook aangegeven, maar er werd niets aan gedaan.

Het eten was altijd erg lekker. Het ontbijt is erg minimalistisch, erg basic. 's middags en 's avonds warm eten en dan pasta, vlees, vis, rijst, ovenschotel, salade, 2 of 3 koude gerechten en ijs na. Als je all inclusive hebt kun je vanaf 11 uur tot 23 uur drinken halen bij de bar, dat is ook bier en cocktails.

Het zwembad was best groot, maar niet heel erg schoon.

Ook de ligging is niet centraal, je moet bijna altijd een half uur lopen. Wel is er een supermarkt dichtbij.

Gereisd Met partner in juli 2014

eens en nooit weer

lysanne
4-7-2014

wat een super slecht hotel. de slaapkamers worden niet goed schoongemaakt. service super slecht en onbeschoft met all inclusief. eten zeer en zeer weinig en zeer koud. ontbijt super slecht elke dag het zelfde.

Gereisd Met partner in Sun Jun 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainbow in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainbow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.