Hotel Philoxenia

HotelWeer vandaag26°23°
Hotel Philoxenia

We hebben een aantal aanbieders voor Philoxenia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Philoxenia in het Nederlands

Super hotel, wel ver van stadscentrum

Jolanda
29-9-2011

Wij zijn hier afgelopen week 8 dagen verbleven. Bij aankomst in het hotel kregen we een kaart met daarop een aantal bezienswaardigheden en aanbevolen restaurants. De kamer was schoon, de airco gratis, en de douche (zeker voor griekse begrippen) erg fijn! Personeel is supervriendelijk. De enige 2 minpunten zijn de harde bedden, en de afstand naar het centrum, een wandeltochtje naar de rand van de oude stad is 20 min, door een donkere buurt waar niks te zien of beleven valt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Philoxenia in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Philoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Philoxenia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.